eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli (DFE)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-07

Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli (DFE)
Numer ogłoszenia: 215432 - 2007; data zamieszczenia: 07.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, ul. Wspólna 1/3, 00-529 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5292738, fax 022 5292780.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnisw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli (DFE).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I meble biurowe Meble wykonane z płyty oklejone melaminą gładką w kolorze OLCHA JASNA (odcień do uzgodnienia z Zamawiającym), 1. Biurko duże - 43 sz. 2. Kontenerek z trzema szufladami, zamykany na zamek centralny-39 szt. 3. Szafa ubraniowa zamykana na zamek centralny-15 szt. 4. Szafa aktowa z 4 półkami (5 pól) zamykana na zamek - 40szt. 5. Nadstawka na szafę zamykana na zamek (1 półka, 2 pola) - 39szt. 6. Stolik okrągły o średnicy 600 mm - 20szt. 7. Krzesła obrotowe - 43szt. 8. Fotel skórzany z drewnianym - 11szt. 9. Kontenerek z pięcioma szufladami, zamykany na zamek centralny - 41szt. 10. Krzesła drewniane tapicerowane - 66szt. Część II meble konferencyjne Meble wykonane z płyty wiórowej oklejone melaminą gładką w kolorze WIŚNIA (odcień do uzgodnienia z Zamawiającym), 1. Stoły konferencyjne - 6szt. 2. Szafka aktowa z 5 półkami zamykana na zamek - 2szt. 3. Krzesła drewniane tapicerowane - 50 szt. Część III meble gabinetowe Meble wykonane z płyty w okleinie naturalnej w kolorze CZEREŚNIA (odcień do uzgodnienia z Zamawiającym) 1. Biurko Gabinetowe - 4 szt. 2. Pomocnik do biurka gabinetowego - 4szt. 3. Stół konferencyjny na 11osób - 1szt. 4. Stolik okolicznościowy - 4szt. 5. Regał z półkami - 4szt. 6. Krzesła konferencyjne drewniane - 11szt. 7. Szafa ubraniowa - 4szt. 8. Kontener - 4szt. 9. Witryna - 4szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.14.30.00 - Meble konferencyjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.15.30.00 - Meble konferencyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: 1) dla Części I przedmiotu zamówienia w wysokości 3 300 zł (słownie złotych: trzy tysiące trzysta), 2) dla Części II przedmiotu zamówienia w wysokości 500 zł (słownie złotych: pięćset). 3) dla Części III przedmiotu zamówienia w wysokości 1 500 zł (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset). W przypadku składania ofert na dwie lub trzy części podane wyżej kwoty należy dodać..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Uwaga - Wykonawcy składający ofertę na: Część I lub cz. I + II + III lub cz. I + II lub cz. I + III przedmiotu zamówienia - o udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj.: a) w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (dostawa mebli biurowych) zawierające część I przedmiotu zamówienia o wartości minimum 60 000,00 zł każda, z podaniem ich wartości, daty wykonania oraz odbiorców (wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ). b) UWAGA - Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany będzie do przedstawienia przed podpisaniem umowy polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, o wartości nie mniejszej niż 100 000, 00 zł. Przy składaniu oferty na więcej niż jedną część należy zsumować wartości polis Do wykazu wykonanych dostaw Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.). Część II lub cz. III lub cz. II + III przedmiotu zamówienia - o udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj.: a) w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (dostawa mebli) nie zawierającej cz. I przedmiotu zamówienia (cz. II) o wartości minimum 12 000,00 zł każda, (cz. III) o wartości minimum 30 000,00 zł każda (cz. II + III) o wartości minimum 42 000,00 zł każda z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ). 2) UWAGA - Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany będzie do przedstawienia przed podpisaniem umowy polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, o wartości nie mniejszej niż 20 000, 00 zł dla wariantu cz. II, o wartości nie mniejszej niż 50 000, 00 zł dla cz. III, Do wykazu wykonanych dostaw Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.). 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły - spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) przedstawionych przez Wykonawcę. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych wzór stanowi Załącznik Nr 5 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia: 1) Dla części I przedmiotu zamówienia o wartości min. 60 000, 00 zł każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ). 2) Dla części II przedmiotu zamówienia o wartości min. 12 000, 00 zł każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ). 3) Dla części III przedmiotu zamówienia o wartości min. 30 000, 00 zł każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ). Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (protokoły odbioru, referencje itp.) potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. 5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, o wartości nie mniejszej niż: Część I - 100 000, 00 zł Część II - 20 000, 00 zł Część III - 50 000, 00 zł 6. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 5. W celu potwierdzenia, że oferowane meble spełniają wymagania jakościowe określone przez Zamawiającego do oferty należy dołączyć oświadczenie, że oferowane meble posiadają: 1. certyfikat/atest potwierdzający, że wszystkie fotele i krzesła obite są tkaniną o odporności na ścieranie 40 000 cykli oraz 2. certyfikat/atest potwierdzający, że wszystkie fotele i krzesła pokryte są tkaniną trudnozapalną. 6. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.nauka.gov.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego ul. Wspólna 1/3 (wejście od ul. Hożej 20) 00-529 Warszawa pokój 36.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2007 godzina 14:00, miejsce: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego ul. Wspólna 1/3 (wejście od ul. Hożej 20) 00-529 Warszawa pokój 24.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I meble biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble wykonane z płyty oklejone melaminą gładką w kolorze OLCHA JASNA (odcień do uzgodnienia z Zamawiającym), 1. Biurko duże - 43 szt. 2. Kontenerek z trzema szufladami, zamykany na zamek centralny-39 szt. 3. Szafa ubraniowa zamykana na zamek centralny-15 szt. 4. Szafa aktowa z 4 półkami (5 pól) zamykana na zamek - 40szt. 5. Nadstawka na szafę zamykana na zamek (1 półka, 2 pola) - 39szt. 6. Stolik okrągły o średnicy 600 mm - 20szt. 7. Krzesła obrotowe - 43szt. 8. Fotel skórzany z drewnianym - 11szt. 9. Kontenerek z pięcioma szufladami, zamykany na zamek centralny - 41szt. 10. Krzesła drewniane tapicerowane - 66szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2, 36.12.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II meble konferencyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble wykonane z płyty wiórowej oklejone melaminą gładką w kolorze WIŚNIA (odcień do uzgodnienia z Zamawiającym), 1. Stoły konferencyjne - 6szt. 2. Szafka aktowa z 5 półkami zamykana na zamek - 2szt. 3. Krzesła drewniane tapicerowane - 50 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2, 36.14.30.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III meble gabinetowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble wykonane z płyty w okleinie naturalnej w kolorze CZEREŚNIA (odcień do uzgodnienia z Zamawiającym) 1. Biurko Gabinetowe - 4 szt. 2. Pomocnik do biurka gabinetowego - 4szt. 3. Stół konferencyjny na 11osób - 1szt. 4. Stolik okolicznościowy - 4szt. 5. Regał z półkami - 4szt. 6. Krzesła konferencyjne drewniane - 11szt. 7. Szafa ubraniowa - 4szt. 8. Kontener - 4szt. 9. Witryna - 4szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.