Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-15
Żuromin: Zarząd Powiatu Żuromińskiego ogłasza przetarg pn:Dostawa tablic rejestracyjnych (wtórników) dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Żurominie.
Numer ogłoszenia: 21576 - 2013; data zamieszczenia: 15.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe Żuromin , Plac Piłsudskiego 4, 09-300 Żuromin, woj. mazowieckie, tel. 023 6574700, faks 023 6573535.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuromin-powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarząd Powiatu Żuromińskiego ogłasza przetarg pn:Dostawa tablic rejestracyjnych (wtórników) dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Żurominie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tablic rejestracyjnych (wtórników) dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Żurominie. a) tablice rejestracyjne wykonane zgodnie z wymogami określonymi w ustawie Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997r. (Dz. U. z 2012r. ,poz.1137 ze zm.) i rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r.w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007r.Nr 186,poz.1322). Dostarczone tablice muszą posiadać wszelkie oznaczenia dodatkowe wymagane ww. rozporządzeniem. Wzory tablic rejestracyjnych, umieszczonych na nich znaków i symboli, a także ich opis określa ww. rozporządzenie, b) Wykonawca każdorazowo dostarcza zamówioną partię towaru własnym transportem na własny koszt i odbiera na swój koszt, co najmniej raz na kwartał, tablice przeznaczone do kasacji i złomowania, c) Wykonawca dostarczy partię zamówionych tablic rejestracyjnych, do siedziby zamawiającego, w ciągu 7 dni od złożenia przez Zamawiającego zamówienia. d) w przypadku dostaw pilnych tablic i wtórników termin realizacji zamówienia wynosi 3 dni od chwili złożenia zamówienia. e) Wykaz asortymentowy tablic: 1) tablice samochodowe zwyczajne (jednorzędowe) - 2 475 kpl. 2) tablice samochodowe indywidualne - 2 kpl. 3) tablice samochodowe zwyczajne (jednorzędowe dla przyczep) - 250 szt. 4) tablice samochodowe zwyczajne (dwurzędowe dla przyczep) - 120 szt. 5) tablice motocyklowe indywidualne - 1 szt. 6) tablice motocyklowe zwyczajne (dwurzędowe dla motocykli, ciągników i pojazdów samochodowych innych) - 500 szt. 7) tablice motorowerowe zwyczajne (dwurzędowe) - 250 szt. 8) tablice samochodowe zabytkowe - 1 kpl. 9) tablice motocyklowe zabytkowe - 1 szt. Podane w ust.1 ilości tablic rejestracyjnych stanowią ilości szacunkowe, jakie zamawiający przewiduje zakupić w okresie umownym. Z tytułu niezrealizowania wskazanych ilości tablic rejestracyjnych Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko zamawiającemu. UWAGA: liczba tablic może ulec zmniejszeniu jeżeli z przyczyn niezależnych od zamawiającego, ulegnie zmniejszeniu liczba tablic rejestracyjnych niezbędnych do zakupienia w postępowaniu dotyczącym rejestracji pojazdów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.70.00.00 - Metale zwykłe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie treści złożonego przez wykonawcę oświadczenia na zasadzie spełnia /nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie treści złożonego przez wykonawcę oświadczenia na zasadzie spełnia /nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie treści złożonego przez wykonawcę oświadczenia na zasadzie spełnia /nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie treści złożonego przez wykonawcę oświadczenia na zasadzie spełnia /nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie treści złożonego przez wykonawcę oświadczenia na zasadzie spełnia /nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuromin-powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Żurominie
Pl. Piłsudskiego 4
09-300 Żuromin,I piętro , pok. nr 24.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żurominie Pl. Piłsudskiego 4 09-300 Żuromin,I piętro , pok. nr 32.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ŻUROMIN
- Świadczenie sprzedaży oleju napędowego i benzyny bezołowiowej Pb95
- Dostawa środków czystości dla SPZZOZ w Żurominie
- Dostawa oznaczeń immunotransfuzjologicznych mikrometodą
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Żurominie
- Zakup paliw do samochodów służbow.tj. benzyny bezołowiowej i oleju napędowego, w systemie sprzedaży bezgotówk dla Starostwa Powiatowego w Żurominie oraz jednost. organizacyjnych powiatu na rok 2025.
więcej: przetargi ŻUROMIN »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.