eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › Wiodący Inspektor Nadzoru przy zadaniu pn Budowa Deptaka w ciągu ul. Kościuszki w Malborku



Ogłoszenie z dnia 2008-09-05

Malbork: Wiodący Inspektor Nadzoru przy zadaniu pn Budowa Deptaka w ciągu ul. Kościuszki w Malborku
Numer ogłoszenia: 215620 - 2008; data zamieszczenia: 05.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Malborka , pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 6473325, fax. 055 6473324.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.malbork.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wiodący Inspektor Nadzoru przy zadaniu pn Budowa Deptaka w ciągu ul. Kościuszki w Malborku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest nadzór nad robotami zadania pn Budowa Deptaka w ciągu ul. Kościuszki w Malborku. W ramach robót przewidzianych do realizacji wykonane zostaną prace zgodnie z dokumentacją budowlaną załączoną do SIWZ w wersji pdf : W zakres zamówienia wchodzą roboty : 1.1 Roboty drogowe (zgodnie z dokumentacją budowlaną załączoną do SIWZ w wersji pdf) w tym: - rozebranie nawierzchni bitumicznych o łącznej powierzchni 1.473,48 m2 - rozebranie nawierzchni z kostki brukowej o łącznej powierzchni 1.473,48 m2 - rozebranie chodników o łącznej powierzchni 7.844,13 m2 - rozebranie krawężników i obrzeży o łacznej długości 1.284 mb - ułożenie nawierzchni bitumicznych 1690,46 m2 - ułożenie chodników z płyt bet. 35x35 8.989,96 m2 - ułożenie kostki granitowej i płyt granitowych 3.664,63 m2 - ułożenie krawężników kamiennych - 678mb - ułożenie obrzeży - 1.241,45 mb 1.2. Przebudowa sieci oświetleniowej i punktów zasilenia imprez masowych (zgodnie z dokumentacją budowlaną załączoną do SIWZ w wersji pdf) 1.3. Przebudowa sieci wod-kan., (zgodnie z dokumentacją budowlaną załączoną do SIWZ w wersji pdf) . Roboty w zakresie kanalizacji sanitarnej wyłącznie w zakresie określonym przedmiarem 1.4. Budowa kanalizacji sanitarnej i wodociągu od Al. Rodła do ul. Kościuszki ., (zgodnie z dokumentacją budowlaną załączoną do SIWZ w wersji pdf) 1.5. Wykonanie małej architektury (zgodnie z dokumentacją budowlaną załączoną do SIWZ w wersji pdf 1.6. Wykonanie nasadzeń zieleni (zgodnie z dokumentacją budowlaną załączoną do SIWZ w wersji pdf 1.7 Zaprojektowanie i wybudowanie palcu wodnego zgodnie z załączoną koncepcją w wersji jpg. I następującymi wytycznymi Fontanna dynamiczna z możliwością pracy w oparciu o indywidualne programy choreograficzne woda, światło , muzyka . Specyfikacja wyposażenia -dysza dynamiczna wysokości strumienia max 2,7 m(efekt kolumnowy) umieszczona w grilu wraz dwoma reflektorami diodowymi RGB o zmiennej barwie rozmieszczone są na obwodzie dwóch kół spiralnych o średnicy zewnętrznej około 8 m każde i linii łączącej oba koła -48 szt - dysza centralna kolumnowa o wysokości strumienia max 5 m podświetlone światłem diodowym zmiennym o średnicy strumienia wody 18cm umieszczona w środku koła -2 szt - system nagłośnienia: 4 zestawy głośnikowe wraz z komputerem i sterowaniem -2 pompy 65-125/137wyposażone w falowniki , filtry wstępne -2 pompy 50-125/144 wyposażone w falowniki i filtry wstępne -4 dokładne filtry o skuteczności filtracji 500 mikronów -szafa zasilająco sterująca z kompletem kabli Stacja uzdatnia wody składająca się z następujących urządzeń filtr piaskowy TR60 pompa obiegowa PUFL103 regulator poziomu wody 1i 0,5 cala zmiękczacz System kontroli parametrów i dozowania Wszystkie dysze sterowane są indywidualnie , praca dysz zsynchronizowana z oświetleniem diodowym i muzyką . Sterowanie fontanny cyfrowe z możliwością zmiany programu i dostosowanie do wymagań choreograficznych na miejscu Fontanna wykonana w systemie dysz tryskających spod chodnika. Pod płytami kamiennymi znajdować się będzie niecka fontanny w obrębie dysz zarówno pod dyszami umieszczonymi na kole ( niecki o średnicy 10 m każda) oraz pod linią łącząca koła o szerokości 2 m. Głębokość niecki 60 cm Rozmieszczenie dysz wg załączonej wizualizacji. Pomieszczenie techniczne znajdować się będzie bezpośrednio pod fontanną . Wytyczne dla pomieszczenia : -wielkość 40 m2 , wysokość 2,2 m -doprowadzenie wody 1 1/2 cala -wentylacja mechaniczna 2- 5 wymian na godzinę - oświetlenie wg przepisów BHP -kratka ściekowa w posadzce 2 szt DN100 - kanalizacja przyłącze dn150 Zbiornik wyrównawczy o pojemności 15 m3 Płyty kamienne o grubości 6 cm rozmieszczone według koncepcji architektonicznej ., ułożone na podporach systemowych . 