eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynRemont pomieszczeń dla osób zatrzymanych (PDOZ) w budynku Komendy Powiatowej Policji w Bartoszycach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-25

Olsztyn: Remont pomieszczeń dla osób zatrzymanych (PDOZ) w budynku Komendy Powiatowej Policji w Bartoszycach
Numer ogłoszenia: 215518 - 2011; data zamieszczenia: 25.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70996 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Partyzantów 6/8, 10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, faks 089 5225205.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń dla osób zatrzymanych (PDOZ) w budynku Komendy Powiatowej Policji w Bartoszycach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń dla osób zatrzymanych (PDOZ) w budynku Komendy Powiatowej Policji w Bartoszycach przy ul. Warszawskiej 9, na podstawie dokumentacji projektowej udostępnionej przez Zamawiającego. Remont obejmuje przebudowę i remont kompleksowy pomieszczeń dla osób zatrzymanych. W zakres przedmiotowego remontu wchodzą m.in.: a) roboty rozbiórkowe i budowlano-montażowe związane z przebudową i remontem, b) wymiana stolarki drzwiowej i okiennej oraz krat stalowych, c) instalacje sanitarne: wod-kan, c.o., d) Instalacje elektryczne: oświetleniowa, siłowa, sygnalizacji pożaru, przyzywowa, monitoringu wizyjnego. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Wszelkie materiały powinny być nowe i muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.). Wykonawca jest odpowiedzialny za ochronę wykonanych robót oraz mienia Zamawiającego i użytkownika przekazanego razem z terenem budowy oraz utrzymanie obiektu lub jego elementów w zadowalającym stanie przez cały czas, aż do momentu odbioru końcowego. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów BHP i p.poż. oraz zabezpieczenia terenu wykonywanych robót w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania przepisów obowiązujących w strefach ograniczonego dostępu jednostek Policji oraz dostosowania wykonywanych robót do specyfiki użytkowanego obiektu. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu gwarancji jakości: - na wszystkie elementy i roboty budowlane - na okres min. 36 miesięcy, - na sprzęt i urządzenia zamontowane lub wbudowane w budynek - zgodnie z gwarancją producenta, ale nie mniej niż 1 rok. Okres rękojmi i gwarancji liczony jest od dnia następującego po dacie podpisania przez Zamawiającego protokółu końcowego odbioru tych robót bez wad. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zakresu robót w sytuacji kiedy ich rzeczywiście wymagana do wykonania wielkość, wynikająca z dokumentacji jest większa lub mniejsza od przedmiaru robót...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe DOMEX Jan Fydrych, Piłsudskiego 17, 11-100 Lidzbark Warmiński, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 313604,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 385734,00

  • Oferta z najniższą ceną: 385734,00 / Oferta z najwyższą ceną: 634591,67

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.