eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Budowę sieci teleinformatycznej i zasilającej ją sieci elektrycznej w następujących Przychodniach oraz gabinetacha) Przychodnia Specjalistyczna przy ul. Mochnackiego 10 w Warszawie, b) Przychodnia Specjalistyczna przy ul. Waryńskiego 10a w Warszawie, c) P

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-30

Warszawa: Budowę sieci teleinformatycznej i zasilającej ją sieci elektrycznej w następujących Przychodniach oraz gabinetach: a) Przychodnia Specjalistyczna przy ul. Mochnackiego 10 w Warszawie, b) Przychodnia Specjalistyczna przy ul. Waryńskiego 10a w Warszawie, c) Przychodnia Specjalistyczna przy ul. Krakowskie Przedmieście 24/26 d) Gabinety Lekarskie przy ul. Narbutta 85, e)Gabinety Lekarskie przy ul. Żwirki i Wigury 95/97 w Warszawie, f)Gabinety Lekarskie przy ul. Smyczkowej 5/7 w Warszawie, g)Gabinety Lekarskie przy ul. Okólnik 2a w Warszawie,
Numer ogłoszenia: 215690 - 2009; data zamieszczenia: 30.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej dla Szkół Wyższych , ul. Mochnackiego 10, 02-042 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8225740, faks 022 8221453.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: nie posiada
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowę sieci teleinformatycznej i zasilającej ją sieci elektrycznej w następujących Przychodniach oraz gabinetach: a) Przychodnia Specjalistyczna przy ul. Mochnackiego 10 w Warszawie, b) Przychodnia Specjalistyczna przy ul. Waryńskiego 10a w Warszawie, c) Przychodnia Specjalistyczna przy ul. Krakowskie Przedmieście 24/26 d) Gabinety Lekarskie przy ul. Narbutta 85, e)Gabinety Lekarskie przy ul. Żwirki i Wigury 95/97 w Warszawie, f)Gabinety Lekarskie przy ul. Smyczkowej 5/7 w Warszawie, g)Gabinety Lekarskie przy ul. Okólnik 2a w Warszawie,.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zakresu robót, zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania robót w branżach: budowlanej, elektrycznej, teleinformatycznej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.40.00.00 - Sieci 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, to jest: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania (na podst. z art. 24 ustawy). - Zamawiający dokonuje oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów wskazanych w pkt 7 SIWZ, w sposób spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych należy złożyć: 1)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. -Oświadczenie musi być złożone w formie oryginału. -Wzór oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ. 2)W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności Wykonawca ponadto składa: 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)Wymagane Stosowne Uprawnienia zawodowe i wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 5)Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (w tym minimum dwóch), odpowiadających swoim rodzajem (Sieć teleinformatyczną i zasilającą ją elektryczność.) i wartością (min. 600.000,00 zł. brutto każda) dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, iż dostawy te zostały wykonane należycie. Informacje o należytym wykonaniu zamówienia winny literalnie wynikać z brzmienia dokumentów potwierdzających - sporządzone we własnym zakresie 6)W celu wykazania, iż Wykonawca spełnia warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca ponadto składa: 7)W celu wykazania, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania Wykonawca nadto składa: 8)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 9)Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości min. 600 000,00 PLN, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 25 ust.1 pkt 4 - 8 i pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11)Kosztorys ofertowy 12)Zaakceptowany wzór umowy 13)Dokumenty wskazane w pkt 7.2. i pkt. 7.3. SIWZ mogą zostać złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeśli dokumenty te składają się z więcej niż jednej strony - każda zapisana strona kopii dokumentu winna zostać poświadczona za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie posiadamy strony internetowej.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: tylko w wersji elektronicznej pod adresem: sekretariat@palmamed.pl..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej dla Szkół Wyższych PALMA ul. Mochnackiego 10, 02-042 Warszawa, II piętro pokój 92..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.