Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-30
Czechowice-Dziedzice: Budowa domu spokojnej starości Złota Jesień w Czechowicach-Dziedzicach
Numer ogłoszenia: 215708 - 2009; data zamieszczenia: 30.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Czechowicach-Dziedzicach , Plac Jana Pawła II 1, 43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie, tel. 032 2147114, faks 032 2147152, 2147182.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.czechowic-dziedzice.finn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa domu spokojnej starości Złota Jesień w Czechowicach-Dziedzicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa domu spokojnej starości Złota Jesień w Czechowicach-Dziedzicach. Budowa robót przygotowawczych, budowlanych i instalacyjnych związanych z budową domu spokojnej starości Złota Jesień w Czechowicach-Dziedzicach przy ul. Zacisze na działce nr 399,1491, 400/1,401/5,401/6 stanowiącej własność Gminy Czechowice-Dziedzice. Budynek spokojnej starości Złota Jesień zaprojektowany jest dla 30 pensjonariuszy i 8 osób personelu stałego. 1.1. Zakres robót przygotowawczych obejmuje : a/ wyburzenie budynku mieszkalnego dwukondygnacyjnego z podpiwniczeniem w konstrukcji ceramicznej ceglanej ze stromym dachem dwuspadowym w konstrukcji drewnianej, kryty dachówką i płytami falistymi - pow. zabudowy budynku 199m2, użytkowa 338m2, kubatura 1194m3, b/ wyburzenie budynku gospodarczego jednokondygnacyjny, z dachem drewnianym stromym krytym dachówką betonową - budynek o pow. użytkowej 57m2 i kubaturze 208m3, c/ wycinkę i wykarczowanie drzew i krzaków zgodnie z dokonaną inwentaryzacją, d/ wykonanie przekładek istniejących sieci : wodociągowej, gazowej, elektrycznej i telefonicznej, e/ przebudowę odcinka ulicy Zacisze. 1.2. Zakres robót budowlanych obejmuje : a/ wykonanie budynku parterowego łamanego w kształcie litery L , w części podpiwniczonego, z wejściem głównym i podjazdem od ul. Zacisze, oraz wjazdem po pochylni żebrowanej do garażu 2 - stanowiskowego zlokalizowanego w piwnicy, o konstrukcji i z materiałów opisanych w pkt.1.3.dane konstrukcyjno-materiałowe . Charakterystyczne parametry techniczne inwestycji : pow. użytkowa - 1246,20m2 kubatura - 4604m3 pow. zabudowy - 1140m2 dojazdy, dojścia, parkingi-1266m2 zieleń użytkowa - 1705m2 b/ wykonanie od wschodniej strony nieruchomości nie ogrodzonego parkingu dla personelu i gości na 17 samochodów wraz z obiektem gospodarczym-śmietnikiem, c/ wykonanie ogrodzenia od ulicy murem pełnym z kamienia łamliwego do wysokości 1,20m, od działek sąsiednich ogrodzeniem siatkowym stalowym, od strony stawu zaprojektowano taras z pochylnią dla niepełnosprawnych oraz ścieżkami pieszymi o nawierzchni z kostki chodnikowej. 1.3.Zakres robót instalacyjnych obejmuje wykonanie : a/ instalacji wody zimnej i ciepłej z kotłowni oraz baterii słonecznych, b/ instalacji centralnego ogrzewania zasilanej z lokalnej kotłowni gazowej, c/ instalacji elektrycznej zasilanej z sieci napowietrznej słupowej, d/ instalacji telefonicznej, e/ kanalizacji sanitarnej, f/ kanalizacji deszczowej. Dane konstrukcyjno-materiałowe: a/ ławy ułożone na posypce piaskowej, warstwie chudego betonu i papie poziomej izolacji przeciwwilgociowej, ruszt fundamentowy żelbetowy zaizolowany przeciwwilgociowo podwójnie, w części podpiwniczonej izolacja ciężka, ruszt izolowany cieplnie styropianem twardym, w ruszcie fundamentowym przewidzieć przebicia instalacyjne, dla części nie podpiwniczonych przyjęto posadowienie w postaci żelbetowych rusztów o wysokości 165cm i szerokości 30 i 20, ruszt opiera się na zabetonowanych studniach oraz ściankach żelbetowych grubości 30cm części podpiwniczonych, ruszt zazbroić stalą AIIIN gatunku BSt 500s ( lub RB 500W) i wykonać z betonu klasy B25, części podpiwniczone posadawia się na płytach żelbetowych o grubości b/ściany i stropy piwnic -kl Ścian R60 strop REI 120 żelbetowe zaizolowane pionowo przeciwwilgociowo izolacją płynną lub rulonową, oraz izolacją cieplną poziomą i pionową z styropianu twardego poniżej poziomu terenu i z wełny mineralnej twardej powyżej terenu. W części podpiwniczonej izolacja przeciwwilgociowa ciężka poniżej wody gruntowej. Izolacja cieplna ścian z styropianu twardego. Ściany piwnic zaizolować poziomo przeciwwilgociowo korkiem betonowym gr.15 z dodatkiem hydrobetonu. Stropy żelbetowe, przy płytach balkonowych założono kotwy cieplne rozdzielające. Na