Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-12
Lublin: Dostawa ,montaż i szkolenie użytkownika w zakresie dostarczonego sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 215699 - 2008; data zamieszczenia: 12.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno-Lecznicze w Lublinie , ul. Nałęczowska 27, 20-701 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5330034 w. 320, fax. 081 5258762.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.womp.lublin.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ,montaż i szkolenie użytkownika w zakresie dostarczonego sprzętu medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet pierwszy : 1.Kriokomora do krioterapii ogólnoustrojowej , gwarancja minimum 48 miesięcy - 1 sztuka -opis wg załącznika nr 1 kod CPV 33165000-4 Pakiet drugi : 1.Urządzenie z magnetycznym oporem umożliwiającym aktywny trening symulujący pracę wiosłami - 2 sztuki -opis wg załącznika nr 2 kod CPV 33158400-6 2.Urządzenie z magnetycznym oporem umożliwiające aktywny trening symulujący pracę wiosłami - 1 sztuka - opis wg załącznika nr 3 kod CPV 33158400-6 3.Aparat do laseroterapii ze skanerem - 1 sztuka -opis wg załącznika nr 4 kod CPV 33158500-7 4.Materac do rehabilitacji leczniczej 3 częściowy składany - 15 sztuk - opis wg załącznika nr 5 kod CPV 33155100-2 5.Stół rehabilitacyjny do ćwiczeń metodą Bobath- 1 sztuka -opis wg załącznika nr 6 kod CPV33192 200-4 6.Stół rehabilitacyjny 2 częściowy z pneumatyczną regulacją wysokości -2 sztuki -opis wg załącznika nr 7 kod CPV33192 200-4 7.Ergometr- rower treningowy z magnetycznym systemem regulacji oporu - 2sztuki - opis wg załącznika nr 8 kod CPV 33158400-6 8.Ergometr rower treningowy z magnetycznym systemem regulacji oporu - 1 sztuka - opis wg załącznika nr 9 kod CPV 33158400-6 9.Ergometr eliptyczny/orbitrek redukujący w trakcie ćwiczeń obciążenie stawów kończyn dolnych z magnetycznym systemem regulacji oporu DMC(Drum Magnetic Control System ) - 3 sztuki -opis wg załącznika nr 10 kod CPV 33158400-6 10.Drabinka gimnastyczna przyścienna podwójna do rehabilitacji leczniczej - 2 sztuki opis wg załącznika nr 11 kod CPV 33155100-2 11.Bieżna rehabilitacyjna elektryczna - 2 sztuki - opis wg załącznika nr 12 kod CPV 33158400-6 12.Atlas wielofunkcyjny do treningu mięśni jednostanowiskowy - 1 komplet -opis wg załącznika nr 13 kod CPV 33158400-6 13. Zestaw do terapii i ćwiczeń rehabilitacyjnych w odciążeniu -1 komplet - opis wg załącznika nr 14 kod CPV 33154000-4 14. Głowica ultradźwiękowa wieloczęstotliwościowa do aparatu BTL 5000 - 1 szt. opis wg załącznika nr 15 kod CPV 33158000-2 15. Ciśnieniomierz elektroniczny - 3 szt. opis wg załącznika nr 16 kod CPV 33252310-7 16. Aparat - resuscytator AMBU - 1 komplet opis wg załącznika nr 17 kod CPV 33157700-2 Wszystkie urządzenia z pakietu II powinny mieć gwarancję minimum 24 miesiące ,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.15.84.00 - Urządzenia do mechanoterapii Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.84.00 - Sprzęt do terapii mechanicznej Oryginalny kod CPV: 33.15.85.00 - Przyrządy medyczne na podczerwień Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.85.00 - Przyrządy medyczne na podczerwień 33.15.51.00 - 33.15.51.00 Oryginalny kod CPV: 33.19.22.00 - Stoły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.22.00 - Stoły medyczne Oryginalny kod CPV: 33.15.40.00 - Urządzenia do mechanoterapii Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.40.00 - Urządzenia do mechanoterapii Oryginalny kod CPV: 33.15.80.00 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.80.00 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej Oryginalny kod CPV: 33.25.23.10 - Ciśnieniomierze Kod CPV wg słownika 2008: 38.42.31.00 - Ciśnieniomierze Oryginalny kod CPV: 33.15.77.00 - Worki ambu Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.77.00 - Worki ambu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. Zgodnie z art. 2, pkt 11 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. PZP tj. Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 zwanej dalej ustawą poprzez Wykonawcę - należy rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 22 ust 1 o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące wykonawcy występującego samodzielnie. Zamawiający, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego może żądać od wykonawców, których oferta została wybrana, i o których mowa w ust. 1, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Ocena spełniania warunków. O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przez zamawiającego w SIWZ. Zamawiający dokonuje oceny spełnienia warunków przez Wykonawcę poprzez formułę spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w SIWZ . Z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 ustawy PZP wyklucza się: a) wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je z nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, b) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu , jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego, c) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, e) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, f) spółki partnerskie , których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia , przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową , przestępstwo przekupstwo, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych , a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego , g) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo - akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, h) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, i) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, j) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy wykonawców, którzy : 1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy . 4) nie wnieśli wadium, ( ma zastosowanie jeżeli zamawiający wymaga wniesienia wadium ) w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. O wykluczeniu zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy . Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) parametry techniczne urządzeń - wg podzielonych pakietów i wymienionych załączników (wypełnione załączniki ) , Pakiet I załącznik nr 1, Pakiet II załącznik nr 2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17 b) formularz ofertowy wg podanych pakietów - pakiet I wg załącznika nr 18, pakiet II wg załącznika 19 c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku spółki cywilnej należy ponadto dołączyć umowę spółki), d) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie b, SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Ww dokumenty, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. e) oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 20 do SIWZ w którym Wykonawca oświadcza , że - nie podlega wykluczeniu z postępowania z powodów określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, -spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, -pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni ( licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert ), -zachowa termin dostawy ,montażu i szkolenia użytkownika - w ciągu 4 tygodni od podpisania umowy . -akceptuje termin płatności w ciągu 21 dni od podpisania protokołu odbioru przez obie strony i wystawienia faktury VAT f)aktualny dokument dopuszczający użytkowanie zaoferowanych urządzeń w placówkach publicznych służby zdrowia zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych ( Dz.U.Nr 93 ,poz.896 z póź. zmianami ), potwierdzające dopuszczenie wyrobu do obrotu i używania ; jeśli sprzęt został zakwalifikowany do innej grupy zgodnie z wymienioną ustawą o wyrobach medycznych prosimy złożyć stosowne oświadczenie . g) wykonawcy którzy będą ubiegać się wspólnie o zamówienie publiczne ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. h)zamawiający na podstawie art. 36 ust. 4 ustawy PZP żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a także podania nazw (firm) proponowanych podwykonawców ( w przypadku, gdy zachodzi taka sytuacja - dokument dołączyć.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.womp.