Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-27
Zabrze: Świadczenie usług całodobowej ochrony budynku i mienia Muzeum Miejskiego w Zabrzu,
ul. Powstańców Śląskich 3/ul. Wolności 282 oraz Galerii Muzeum Miejskiego Café Silesia w Zabrzu, ul. 3 Maja
Numer ogłoszenia: 215444 - 2014; data zamieszczenia: 27.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Miejskie w Zabrzu , ul. 3-go Maja 91, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 271 56 89, faks 032 271 56 80.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum-miejskie-zabrze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług całodobowej ochrony budynku i mienia Muzeum Miejskiego w Zabrzu, ul. Powstańców Śląskich 3/ul. Wolności 282 oraz Galerii Muzeum Miejskiego Café Silesia w Zabrzu, ul. 3 Maja.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona osób i mienia realizowana na terenie Galerii Muzeum Miejskiego Cafe Silesia w Zabrzu przy ul. 3 Maja 6 oraz Muzeum Miejskiego w Zabrzu przy ul. Powstańców Śląskich 3-ul. Wolności 282 we wszystkie dni tygodnia(dni powszednie, niedziele, święta, dni ustawowo wolne od pracy) przez 24 miesiące licząc od daty zawarcia umowy, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. - o ochronie osób i mienia (Dz. U. nr 114, poz. 740, z późn zm), oraz zgodnie z Planem Ochrony Obiektu (Załącznik B do SIWZ) zatwierdzonym przez Dyrektora Muzeum mgr Urszulę Wieczorek -Kierownika Zamawiającego, a także stworzenie nowego Planu Ochrony Obiektu dostosowanego do potrzeb Muzeum, oraz w razie potrzeby przygotowywania jego aktualizacji..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej z wybranym Wykonawcą umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: zmian podwykonawcy, zmian zapisów wynikających z nowelizacji lub zmian ustawy o ochronie osób i mienia, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT zmiany należności wynikającej z umowy, zmian kierownika grupy, wykazu pracowników biorących udział w realizacji zamówienia, wielkości ochranianego terenu oraz innych, z zastrzeżeniem. art. 140 ust 3 PZP pod warunkiem, iż Zamawiający nie mógł ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wymogu wnoszenia wadium przez Wykonawców - podstawa art. 45 ust 2 ustawy .
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadanie aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług ochrony osób i mienia objętych zamówieniem
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wykazać, w formie załączonego do oferty oświadczenia, potwierdzonego dokumentami wskazującymi należyte wykonanie zamówienia np. referencjami uprzednich zamawiających, że w ciągu ostatnich 3 lat tj.04.07.2011 r. - 03.07.2014 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał lub wykonuje zamówienia w zakresie ochrony obiektów, z podaniem nazwy, adresu i telefonu uprzedniego zamawiającego, wartości zamówienia i przedmiotu zamówienia i dat wykonania.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować całodobowym centrum monitorowania (drogą radiową i telefoniczną) sygnałów o alarmach z lokalnego systemu alarmowego, zamontowanego w obiekcie chronionym i być w stanie udzielić skutecznego wsparcia grupie/osobie chroniącej obiekt w oparciu o zmotoryzowane załogi interwencyjne, przy czym radiowóz z grupą interwencyjną ma przybyć do obiektów Muzeum na wywołany alarm, w czasie do 20 minut w godzinach od 700 do 1900, oraz w czasie do 10 minut w godzinach od 1900 do 700. Wykonawca musi dysponować do realizacji Zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. minimum 2 osobami w roli kierownika odpowiedzialnego za organizowanie i kierowanie zespołami ochrony będących kwalifikowanymi pracownikami ochrony wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, 10 kwalifikowanymi pracownikami ochrony fizycznej - mającymi min. 3-letnie doświadczenie zawodowe
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia oraz podstawie do dysponowania tymi osobami. (min. 2 kierownicy odpowiedzialni za organizowanie i kierowanie zespołami ochrony będący kwalifikowanymi pracownikami ochrony, 10 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej - mający min. 3-letnie doświadczenie zawodowe . Wymagane jest zgodnie z przepisami Ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. z późn. zm. posiadanie stosownych kwalifikacji przez pracowników ochrony, tj. wpisanie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej prowadzonej przez Komendanta Głównego Policji i posiadanie zezwolenia na używanie paralizatorów (Załącznik nr 7).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000 zł oraz zobowiązać się do odnawiania aktualnie posiadanej polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu ubezpieczenia przynajmniej na okres obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) (Załącznik - P) dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, tj.: - Wykonawców działających w formie Spółki cywilnej, jeżeli z dokumentów dołączonych do oferty np. umowy spółki (czy jej kopii poświadczonej odpowiednio za zgodność z oryginałem) nie wynika odpowiedni dla podpisania oferty, bądź wynika inny sposób reprezentacji; Wykonawców występujących wspólnie, czyli uczestników konsorcjum.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - doświadczenie w ochronie obiektów i mienia - 30
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej z wybranym Wykonawcą umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: zmian podwykonawcy, zmian zapisów wynikających z nowelizacji lub zmian ustawy o ochronie osób i mienia, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT zmiany należności wynikającej z umowy, zmian kierownika grupy, wykazu pracowników biorących udział w realizacji zamówienia, wielkości ochranianego terenu oraz innych, z zastrzeżeniem. art. 140 ust 3 PZP pod warunkiem, iż Zamawiający nie mógł ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum-miejskie-zabrze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest w pokoju nr 1.6, w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej www.muzeum-miejskie-zabrze.pl..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Muzeum Miejskie w Zabrzu, 41-800 Zabrze ul. Powstańców Śl. 3 pokój nr 1.6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Sukcesywna dostawa gazów wraz z dzierżawą butli
- 14/TP/I/25 SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH, HIGIENICZNYCH I GOSPODARCZYCH
- MODUŁ WYTWARZAJĄCY ENERGIĘ Z OZE - WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z BATERYJNYM MAGAZYNEM ENERGII
- DOSTAWA ODCZYNNIKóW I AKCEWESORII DO ANALIZATORA PARAMETRóW KRYTYCZNYCH 1 ZADANIE
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej osób i mienia w Muzeum Pałac Saski w Kutnie
- Usługa ochrony osób i mienia, oraz obsługa szatni w Budynkach A i B Akademii Piotrkowskiej
- Ochrona i dozór obiektów Zakładu Oczyszczania Gospodarki Komunalnej i Usług, Przeworskiej Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o."
- Usługi ochrony osób i mienia
- Usługa ochrony osób i mienia oraz elektronicznego dozoru obiektów Krajowej Administracji Skarbowej województwa kujawsko-pomorskiego
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach administracyjnych Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Wola - numer postępowania: 28/ZP/25.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.