Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-20
Rzeszów: zakup i dostawy artykułów gospodarczych i gospodarstwa domowego.
Numer ogłoszenia: 215651 - 2009; data zamieszczenia: 20.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki nr 2 , ul. Lwowska 60, 35-301 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8664000, faks 017 8664702.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawy artykułów gospodarczych i gospodarstwa domowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawy artykułów gospodarczych i gospodarstwa domowego. Pakiet nr 1 - Talerze, kubki. Pakiet nr 2 - Różne drobne artykuły gospodarstwa domowego. Pakiet nr 3 - Artykuły BHP - drobne. Pakiet nr 4 - Szczotki, miotły. Pakiet nr 5 - Dozownik łokciowy. Pakiet nr 6 - Uniwersalny dozownik łokciowy. Pakiet nr 7 - Pojemnik do przechowywania żywności w lodówkach i zamrażarkach. Pakiet nr 8 - Ścierki kolorowe do ścierania na mokro. Pakiet nr 9 - Pisak laboratoryjny. Pakiet nr 10 - Worki foliowe na odpady..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.11.00 - Zastawa kuchenna 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 18.42.40.00 - Rękawice 18.14.10.00 - Rękawice robocze 18.14.30.00 - Akcesoria ochronne 36.67.32.00 - 36.67.32.00 39.83.17.00 - Automatyczne dozowniki mydła 25.24.31.20 - 25.24.31.20 39.52.58.00 - Ściereczki do czyszczenia 30.19.21.25 - Pisaki 18.93.00.00 - Worki i torby .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wpłaty wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Wykonawca musi spełniać wymogi art. 22 ust.1 prawa zamówień publicznych i nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych. 2) Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2)Wykonawca wraz z ofertą prześle po jednej sztuce oferowanych artykułów będących przedmiotem oferty celem sprawdzenia zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z zapotrzebowanym, oraz w przypadku podpisania umowy, zgodności z faktycznymi dostawami. (dotyczy pakietu nr 10). 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Pełnomocnictwo do podpisania oferty składania ewentualnych wyjaśnień , jeżeli osobą podpisująca nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Zamawiający wymaga przedłożenia oryginału pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Okres stałości cen jednostkowych - 15
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital2.rzeszów.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki Nr 2
ul. Lwowska 60
35-301 Rzeszów
Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki Nr 2 ul. Lwowska 60 35-301 Rzeszów Sekretariat Dyrektora.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Talerze, kubki..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - Talerze, kubki..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Okres stałości cen jednostkowych - 15
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Różne drobne artykuły gospodarstwa domowego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 - Różne drobne artykuły gospodarstwa domowego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Okres stałości cen jednostkowych - 15
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Artykuły BHP - drobne..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3 - Artykuły BHP - drobne..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.40.00-7, 18.14.10.00-9, 18.14.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Okres stałości cen jednostkowych - 15
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Szczotki, miotły..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 4 - Szczotki, miotły..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.67.32.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Okres stałości cen jednostkowych - 15
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Dozownik łokciowy..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 5 - Dozownik łokciowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.17.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Okres stałości cen jednostkowych - 15
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Uniwersalny dozownik łokciowy..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 6 - Uniwersalny dozownik łokciowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.17.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Okres stałości cen jednostkowych - 15
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Pojemnik do przechowywania żywności w lodówkach i zamrażarkach..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 7 - Pojemnik do przechowywania żywności w lodówkach i zamrażarkach..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.31.20-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Okres stałości cen jednostkowych - 15
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - Ścierki kolorowe do ścierania na mokro..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 8 - Ścierki kolorowe do ścierania na mokro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.58.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Okres stałości cen jednostkowych - 15
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - Pisak laboratoryjny..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 9 - Pisak laboratoryjny..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.25-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Okres stałości cen jednostkowych - 15
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 - Worki foliowe na odpady..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 10 - Worki foliowe na odpady..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Okres stałości cen jednostkowych - 15
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej przebudowy wybranych pomieszczeń w budynku Centrum Studenckiego PRz.
- Wsparcie i asysta techniczna Systemu szyfrowania dla Systemu telekomunikacyjnego Politechniki Rzeszowskiej
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Rozbudowa DW 989 polegająca na budowie mostu na rz. Stobnica wraz z rozbudową dojazdów oraz rozbiórką, budową i przebudową w m. Lutcza
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych oraz krzeseł
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego
- Dostawa produktów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Psychicznie Chorych w Rzeszowie, ul. Załęska 7a.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ubrań specjalnych, umundurowania oraz środków ochrony indywidualnej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku
- Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych
- Sukcesywna dostawa środków czystości oraz materiałów gospodarczych
- Sukcesywne dostawy asortymentu do pakowania odpadów medycznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Dostawa odzieży stanowiącej elementy munduru leśnika pracownikom Nadleśnictwa Rajgród do końca roku 2025
- "Zakup wraz z dostawą art. gospodarczych, środków czystości, środków ochrony indywidulanej, środków piorących i automatów dozujących do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp."
więcej: Rękawice robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.