1.8.Przygotowanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas budowy w rejonie wykonywanych robót i ulicach przyległych 1.9.Oznakowanie poziome i pionowe zgodnie z projektem organizacji ruchu 1.10.Oznakowanie poziome i pionowe zgodnie z układem docelowym Uwaga! Dokumentacja z postępowania przetargowego na wykonawstwo robót znajduje się na stronie internetowej Urzędu Miasta Malborka ( www.malbork.pl)- Przetargi , wraz z przedmiarami..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców. 1.5 Wykonali w okresie ostatnich 5 lat minimum 2 zadania polegające na nadzorowaniu prac związanych z budową dróg wraz przebudową uzbrojenia podziemnego o wielkości i zakresie odpowiadającym zamówieniu, na którym prowadzony będzie nadzór ( inwestycje o wartości min. 2 mln zł każda). 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: A.1) Druk oferty - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 1. A.2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. A.4) Oświadczenie że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu A.5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 2 A.6) Wykaz osób które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z podaniem informacji o ich kwalifikacjach niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z wykorzystaniem wzoru załącznika nr 3 do SIWZ potwierdzonych niezbędnymi w realizacji niniejszego zamówienia uprawnieniami do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (kserokopie uprawnień odpowiednich do zakresu w tym robót hydrotechnicznych) oraz aktualne zaświadczenia tych osób o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa B.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1) Wykaz wykonanych prac jako inspektor nadzoru na robotach budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przy czym nadzór powinien odpowiadać swoim rodzajem i wielkością zakresowi i wartości robót budowlanych stanowiącym przedmiot realizacji, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że prace te zostały wykonane należycie (referencje) - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 4 (wykonanie w okresie ostatnich 5 lat min. 2 nadzorów o porównywalnej wielkości /inwestycje o wielkości min. 2 mln zł/, charakterze i zakresie - załączyć referencje Inwestorów potwierdzające prawidłowe, terminowe i zgodne z jakością wykonanie tych prac), B.2) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykazać w druku załącznik nr 3 B.5) Wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia,(zgodnie z opisem punktu VI. A6) a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 5. B.6) Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonymi istotnymi postanowieniami do umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 6 B.7) podpisane istotne postanowienia, które wprowadzone będą do zawieranej umowy - załącznik nr 7 C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: . C.3) -Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności minimum na kwotę 100.000,00 zł. Ubezpieczenie wynikające z przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa nie będzie brane pod uwagę. D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: D.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A.2), A.4), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) oświadczenie, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2)oświadczenie, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu D.2) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. A2;A4;A5;A6; dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę , osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malbork.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Malborka Plac Słowiański 5 82-200 Malbork Wydział IZP.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Malborka Plac Słowiański 5 82-200 Malbork Pokój nr 217.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.