Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-12
Lublin: Wykonanie wyceny działek gruntu Skarbu Państwa - II części.
Numer ogłoszenia: 215611 - 2008; data zamieszczenia: 12.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lublin , Pl. Łokietka 1, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4663000, fax. 081 4663001.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.lublin.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wyceny działek gruntu Skarbu Państwa - II części..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie wyceny działek gruntu Skarbu Państwa - II części. Część I. wykonanie wyceny 9 działek gruntu Skarbu Państwa położonych na terenie miasta Lublin celem naliczenia oraz aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego: - działka nr 3/15 o powierzchni 4357 mkw (obręb 16 - Kośminek, arkusz 2) położona przy ul. Startowej 12/Topolowej 13, - działki nr nr 3/12 o powierzchni 3958 mkw i 3/21 o powierzchni 1226 mkw (obręb 16 - Kośminek, arkusz 2) położone przy ul. Startowej 14/Topolowej 14, - działka nr 3/20 o powierzchni 6172 mkw (obręb 16 - Kośminek, arkusz 2) położona przy ul. Startowej 16/Elektrycznej 4, - działki nr nr 33/1 o powierzchni 71 mkw i 33/2 o powierzchni 693 mkw (obręb 22 - Piaski, arkusz 4) położone przy ul. 1 Maja 31, działki nr nr 2/121 o powierzchni 1730 mkw i 2/122 o powierzchni 689 mkw (obręb 10 - Dziesiąta Stara, arkusz 5) położone przy ul. Nowy Świat. działka nr 34/4 o powierzchni 7800 mkw (obręb 22 - Piaski, arkusz 7) położona przy ul. Dworcowej 8. Część II. wykonanie wyceny 4 działek gruntu Skarbu Państwa położonych na terenie miasta Lublin w celu ich sprzedaży na rzecz użytkowników wieczystych: - działka nr 37/13 o powierzchni 1628 mkw (obręb 43 - Wrotków, arkusz 17) droga do ulicy Budowlanej, - działki nr nr nr 33/5 o powierzchni 294 mkw, 33/10 o powierzchni 8 mkw i 37/11 o powierzchni 321 mkw (obręb 43 - Wrotków, arkusz 19) położone przy ul. Energetyków 12 i w pobl. ul. Energetyków..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.19.00 - Usługi biegłych Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.90.00 - Usługi biegłych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wpłacenia wadium przez wykonawców.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: 1.1. dysponowanie minimum jedną osobą, która będzie wykonywać zamówienie, posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe (świadectwa), rzeczoznawcy majątkowego w zakresie szacowania nieruchomości, nadanych w trybie art.191,192 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2004r Nr 261, poz. 2603 ze zm.) przez właściwego ministra do spraw budownictwa, gospodarki przestrzennej i mieszkaniowej oraz wpisaną do centralnego rejestru rzeczoznawców. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 2.1. Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny, 2.2. Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.W celu potwierdzenia opisanych przez zamawiającego warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 3.1. Uprawnienia zawodowe (świadectwa) rzeczoznawcy majątkowego, w zakresie szacowania nieruchomości, nadanych w trybie art.191,192 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2004r Nr 261, poz. 2603 ze zm.) przez właściwego ministra do spraw budownictwa, gospodarki przestrzennej i mieszkaniowej. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 4.1. Dokument wymagany w pkt 2.1 winien złożyć każdy wykonawca. 4.2. Oświadczenie wymagane w pkt 1 oraz dokumenty wymagane w pkt. 3 winny być złożone wspólnie przez wykonawców. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2.1 - składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 5., zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy dotyczące terminów wystawienia stosuje się odpowiednio. 7. Wszystkie powyższe dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - poświadczenie winno zawierać zapis odręczny lub w formie pieczęci za zgodność z oryginałem. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym, przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Plac Litewski 1, pokój 7, po dokonaniu wpłaty 5,00 zł w budynku UM przy ul. Wieniawskiej 14 lub za zaliczeniem pocztowym (5,00 zł + koszt przesyłki).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2008 godzina 09:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 7..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie wyceny działek gruntu Skarbu Państwa - II części - I część..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wyceny działek gruntu Skarbu Państwa - II części. Część I. wykonanie wyceny 9 działek gruntu Skarbu Państwa położonych na terenie miasta Lublin celem naliczenia oraz aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego: - działka nr 3/15 o powierzchni 4357 mkw (obręb 16 - Kośminek, arkusz 2) położona przy ul. Startowej 12/Topolowej 13, - działki nr nr 3/12 o powierzchni 3958 mkw i 3/21 o powierzchni 1226 mkw (obręb 16 - Kośminek, arkusz 2) położone przy ul. Startowej 14/Topolowej 14, - działka nr 3/20 o powierzchni 6172 mkw (obręb 16 - Kośminek, arkusz 2) położona przy ul. Startowej 16/Elektrycznej 4, - działki nr nr 33/1 o powierzchni 71 mkw i 33/2 o powierzchni 693 mkw (obręb 22 - Piaski, arkusz 4) położone przy ul. 1 Maja 31, działki nr nr 2/121 o powierzchni 1730 mkw i 2/122 o powierzchni 689 mkw (obręb 10 - Dziesiąta Stara, arkusz 5) położone przy ul. Nowy Świat. działka nr 34/4 o powierzchni 7800 mkw (obręb 22 - Piaski, arkusz 7) położona przy ul. Dworcowej 8..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.19.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie wyceny działek gruntu Skarbu Państwa - II części - II część..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wyceny działek gruntu Skarbu Państwa - II części. Część II. wykonanie wyceny 4 działek gruntu Skarbu Państwa położonych na terenie miasta Lublin w celu ich sprzedaży na rzecz użytkowników wieczystych: - działka nr 37/13 o powierzchni 1628 mkw (obręb 43 - Wrotków, arkusz 17) droga do ulicy Budowlanej, - działki nr nr nr 33/5 o powierzchni 294 mkw, 33/10 o powierzchni 8 mkw i 37/11 o powierzchni 321 mkw (obręb 43 - Wrotków, arkusz 19) położone przy ul. Energetyków 12 i w pobl. ul. Energetyków..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.19.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
- RDW w Zamościu: Budowa magazynu soli na terenie Obwodu Drogowego w Józefowie.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
- Zakup i dostawa samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie operatów szacunkowych część 2
- Wykonanie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną kolorową (2 części) - edycja 1/2025
- Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości dla KOWR OT w Opolu zlecanych sukcesywnie przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, z prawem opcji - 4 zadania częściowe.
- Wykonanie wycen nieruchomości w 2025 roku dla Wydziału Zarządzania Nieruchomościami - lokale mieszkalne i użytkowe
- Wycena wartości aktywów na potrzeby sporządzenia bilansu otwarcia likwidacji, wycena możliwego do uzyskania czynszu za najem rzeczy oraz wycena rzeczy
- Usługa sporządzenia operatu szac. określającego wartość prawa własności dla nieruch. położonej przy ul. T. Kościuszki oraz ustanowienia służebności dla nieruch. ozn. jako dz. nr 26/8 w Radomiu.
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.