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno Lecznicze w Lublinie ul.Nałęczowska 27 , 20 -701 Lublin ul.Nałęczowska 27 pokój 306.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2008 godzina 09:30, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno Lecznicze w Lublinie ul.Nałęczowska 27 ,pokój306 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa ,montaż , szkolenie użytkownika w zakresie dostarczonego sprzętu medycznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet pierwszy : 1.Kriokomora do krioterapii ogólnoustrojowej , gwarancja minimum 48 miesięcy - 1 sztuka -opis wg załącznika nr 1 kod CPV 33165000-4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa , montaż ,szkolenie użytkownika w zakresie dostarczonego sprzętu medycznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet drugi : 1.Urządzenie z magnetycznym oporem umożliwiającym aktywny trening symulujący pracę wiosłami - 2 sztuki -opis wg załącznika nr 2 kod CPV 33158400-6 2.Urządzenie z magnetycznym oporem umożliwiające aktywny trening symulujący pracę wiosłami - 1 sztuka - opis wg załącznika nr 3 kod CPV 33158400-6 3.Aparat do laseroterapii ze skanerem - 1 sztuka -opis wg załącznika nr 4 kod CPV 33158500-7 4.Materac do rehabilitacji leczniczej 3 częściowy składany - 15 sztuk - opis wg załącznika nr 5 kod CPV 33155100-2 5.Stół rehabilitacyjny do ćwiczeń metodą Bobath- 1 sztuka -opis wg załącznika nr 6 kod CPV33192 200-4 6.Stół rehabilitacyjny 2 częściowy z pneumatyczną regulacją wysokości -2 sztuki -opis wg załącznika nr 7 kod CPV33192 200-4 7.Ergometr- rower treningowy z magnetycznym systemem regulacji oporu - 2sztuki - opis wg załącznika nr 8 kod CPV 33158400-6 8.Ergometr rower treningowy z magnetycznym systemem regulacji oporu - 1 sztuka - opis wg załącznika nr 9 kod CPV 33158400-6 9.Ergometr eliptyczny/orbitrek redukujący w trakcie ćwiczeń obciążenie stawów kończyn dolnych z magnetycznym systemem regulacji oporu DMC(Drum Magnetic Control System ) - 3 sztuki -opis wg załącznika nr 10 kod CPV 33158400-6 10.Drabinka gimnastyczna przyścienna podwójna do rehabilitacji leczniczej - 2 sztuki opis wg załącznika nr 11 kod CPV 33155100-2 11.Bieżna rehabilitacyjna elektryczna - 2 sztuki - opis wg załącznika nr 12 kod CPV 33158400-6 12.Atlas wielofunkcyjny do treningu mięśni jednostanowiskowy - 1 komplet -opis wg załącznika nr 13 kod CPV 33158400-6 13. Zestaw do terapii i ćwiczeń rehabilitacyjnych w odciążeniu -1 komplet - opis wg załącznika nr 14 kod CPV 33154000-4 14. Głowica ultradźwiękowa wieloczęstotliwościowa do aparatu BTL 5000 - 1 szt. opis wg załącznika nr 15 kod CPV 33158000-2 15. Ciśnieniomierz elektroniczny - 3 szt. opis wg załącznika nr 16 kod CPV 33252310-7 16. Aparat - resuscytator AMBU - 1 komplet opis wg załącznika nr 17 kod CPV 33157700-2 Wszystkie urządzenia z pakietu II powinny mieć gwarancję minimum 24 miesiące ,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.84.00-6, 33.15.84.00-6, 33.15.85.00-7, 33.15.51.00-2, 33.19.22.00-4, 33.19.22.00-4, 33.15.84.00-6, 33.15.84.00-6, 33.15.84.00-6, 33.15.51.00-2, 33.15.84.00-6, 33.15.84.00-6, 33.15.40.00-4, 33.15.80.00-2, 33.25.23.10-7, 33.15.77.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa płynu ACD (A)
- Sukcesywne dostawy kaszy jęczmiennej, kaszy gryczanej, kaszy pęczak, kaszy manny, płatków owsianych i ryżu do jednostek penitencjarnych okręgu lubelskiego.
- Wymiana nawierzchni tartanowej w budynku hali lekkoatletycznej w Zespole Szkół Elektronicznych w Lublinie przy ulicy Wojciechowskiej 38
- ZZP.260.1.28.2024 - Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i obsłudze (zarządzaniu) parkingów administrowanych przez Zamawiającego przez okres 24 miesięcy wg. zad. 1-2
- Przegląd techniczny, konserwacja instalacji wentylacji mechanicznych oraz przeglądy serwisowo-konserwacyjne i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej urządzeń klimatyzacji z podziałem na części
- Dostawa paliwa do pojazdów służbowych Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2025 r.
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.