Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-08
Łęczna: Przedmiot zamówienia: Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania i serwerów
z dostawą do siedziby Zamawiającego. CPV 30230000-0, 30240000-3, 30241600-6, 30260000-9, 30263000-0.
Numer ogłoszenia: 215608 - 2007; data zamieszczenia: 08.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łęczyński, Al. Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 081 7526480, fax 081 7526464.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatleczynski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiot zamówienia: Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania i serwerów z dostawą do siedziby Zamawiającego. CPV 30230000-0, 30240000-3, 30241600-6, 30260000-9, 30263000-0..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania i serwerów z dostawą do siedziby Zamawiającego. CPV 30230000-0, 30240000-3, 30241600-6, 30260000-9, 30263000-0.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości 4 000,00 zł. Zamawiający nie przewiduje wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; 2) posiadają pracowników do wykonywania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w tym conajmniej jednego pracownika posiadającego certyfikat MCSE (kopia certyfikatu załączona do oferty). 3) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia. 4) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp; 6) udzielą gwarancji na zestawy komputerowe i serwery - 3 lata, pozostały sprzęt 2 lata od daty dostawy sprzętu do siedziby Zamawiającego, 7) dostarczą dokumentację w języku polskim, 8) posiadają zestawy komputerowe zaprojektowane i wyprodukowane przez jednego producenta oraz wszelkie elementy zestawu pochodzące od tego samego producenta lub są przez niego sygnowane (opatrzone jego numerem katalogowym), 9) posiadają dla zestawów komputerowych certyfikaty: ISO 9001:2000, CE, Windows XP, Vista.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z oświadczeniami zawartymi w formularzu stanowiący załącznik Nr 2 siwz, 2) oryginał lub kserokopia, poświadczona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 3) aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 4) wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat podobnych dostaw, z podaniem ich wartości, dat realizacji i odbiorców oraz załączenie co najmniej 3 dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, na formularzu stanowiącym załącznik Nr 3 siwz. 5) kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem wymaganych certyfikatów: ISO 9001:2000, CE, Windows XP , Vista, MCSE.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatleczynski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.powiatleczynski.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w pok. 111 (kancelaria ogólna) Starostwa Powiatowego w Łęcznej, Aleja Jana Pawła II 95A do dnia 16.11.2007 r., do godz. 9 00..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z ŁĘCZNEJ
- "Przebudowa wraz z rozbudową drogi powiatowej nr 2028L w msc. Ostrówek Kolonia - opracowanie dokumentacji projektowej"
- Organizacja 5-dniowej wycieczki zagranicznej do Apulii dla pracowników Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Łęcznej
- "Zakup wraz z dostawa emulsji kationowej asfaltowej na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Łęcznej przy ul. Przemysłowej 16"
- Budowa budynków jednorodzinnych w gm. Hrubieszów, miejscowość Moroczyn - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej
- Budowa budynku wielorodzinnego w gm. Wysokie, miejscowość Nowy Dwór - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej
więcej: przetargi w Łęcznej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana Systemu Sygnalizacji Pożaru w obiektach TS w Koroszczynie" - DPG Kukuryki
- dostawa wyposażenia dla drogowego przejścia granicznego w Grzechotkach.
- Wybór dostawcy sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Szczecińskiego.
- Zakup komputerowych materiałów eksploatacyjnych.
- dostawa sprzętu komputerowego dla ośrodka obliczeniowego systemu Integrującej Platformy Elektronicznej Zintegrowanego Systemu Katastralnego.
- Dostawa sprzętu komputerowego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.