Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-16
Kobylnica: Remonty cząstkowe nawierzchni asfaltowych i bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy Kobylnica w latach 2014-2015
Numer ogłoszenia: 215435 - 2013; data zamieszczenia: 16.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobylnica , ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica, woj. pomorskie, tel. 59 842-90-70, faks 59 842-90-72.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobylnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe nawierzchni asfaltowych i bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy Kobylnica w latach 2014-2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) naprawę uszkodzeń nawierzchni asfaltowych i bitumicznych w postaci wybojów i ubytków w technologii na gorąco z masą mineralno - asfaltową pochodzącą z destruktu asfaltowego dla ruchu KR1 - KR4 wytwarzanej w kotłach przewoźnych. Należy przyciąć mechanicznie krawędzie ścianek ww. uszkodzeń, oczyścić i skropić lub przesmarować emulsją asfaltową, przed ułożeniem masy. Ułożoną masę należy zagęścić odpowiednio walcem drogowym; 2) naprawę uszkodzeń nawierzchni asfaltowych i bitumicznych w postaci wybojów i ubytków w technologii na zimno masą mineralno - asfaltową przy użyciu emulsji asfaltowej. Technologia stosowana doraźnie, szczególnie w okresie zimowym i wczesno - wiosennym. Przed ułożeniem masy należy oczyścić i wysuszyć dna ww. uszkodzeń, skropić lub przesmarować emulsją asfaltową. Ułożoną masę należy zagęścić odpowiednio walcem drogowym; 3) naprawę spękań pojedynczych (poprzecznych lub podłużnych), siatkowych i krawędziowych oraz ubytków ziaren kruszywa lub lepiszcza metodą powierzchniowego utrwalenia przy użyciu remontera drogowego. Ww. uszkodzenia należy oczyścić i skropić lub przesmarować lepiszczem, następnie uzupełnić kruszywem pod ciśnieniem; 4) oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi standardami oznakowania dróg; 5) pielęgnację remontu w okresie gwarancyjnym. 2. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca Załącznik Nr 9 do SIWZ i wykaz dróg objętych przedmiotem zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 10 do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy. 3. Przewidywany dwuletni obmiar w zakresie: 1) naprawy uszkodzeń nawierzchni asfaltowych i bitumicznych w postaci wybojów i ubytków w technologii na gorąco z masą mineralno - asfaltową pochodzącą z destruktu asfaltowego dla ruchu KR1 - KR4 wytwarzanej w kotłach przewoźnych - 400 Mg / 2 lata; 2) naprawy uszkodzeń nawierzchni asfaltowych i bitumicznych w postaci wybojów i ubytków w technologii na zimno masą mineralno - asfaltową przy użyciu emulsji asfaltowej - 100 Mg / 2 lata; 3) naprawy spękań pojedynczych (poprzecznych lub podłużnych), siatkowych i krawędziowych oraz ubytków ziaren kruszywa lub lepiszcza metodą powierzchniowego utrwalenia przy użyciu remontera drogowego, które należy oczyścić i skropić lub przesmarować lepiszczem, następnie uzupełnić kruszywem pod ciśnieniem - 2 500 m2 / 2 lata. 4. Wykonawca jest zobowiązany do wprowadzenia niezbędnej ilości sprzętu potrzebnego do realizacji przedmiotu zamówienia, w terminie nie później niż 48 godzin od wezwania przekazanego telefonicznie lub faxem.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy w wysokości do 30% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywania robót budowlanych odpowiadających robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane (umowy) polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni asfaltowych lub bitumicznych dróg o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 150 000,00 zł lub przedstawi pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji ww. wiedzy i doświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje sprzętem niezbędnym do wykonania niniejszego zamówienia tj.: 1) co najmniej jedną piłą do cięcia asfaltu, 2) co najmniej jednym młotem spalinowym, 3) co najmniej dwoma walcami spalinowo - wibracyjnym min. 2 Mg, 4) co najmniej dwoma kotłami przewoźnymi (recykler) do produkcji masy mineralno - asfaltowej na gorąco o pojemności min. 2 t, 5) co najmniej jednym remonterem drogowym wyposażony w: - dwa zbiorniki na dwie różne frakcje grysu o łącznej pojemności min. 7 Mg, - zbiornik na emulsję o pojemności min.600 litrów, - kompresor o dużej wydajności tłoczonego powietrza za pomocą którego są czyszczone miejsca uszkodzonej nawierzchni, - głowicę mieszającą do produkcji grys + emulsja, 6) co najmniej jednym samochodem ciężarowym - skrzyniowym, samowyładowawczym o ładowności min. 7 Mg z przykryciem lub przedstawi pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji potencjału technicznego do wykonania zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika robót, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub wykaże, że będzie dysponował w/w osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.2 ogłoszenia, zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewidział w SIWZ możliwość dokonania zmiany umowy zgodnie z postanowieniami wzoru umowy (Załącznik Nr 8 do SIWZ). 2. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadkach opisanych poniżej, z zastrzeżeniem, iż zmiany te nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ oraz strony umowy wyraziły zgodę na wprowadzenie zmian, tj.: 1) zmiany dotyczą osób wskazanych w § 4 Umowy, pod warunkiem posiadania przez nowe osoby co najmniej takich samych uprawnień budowlanych, 2) zmiany dotyczą terminu zakończenia przedmiotu Umowy w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej np.: wystąpienia, zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu lub grożącego powstaniem szkody o oznaczonych rozmiarach, 3) zmiana w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą Zamawiającego - możliwe jest powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazane w ofercie Wykonawcy a także możliwe jest wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ, 4) zmiany są konieczne w związku ze zmianami przepisów prawa mających związek z realizacją Umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kobylnica.tensoft.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kobylnica,
ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2013 godzina 13:30, miejsce: Urząd Gminy Kobylnica, 76-251 Kobylnica, ul. Główna 20 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI KOBYLNICA
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Kobylnica i jej jednostek organizacyjnych
- Rozbudowa placu zabaw w Kruszynie
więcej: przetargi KOBYLNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont cząstkowy dróg gruntowych poprzez umocnienie płytami typu JOMB na terenie miasta i gminy Murowana Goślina w 2024 r.
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników i parkingów dróg publicznych - gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim, w 2025 roku - nawierzchnie z kruszyw i asfaltowe
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz utrzymanie infrastruktury drogowej gminnej na terenie Gminy Nieporęt.
- Modernizacja dróg wewnętrznych , publicznych i remont kanalizacji deszczowej w roku 2025
- Remont drogi leśnej o nr inw. 220/667 Brzostowiec (Pakiet I) oraz remont drogi leśnej o nr inw. 220/567 Rytomoczydła (Pakiet II)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.