To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-06-30
Słomniki: Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie zadania: Budowa hali rekreacyjno -sportowej w Słomnikach na działkach 640/3 i 402/12.
Numer ogłoszenia: 215660 - 2009; data zamieszczenia: 30.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 181714 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Słomniki, ul. Kościuszki 64, 32-090 Słomniki, woj. małopolskie, tel. 012 3881102, faks 012 3882102.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie zadania: Budowa hali rekreacyjno -sportowej w Słomnikach na działkach 640/3 i 402/12..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie zadania: Budowa hali rekreacyjno -sportowej w Słomnikach na działkach 640/3 i 402/12 zgodnie z pozwoleniem na budowę nr AB.V-1-587/08, wydanym przez Starostę Krakowskiego z dnia 26 sierpnia 2008 roku. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji przez wykonawcę robót budowlanych, polegających na wybudowaniu HALI REKREACYJNO-SPORTOWEJ w systemie pasywnym wraz z infrastrukturą techniczną oraz z zagospodarowaniem najbliższego otoczenia na działce nr 640/3 i 402/12 przy ul. Świerczewskiego w Słomnikach przez zespół inspektorów posiadających wymagane uprawnienia t.j. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego w następujących branżach: - konstrukcyjno-budowlanej - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 2. Charakterystyka budynku. Budynek posiada jedną kondygnację nadziemną. W budynku zlokalizowano następujące funkcje: - wielofunkcyjna arena sportowa o boisku 22x44m z trybunami dla ok.240 widzów i 30 zawodników; z poziomu trybun dostępne toalety oraz wentylatornia. - zaplecza szatniowo-sanitarne z pomieszczeniami towarzyszącymi takimi, jak hol główny, pokój trenera, siłownia, pokój masażu, pomieszczenia techniczne i magazynowe. Powierzchnia zabudowy projektowanych obiektów: 1740m2 Razem powierzchnia netto: 1 755,06m2. Kubatura brutto kondygnacji naziemnych: 14 585m3. Wysokość (do określenia warunków technicznych): 10,50m Warunki posadowienia budynku zgodnie z ekspertyzą geotechniczną przy prostych warunkach geotechnicznych są zaliczone do I kategorii geotechnicznej. Konstrukcja budynku: ławy i stopy fundamentowe żelbetowe, ściany w szkielecie żelbetowym wypełnianym bloczkami silikatowymi, dach z wiązarów z drewna klejonego. Ściany ocieplane styropianem o gr.30cm, a następnie tynkowane. Dach pokryty 40cm twardej wełny mineralnej na blasze trapezowej, a następnie kryty papą termozgrzewalną. Budynek wyposażono w instalacje: -wodociągową -gazową z kotłownią gazową -kanalizacyjną sanitarną -kanalizacyjną opadową -ogrzewania podłogowego -wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła -elektryczną -teletechniczną - telefony, internet, audio-wideo -odgromową Budynek został wyposażony w składane wyposażenie sportowe - kosze do gry, kurtyny dzielące boiska. Dodatkowo przewiduje się montaż ścianki wspinaczkowej wewnętrznej i zewnętrznej. Budynek zaprojektowano w standardzie budynku pasywnego, o wysokiej termoizolacyjności przegród zewnętrznych i bardzo niskim zużyciu energii na cele grzewcze na poziomie ok.15kWh/m2rok. Zakładane parametry przegród to ok.0,1 W/m2K, a zestawów okiennych 0,8W/m2K. Dodatkowo zakłada się wysoką szczelność budynku, która będzie wynosić nie mniej niż 0,6 1/h przy różnicy ciśnień 50Pa dla testu szczelności wykonanego zgodnie z normą PN-EN 13829. istotnym elementem oszczędności energii na cele grzewcze jest zastosowany system wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła o wysokiej sprawności oraz ogrzewanie podłogowe założone dla całej powierzchni budynku. 3. Realizacja budowy hali rekreacyjno-sportowej jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej: Nazwa Programu Operacyjnego: Małopolski Regionalny Program Operacyjny Numer i nazwa Osi Priorytetowej: 6. Spójność wewnątrz regionalna Numer i nazwa Działania: 6.1. Rozwój miast Oznaczenie literowe i nazwa schematu: Schemat B: Projekty w zakresie rekreacji i sportu 4. Obowiązki Inspektora ( Zespołu Inspektorów) Do zadań Inspektora Nadzoru należy działanie w ramach obowiązków określonych w ustawie Prawo Budowlane, a także w szczególności: 1.reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2.sprawowanie stałego nadzoru w trakcie wykonywania robót budowlanych 3.sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych,a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwychi niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 4.sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, 5.potwierdzanie