Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-30
Poznań: Dostawa mikrokart (kaset)/ mikropłytek wraz z dzierżawą dwóch automatycznych analizatorów do badań immunohematologicznych, które umożliwiają przesyłanie danych do istniejącego w RCKiK w Poznaniu systemu komputerowego.
Numer ogłoszenia: 215412 - 2009; data zamieszczenia: 30.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa , ul. Marcelińska 44, 60-354 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8674031 w. 177; 601 568072, faks 061 8672521.
- Adres strony internetowej zamawiającego: rckik-poznan.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mikrokart (kaset)/ mikropłytek wraz z dzierżawą dwóch automatycznych analizatorów do badań immunohematologicznych, które umożliwiają przesyłanie danych do istniejącego w RCKiK w Poznaniu systemu komputerowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mikrokart (kaset)/ mikropłytek wraz z dzierżawą dwóch automatycznych analizatorów do badań immunohematologicznych, które umożliwiają przesyłanie danych do istniejącego w RCKiK w Poznaniu systemu komputerowego. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawierają Załącznik nr 1 oraz Formularz nr 1 stanowiące integralną część niniejszego SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.61.00 - 24.49.61.00 24.49.62.00 - 24.49.62.00 33.12.41.30 - Wyroby diagnostyczne 85.14.80.00 - Usługi analizy medycznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferty na wykonanie zamówienia mogą składać Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia. d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) Nie spełnienie chociażby jednego z ww wymagań Zamawiającego skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale VI niniejszej SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Formularz Nr 1, 2, projekt umowy oraz projekt umowy dzierżawy. - W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności: a) Aktualny dokument wystawiony przez właściwy organ rejestrowy potwierdzający prawo występowania w obrocie prawnym oraz stwierdzający, że zakres działania Wykonawcy odpowiada profilowi zamówienia, a także wskazujący osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku gdy Wykonawca jest spółką cywilną - umowa spółki, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie - umowa regulująca współpracę, b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego ZUS lub KRUS muszą być wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed terminem składania ofert), - W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: c) wykaz zrealizowanych przez Wykonawcę zamówień w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (min. 80%) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie( Formularz nr 2). - Ponadto Wykonawca musi zamieścić w swojej ofercie świadectwa dopuszczenia do użytku w Polsce. Jeżeli Wykonawca oferuje przedmiot postępowania o zamówienie publiczne będący wyrobem medycznym w rozumieniu Dyrektywy numer 98-79-WE i-lub Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 nr 93 poz. 896 z późn. zmianami) to musi wraz z ofertą złożyć wybrane elementy dokumentacji potwierdzające przed Zamawiającym przeprowadzenie procedury wprowadzenia do obrotu i wprowadzenia do używania wyrobu medycznego przez producenta lub dystrybutora (zwłaszcza certyfikat jednostki notyfikującej - jeżeli występuje) zgodnie z powyższą Dyrektywą i-lub Ustawą wraz z poniższymi dokumentami finalizującymi powyższe: a) deklaracje zgodności CE lub b) zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności lub c)zaświadczenie wydane przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o dokonaniu wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych na podstawie zgłoszenia do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności lub d)znak zgodności CE. Jeżeli Wykonawca oferuje przedmiot postępowania o zamówienie publiczne niebędący wyrobem medycznym w rozumieniu Dyrektywy numer 98-79-WE i-lub Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych to musi wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty: deklaracja zgodności CE lub znak zgodności CE. - Do powyższych wymaganych dokumentów można dołączyć również inne certyfikaty i świadectwa jako ich uzupełnienie na przykład EN, ISO. Dokumenty powyższe winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Poznaniu
przy ul. Marcelińskiej 44 w pokoju nr 108..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2009 godzina 10:30, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Poznaniu przy ul. Marcelińskiej 44 w pokoju nr 108..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamawiajmy wymaga aby w trakcie obowiązywania gwarancji Wykonawca dokonał minimum jednego w roku bezpłatnego przeglądu analizatorów hematologicznych stanowiących przedmiot dostawy (Walidacja). Ponadto Zamawiający wymaga aby niniejszy przegląd wykonany został przez autoryzowany serwis producenta niniejszych urządzeń. 2.Zamawiajmy wymaga aby Wykonawca zapewnił bezpłatne przeszkolenie personelu Zamawiającego w obsłudze urządzenia stanowiącego przedmiot dostawy. 3.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 4.Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert wariantowych. 5.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 6.Zamawiający nie planuje zorganizowania zebrania wykonawców. 7.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 8.Rozliczenie pomiędzy stronami odbywać się będzie w złotych polskich. 9.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy..
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Budowa placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej im. Bronisława Szwarca Nr 51 na osiedlu Lecha 37 w Poznaniu
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do wykrywania hipermetylacji promotorów genów metodą PCR wraz z dzierżawa aparatów
- Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025r. z podziałem na części
- "Wynajem sal konferencyjnych wraz z cateringiem"
- Sielinko: Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej - Etap II w budynku Dom Zakładowy
- Modernizacja sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Piątkowskiej i Alei Solidarności
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy wyrobów, materiałów oraz innego asortymentu wykorzystywanego w procedurach sterylizacyjnych
- Dostawa odczynników laboratoryjnych, wyrobów diagnostycznych
- Dostawy odczynników i szybkich testów wraz z dzierżawą analizatorów dla Działu Diagnstyki Medycznej Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych przez diagnostów laboratoryjnych.
- Dostawa odczynników dla Zakładu Patomorfologii
- Kupno - powyżej 750 000 euro.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.