To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-05
Ostrołęka: DOSTAWY: Zakup systemu monitoringu wizyjnego na potrzeby instalacji w autobusach ( 15szt. ) jako element Projektu realizowanego w ramach PRIORYTETU V Wzmacnianie roli miast w rozwoju regionu DZIAŁANIE 5.1Transport miejski RPO WM 2007-2013
Numer ogłoszenia: 215502 - 2013; data zamieszczenia: 05.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 188516 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacji sp. z o. o. w Ostrołęce, ul. Kołobrzeska 1, 07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 29 7691097, 7691462, faks 29 7691097, 7691462.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością jednostka samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY: Zakup systemu monitoringu wizyjnego na potrzeby instalacji w autobusach ( 15szt. ) jako element Projektu realizowanego w ramach PRIORYTETU V Wzmacnianie roli miast w rozwoju regionu DZIAŁANIE 5.1Transport miejski RPO WM 2007-2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup systemu monitoringu wizyjnego na potrzeby instalacji w autobusach ( 15szt. ). Wykonawca dostarczy transportem własnym oraz zamontuje w wybranych autobusach wyznaczonych spośród posiadanego taboru Zamawiającego system monitoringu wizyjnego. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. dostawę transportem Wykonawcy systemu monitoringu wizyjnego, 2. montaż-instalację 15 systemów monitoringu wizyjnego składających się z: - 5szt. kamer (3 szt. przedział pasażerski, 1 szt. obserwująca drogę przed pojazdem, 1 szt. obserwująca drogę za pojazdem), - 1 szt. rejestrator cyfrowy, - 2 szt. dysk twardy ( każdy min. 1 TB ),2,5 - 1 szt. wyświetlacz ( monitor ) LCD o przekątnej od 7 do 8 cali - oprogramowanie w języku polskim lub plik uruchamiający, umożliwiające przeglądanie i archiwizację zapisanych danych za pomocą stacji dokującej podłączonej do komputera PC przy pomocy złącza USB, - 1 szt. mikrofon, - potrzebne okablowanie i materiały instalacyjne. 3. dostawę dodatkowo 3 szt. dysków twardych (każdy min.1 TB ) na całą partię urządzeń, do wykorzystania jako zapasowe na wypadek awarii, 4. dostawę jednego mobilnego laptopa: - Procesor I5 - Pamięć RAM (min. 8 GB ) - Dysk twardy 1 TB - Windows min. 7 Profesional - matryca 15,6 cali -napęd optyczny / nagrywarka, 5. uruchomienie, 6. przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi ( minimum 5 osób), 7. sporządzenie dokumentacji technicznej powykonawczej, 8. serwis gwarancyjny, 9. serwis pogwarancyjny..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.40.00 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym 32.32.31.00 - Kolorowe monitory wideo 32.33.31.00 - Rejestratory obrazu wideo 32.33.32.00 - Kamery wideo 35.12.53.00 - Kamery bezpieczeństwa 38.65.16.00 - Kamery cyfrowe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 48.50.00.00 - Pakiety oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest elementem Projektu realizowanego w ramach PRIORYTETU V Wzmacnianie roli miast w rozwoju regionu DZIAŁANE 5.1 Transport miejski RPO WM 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pixel Sp. z o.o., Ul. Jana Pawła II 28, 86-031 Osielsko, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 350000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 298900,00
Oferta z najniższą ceną: 298900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 422500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTROŁĘKI
- Dostawa akcesoriów do lasera holmowego i litotryptora endourologicznego niezbędnych do wykonania zabiegów usuwania kamicy układu moczowego.
- Dostawa rękawic medycznych.
- Dostawa materiałów medycznych do Chirurgii Naczyniowej
- Remont pokrycia dachowego i elementów towarzyszących budynku Prokuratury Rejonowej w Pułtusku, położonego przy ul. Daszyńskiego 6, 06-100 Pułtusk
więcej: przetargi w Ostrołęce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z salkami urodzinowymi zwanego dalej Figloraj w budynku biurowym/głównym na powierzchni hallu głównego oraz kawiarni na antresoli
- Poprawa efektywności energetycznej, przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Osjakowie
- "Modernizacja, przebudowa i remont budynku Przedszkola w Skopaniu wraz z zagospodarowaniem terenu"
- Dostawa i wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Starostwa Powiatowego w Namysłowie.
- SVA/4620-190/2025: Remont kotłowni olejowej o mocy 2x90 kW oraz pomieszczenia magazynu oleju z uwzględnieniem remontu dachu nad pomieszczeniami w bud. 75 na terenie kompl. wojskowego w m. Podebłocie
- Budowa oświetlenia drogowego w Dąbrówce Nowej oraz Trzemiętowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.