Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-19
Warszawa: Dostawa bonów towarowych dla pracowników Zespołu Szkół nr 77 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 215545 - 2009; data zamieszczenia: 19.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 77 , ul. Zwycięzców 7/9, 03-936 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 617 74 13, faks 0-22 617 74 13 wew. 32.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prus.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: oświata.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bonów towarowych dla pracowników Zespołu Szkół nr 77 w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa bonów towarowych dla pracowników Zespołu Szkół nr 77 w ilości i o nominałach: 402 szt. bonów towarowych o nominale 100 zł, 537szt. bonów towarowych o nominale 50 zł,. - łączna ilość - 939 szt. bonów towarowych o ww. nominałach - wartość ogólna wszystkich nominałów bonów - 67 050,00 zł. - realizacja przedmiotu zamówienia - bonów towarowych - w punktach handlowych na terenie województwa mazowieckiego. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na bony towarowe w wersji elektronicznej (np. kart elektronicznych)...
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.50 - Talony .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: w niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki podane w ustawie z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami), tj.: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 cytowanej ustawy; b) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 cytowanej ustawy, 2. Spełniają warunki określone w niniejszej SIWZ, tj.: a) przedstawią ofertę zgodną z warunkami określonymi w SIWZ; b) załączą wszystkie wymagane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia wskazane w części VIII SIWZ; 3. Spełniają dodatkowe wymagania określone w niniejszej SIWZ, tj.: a) wykonają powyższy przedmiot zamówienia w terminie wymaganym przez Zamawiającego określonym w części V SIWZ; b) przedmiot zamówienia - bony towarowe muszą być ważne co najmniej do dnia 30.06.2010 r. od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. 4. Zamawiający dokona badania ofert pod kątem spełniania wymogów SIWZ oraz naruszenia zasad ustawy - Prawo zamówień publicznych. Oferty naruszające te zasady i wymogi zostaną odrzucone. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach, które dostarczy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu...
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty, oświadczenia i załączniki wyszczególnione w części VIII SIWZ: - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodne z art. 22 ust. 1 - ustawy Prawo zamówień publicznych, - wypełnione załączniki do SIWZ, - dokumenty, oświadczenia, o których mowa w części VIII SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert...
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Dostępność punktów handlowych na terenie województwa mazowieckiego w których można realizować bony towarowe - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prus.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół nr 77 03-936 Warszawa ul. Zwycięzców 7/9 pokój nr 216.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół nr 77 03-936 Warszawa ul. Zwycięzców 7/9 sekretariat 058.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.25.2025
- Remont dr. woj. 721 na odc. od km 4+200 w m. Sękocin Las, pow. pruszkowski, gm. Raszyn do km 9+870 w m. Lesznowola, na terenie gm. Lesznowola, pow. piaseczyński, woj. maz. - nr postępowania 087/25
- wykonanie dokumentacji projektowej wymiany windy w komunalnym budynku użytkowym przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z jej realizacją w systemie "zaprojektuj i buduj".
- Remont domków na Poligonie Szkoleniowym w Kręsku Komendy Wojewódzkiej PSP w Warszawie.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.