Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-05
Opole Lubelskie: urzadzenia medyczne
Numer ogłoszenia: 215664 - 2008; data zamieszczenia: 05.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Opolu Lubelskim , ul. Przemysłowa 4a, 24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie, tel. 081 8272278, fax. 081 8272278.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.spzozol.republika.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: urzadzenia medyczne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż wraz z dostawą urządzeń medycznych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Opolu Lubelskim.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.12.32.00 - Urządzenia do elektrokardiografii Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.32.00 - Urządzenia do elektrokardiografii Oryginalny kod CPV: 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca Oryginalny kod CPV: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca: a) posiada środki na rachunku bankowym w kwocie co najmniej 30 000zł. lub zdolność kredytową do kwoty co najmniej 30 000zł , b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i suma gwarancyjna wynosi co najmniej 50 000zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w ust. 1 na podstawie żądanych w pkt.VI dokumentów i oświadczeń, wg. formuły spełnia - nie spełnia Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawców zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień Publicznych oraz dokona odrzucenia ofert zgodnie z art. 89 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać , że warunek określony w ust.1 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy . Każdy z Wykonawców musi spełnić warunek określony w ust. 1 pkt 3 litera b. 3. W sytuacji, o której mowa w ust. 2 wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego . 4. Jeżeli oferta wykonawców , o których mowa w ust. 2 zostanie wybrana zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych , zamawiający żąda następujących dokumentów: 1/ aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2/ Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt.1-3 ustawy Prawa zamówień publicznych - Załącznik Nr 2. 3/ Oświadczenia Wykonawcy ,że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 3 . 4/ Informacji o część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom -Załącznik nr 4 5/ Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6/ Polisy , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7/ Wykaz części zamówienia , której wykonanie powierzy podwykonawcom Załącznik Nr 4. 8/ Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. 2. Dokumenty winny być złożone formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (każda strona) przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wtedy ,gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 3. Zamawiający wezwie wykonawców , którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu ,o których mowa w ust. 1 lub którzy złożyli dokumenty , o których mowa w ust. 1 zawierające błędy , do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego , nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 4. Zamawiający może także , w wyznaczonym przez siebie terminie wezwać wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów . 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu , o którym mowa w pkt. 1 składa dokument , wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający ,że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6. Zasady składania dokumentacji przez podmioty występujące wspólnie: 1)Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt.1,3 i 5 powinny być złożone przez każdy podmiot. 7. W przypadku załączenia do ofert innych dokumentów niż wymagane przez Zamawiającego , dokumenty takie nie będą oceniane przez Zamawiającego i nie będą miały wpływu na wybór najkorzystniejszej oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozol.republika.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 24-300 Opole Lubelskie
ul. Przemysłowa 4a
pokój nr 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 24-300 Opole Lubelskie pokój nr 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: system holterowski.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.32.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rejestrator ciśnienia z oprogramowaniem i zestawem komputerowym z drukarką laserową.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: elektrokardiograf.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.32.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pompa infuzyjna dwustrzykawkowa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.41.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zadanie nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ssak elektryczny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zadanie nr 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wózek/leżanka do przewożenia chorych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI OPOLE LUBELSKIE
- Zakup i sukcesywne dostawy mięs, wędlin i mrożonek do Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim
- "Przebudowa ul. Ogrodowej w Opolu Lubelskim"
- Remont części wygrodzenia wewnętrznego przy pawilonie mieszkalnym F w Zakładzie Karnym w Opolu Lubelskim
więcej: przetargi OPOLE LUBELSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb SP ZOZ Miejsko Gminnego Ośrodka Zdrowia w Sośnicowicach
- Zakup sprzętu na wyposażenie gabinetów Miejskiego Ośrodka Zdrowia w Lubawie
- Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Dostawy specjalistycznych wyrobów medycznych - powtórzenie
- Sukcesywną dostawę materiałów i akcesoriów niezbędnych do zabiegów witrektomijnych i przeciwjaskrowych oraz zakup lasera do leczenia jaskry wraz z sondami.
- Dostawa przyrządów używanych na salach operacyjnych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.