faktycznie wykonanych robót kontrola usunięcia wad oraz kontrolowanie rozliczeń budowy, w tym również dokumentacji związanej z płatnościami częściowymi na rzecz wykonawcy robót budowlanych 6.współpraca z Inwestorem w zakresie przygotowania dokumentacji niezbędnej do rozliczenia dofinansowania uzyskanego z środków MRPO, na przedmiotową inwestycję 7.posiadanie stałej łączności np. telefonicznej z Wykonawcą Robót Budowlanych i Zamawiającym 8.pokrycie kosztów dojazdów w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia; 9.obowiązkowa obecność na naradach koordynacyjnych Narady koordynacyjne organizuje w imieniu Zamawiającego Zarządzający: a)Celem narad koordynacyjnych będzie omawianie bieżących spraw dotyczących wykonania i zaawansowania robót; b)b) Narady koordynacyjne będą odbywały się z częstotliwością jeden raz w miesiącu, w każdy pierwszy wtorek miesiąca w siedzibie Zamawiającego w Sali obrad nr 19 od godziny 10.00. W przypadku gdy jest to dzień ustawowo wolny od pracy w pierwszym kolejnym dniu roboczym. Na wniosek ZAMAWIAJĄCEGO lub WYKONAWCY odbędzie się Narada koordynacyjna doraźna, o jej terminie i miejscu Zarządzający powiadomi wszystkich zainteresowanych na co najmniej jeden dzień przed wyznaczonym terminem. Narady koordynacyjne doraźne zwoływane są zawsze w przypadku wprowadzania zmian -z wyjątkiem sytuacji gdy zmiany są przedstawione na zwykłej wtorkowej naradzie. c)Narady będą prowadzone i protokołowane przez Zarządzającego, a kopia protokołu będzie przekazana przedstawicielowi WYKONAWCY . 10 Inspektor nadzoru jest upoważniony do wydawania Wykonawcy wszelkich poleceń związanych z jakością i ilością robót objętych przedmiotem umowy. Inspektor Nadzoru ma prawo do wydawania , poleceń, które są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z Umową, specyfikacjami technicznymi, projektem budowlanym i przepisami prawa budowlanego. 5. Rodzaje odbiorów w których ma obowiązek uczestniczyć inspektor nadzoru. (1)odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu następujący po zgłoszeniu przez Wykonawcę robót budowlanych Inspektorowi Nadzoru; (2)odbiór przejściowy na podstawie protokołu stanu zaawansowania robót stanowiący podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę robót budowlanych (3)odbiór końcowy po uzyskaniu prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie; (4)odbiór ostateczny następujący po terminie upływu gwarancji (Zamawiający dokona odbioru ostatecznego przedmiotu umowy w ciągu 21 dni od dnia upływu gwarancji, o której mowa w niniejszej Umowie) (5)inne odbiory robót zgodne ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 107000.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej: Nazwa Programu Operacyjnego: Małopolski Regionalny Program Operacyjny Numer i nazwa Osi Priorytetowej: 6. Spójność wewnątrzregionalna Numer i nazwa Działania: 6.1. Rozwój miast Oznaczenie literowe i nazwa schematu: Schemat B: Projekty w zakresie rekreacji i sportu MRPO.06.01.02-12-195/08..
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARCHITEKTURA PASYWNA PYSZCZEK I STELMACH SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ARCHITEKTURA PASYWNA PYSZCZEK I STELMACH SPÓŁKA JAWNA
- Architektura Pasywna Pyszczek i Stelmach Sp.j. ul.Białobrądnicka 24d/50 31-223 Kraków, ul.Białoprądnicka 24d/50, 31-223 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 107000
- Oferta z najniższą ceną: 107000 oferta z najwyższą ceną: 107000
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI SŁOMNIKI
więcej: przetargi SŁOMNIKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD MODERNIZACJĄ BUDYNKU B W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU pn. " UTWORZENIE ZAKŁADU OPIEKUŃCZO-LECZNICZEGO W ZOZ SZPITALA POWIATOWEGO W SOCHACZEWIE
- Budowa Oddziału Geriatrycznego w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu: " Rozwój opieki geriatrycznej poprzez modernizację infrastruktury ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn. Budowa kompleksu sportowego w ramach programu 'ORLIK' Edycja 2024 w Rudzie Strawczyńskiej, gmina Strawczyn
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa osiedla mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą w Sztumie.
- "Budowa systemów zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenach Gminy Ciasna" w cz. dotyczącej: budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w sięgaczu ul. Łąkowej w miejscowości Panoszów
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach operacji "Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gminie Mircze"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.