Ogłoszenie z dnia 2009-06-30
Katowice: DOCIEPLENIE I KOLORYSTYKA ELEWACJI BUDYNKU DPS PRZYSTAŃ ETAP II
Numer ogłoszenia: 215552 - 2009; data zamieszczenia: 30.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Przystań" w Katowicach , ul. Adamskiego 22, 40-069 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2513919,2515216, faks 032 2513919,2515216.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.katowice.pl/jednostki/dps-przystan
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOCIEPLENIE I KOLORYSTYKA ELEWACJI BUDYNKU DPS PRZYSTAŃ ETAP II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kod Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV) 45000000-7 roboty budowlane 45321000-3 izolacja cieplna 45215210-2 roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej 1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie docieplenia i kolorystyki elewacji ścian budynku DPS Przystań przy ul. Adamskiego 22 w Katowicach etap II, zgodnie z przedmiarem robót (zał. nr 4 do SIWZ) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (zał. nr 5 do SIWZ) oraz projektem budowlano - wykonawczym (zał. nr 6 do SIWZ). 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących, w tym: a) organizację i zabezpieczenie placu budowy; b) uprzątnięcie terenu wokół budynku po zakończeniu robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WADIUMIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu nieograniczonym mogą wziąć udział Wykonawcy, spełniający warunki z art. 22 ust. 1 ustawy tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykażą się odpowiednim doświadczeniem tj. w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej 2 roboty dociepleniowe budynków o powierzchni co najmniej 1500 m2 każda z robót, nie licząc powierzchni dachu. 3. Wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji: kierownika budowy z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi. 4. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. 5. W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy a członkowie łącznie spełnili warunki określone w pkt. 2-4 niniejszego rozdziału. 6. Udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 60 miesięcy. Ocenę spełnienia warunków udziału w postępowaniu przeprowadza się zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia. W celu potwierdzenia spełniania ww. warunków należy dołączyć oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VII SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 prawo zamówień publicznych, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, o którym wyżej mowa uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B Inne oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty - załącznik nr 1. 2. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości dat i miejsca wykonania zamówienia oraz dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie - wymagane są co najmniej 2 roboty dociepleniowe w ilości 1500 m2 każda z robót - zał. nr 9 do SIWZ 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania wg zał. nr 8 do SIWZ warunkiem jest dysponowanie przez wykonawcę 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności budowlanej. Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych z aktualnym zaświadczeniem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa z potwierdzeniem opłacenia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć: informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzającą, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 150 tys. zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert. 5. Polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na minimum 150 tys. Dokumenty, o których mowa w rozdziale VII niniejszej specyfikacji należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy. Na wezwanie zamawiającego oryginały dokumentów należy przedstawić do wglądu Zamawiającemu. Uwaga! Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach, pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do niniejszej specyfikacji. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami § 2 rozporządzenia wykonawczego do ustawy Prawo zamówień publicznych w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.06.2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 605). Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Na podstawie art. 26 ust. 4 ustawy Pzp zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących w/w oświadczeń i dokumentów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.katowice.pl/jednostki/dps-przystan/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Przystań ul. Adamskiego 22 40 - 069 Katowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Przystań ul. Adamskiego 22 40 - 069 Katowice, pokój nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawy gazów medycznych wraz z najmem i montażem zbiornika kriogenicznego dla potrzeb OSK w Katowicach
- Dostawa dronów w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Organizacja cyklu spotkań edukacyjnych oraz szkoleń stacjonarnych w ramach Dzielnicowej Akademii Aktywnego Mieszkańca, dla uczestników projektów: W stronę sprawiedliwej transformacji.
- Zaprojektowanie i opracowanie strony internetowej wraz z hostingiem, utrzymaniem i wsparciem technicznym
- Sukcesywna dostawa odzieży dla członków zespołów ratownictwa medycznego Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
- Usługi porządkowe Zad. 1 - Mycie okien wraz z likwidacją gniazd
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Prace budowlane związane z wykonaniem posadzek cementowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z zastosowaniem agregatu posadzkarskiego (miksokreta)."
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
- Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach
- Remont instalacji c.o. w budynku głównym i remont części pomieszczeń Zakładu Usprawnienia Leczniczego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.