stropie założona izolacja przeciwwilgociowa i cieplna. c/ ściany parteru zewnętrzne -R60 , wielowarstwowe ceramiczne z pustaka szczelinowego Max gr. modułowej 30cm z izolacją z wełny mineralnej twardej gr.8cm z pustką powietrzną 2cm,pierwsze trzy warstwy z cegły pełnej kl.150 d/ ściany parteru wewnętrzne El 15, ściany wewnętrzne z pustaków max gr. modułowej 20cm zakończone wieńcem żelbetowym, ściany pomiędzy pokojami akustyczne, a ścianki lekkie GK lub 10 cm bloczki betonowe,ściany w pomieszczeniach łazienek i mokrych wyłożone izolacją przeciwwilgociową płynną na wysokość 2m e/ ściany nadziemia : - zewnętrzne nośne: przyjęto ściany murowane z pustaków max o grubości 29cm - wewnętrzne nośne: przyjęto ściany murowane z pustaków max o grubości 19cm - wewnętrzne nienośne ( działowe ): murowane z pustaków max o grubości 9cm lub z cegły dziurawki grubości 12cm f/ schody: - wewnętrzne schody płytowe żelbetowe o grubości płyty 14 cm oparte na płycie fundamentowej, ścianach nośnych oraz belce krawędziowej stropu, - zewnętrzne: schody płytowe o grubości 12cm oddylytowane g/ pokrycie dachu - więźba drewniana systemowa dwuspadowa o kącie nachylenia 13o zabezpieczona środkami ogniochronnymi do stanu NRO i środkami anty grzybiczymi ułożona na wieńcu żelbetowym i podkładach. Przykrycie dachu NRO - blacha dachówkowa z posypką - systemowa . Na dachu zamontowane baterie słoneczne dla celów ciepłej wody. h/ podłogi i posadzki: wykładziny PCV antypoślizgowe, w pokojach biurowych antystatyczna w sanitariatach wykładzina łazienkowa PCV antypoślizgowa higieniczna, w sanitariatach płytki ceramiczne, na balkonach płytki gresowe mrozoodporne antypoślizgowe, i/ ściany: tynkowane tynkiem gipsowym gładzonym malowane farbami akrylowymi, łazienki wytapetowane tapetami wodoodpornymi przeznaczonymi do łazienek, korytarze wyłożone tapetą techniczną i malowane farbami emulsyjnymi, j/ sufity: płyta gipsowa GKF o odporności REI 15 na zawiesinach ocynkowanych, wyłożona gładką tapetą techniczną i malowana farbami akrylowymi i emulsyjnymi, k/ stolarka okienna: okna i drzwi balkonowe plastikowe o ramach pięciokomorowych o podwyższonej izolacyjności 0.8 k/m2/ z szkleniem trzykomorowym 0,7m2, drzwi balkonowe szklone szkłem bezpiecznym lub hartowanym, l/ stolarka drzwiowa : drzwi drewniane powlekane melaminą z ościeżnicami drewnianymi ruchomymi skrzynkowymi, w korytarzach drzwi plastikowe przeszklone szkłem hartowanym lub bezpiecznym, niektóre drzwi o odporności El 30 i El 60, drzwi do sanitariatów z samozamykaczami, ł/ nawierzchnia drogi, parkingi oraz chodniki pieszych z kostki betonowej szarej, krawężniki betonowe polerowane, m/ mała architektura - kamień łamany/drewno. Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w dokumentacji projektowej (załącznik nr 1), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 2), lecz muszą spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach nie gorszych od wskazanych przez projektanta. Szczegółowy zakres prac zawiera dokumentacja projektowa - załącznik nr 1; szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 2; które stanowią integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 45.12.00.00 - Próbne wiercenia i wykopy 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 26.730,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej siwz oraz w art. 22 ustawy Pzp : 1.1.posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3.znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; l .4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu : 2.1.udzielenie min.60 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia; 2.2.wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, prac podobnych do przedmiotu zamówienia ,tj. wybudowanie co najmniej 2 obiektów z zakresu budownictwa użyteczności publicznej o charakterze mieszkaniowym o kubaturze min. 4600 m3 , każda wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania; 2.3. posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej wystarczającej do realizacji robót będących przedmiotem zamówienia. Dokumentem potwierdzającym powyższe wymagania będzie informacja banku, w którym Wykonawca posiada rachunek podstawowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 50% wartości brutto złożonej oferty; 2.4. zapewnienie wykwalifikowanego personelu wykonawczego i dozoru technicznego: a/ posiadanie przez min.1 kierownika budowy uprawnień do kierowania robotami o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń; b/ posiadanie przez min.1 kierownika robót instalacyjnych uprawnień do kierowania robotami w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych bez ograniczeń; c/ posiadanie przez min.1 kierownika robót instalacyjnych uprawnień do kierowania robotami w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Wraz potwierdzeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: l. Oferta zostanie sporządzona na formularzu stanowiącym załącznik nr 3. Do oferty zostaną załączone następujące dokumenty: 1.1. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy - załącznik nr 4, 1.2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej -wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3.kopia dokumentu wniesienia wadium; 1.4.dokument pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie( konsorcjum , spółka cywilna, itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy), 1.5. Zaświadczenia: a/ właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z płaceniem podatków i opłat; b/ z ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z płaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca będący spółką jawną lub cywilną przedstawia w/w zaświadczenia o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków i opłat przez spółkę. 1.6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy Pzp - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 1.7. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy Pzp - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 1.8.wykaz wykonania w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, prac podobnych do przedmiotu zamówienia ,tj. wybudowanie co najmniej 2 obiektów z zakresu budownictwa użyteczności publicznej o charakterze mieszkaniowym o kubaturze min. 4600 m3 każda; Wykaz ten winien zawierać : a/ nazwę zamawiającego, b/ dokładny zakres wykonanych prac, kubatura c/ termin realizacji, 1.9.dokumenty potwierdzające należyte wykonanie prac, o których mowa w pkt. l .7., 1.10.wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia : - kierownik budowy wraz z uprawnieniami konstrukcyjno-budowlanymi bez ograniczeń z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, - kierownik robót instalacyjnych z uprawnieniami w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych bez ograniczeń z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, - kierownik robót instalacyjnych z uprawnieniami w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, 1.11.pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. l .9. , Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 1.12.wykaz prac powierzonych do wykonania przez Wykonawcę podwykonawcom (załączyć jeżeli Wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia przy pomocy podwykonawców), Wykaz powinien zawierać: a/ podanie zakresu prac, które dany podwykonawca będzie realizował, 1.13.Dokument potwierdzający, iż Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową wystarczającą do realizacji robót będących przedmiotem zamówienia wystawiony przez bank, w którym Wykonawca posiada rachunek podstawowy potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 50 % wartości brutto złożonej oferty, 1.14. Wypełniony formularz tabela elementów rozliczeniowych stanowiący- załącznik nr 5 ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czechowice-dziedzice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Czechowicach-Dziedzicach, ul. Plac Jana Pawła II 1 , Biuro Zamówień Publicznych pok. 415, tel. 0-32 214-71-14 lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Czechowicach-Dziedzicach, ul. Plac Jana Pawła II 1, Biuro Podawcze (parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie środowiskowego domu samopomocy poprzez rozbiórkę, rozbudowę, przebudowę i adaptację budynku mieszczącego się pod adresem Zawoja 35A
- MODERNIZACJA KOTŁOWNI GAZOWYCH W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 53 PRZY UL. SKOŚNEJ 8 W KRAKOWIE
- Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku szkolnym ZSP-1 - Etap II
- Przebudowa budynku inwentarskiego - owczarni w Złotnikach - Rolnicze Gospodarstwo Doświadczalne Swadzim
- Modernizacja skweru na Os. Kazimierza Wielkiego w Gnieźnie
- Rozbudowa i przebudowa Zespołu Edukacyjnego o salę gimnastyczną w miejscowości Żdżary w Gminie Nowe Miasto nad Pilicą
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.