Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-05
Lipno: Dostawa mięsa i drobiu
Numer ogłoszenia: 2157 - 2010; data zamieszczenia: 05.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Lipno sp. z o. o. , ul. Nieszawska 6, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2880414, faks 054 2880414.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitallipno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa i drobiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Asortyment J.m. Ilość 1 Schab z|k świeży kg 2 500 2 Łopatka z|k, b|skóry, b|golonki świeża kg 2 500 3 Słonina świeża - płat bez skóry kg 2 000 4 Boczek świeży bez żeberek kg 300 5 Wątroba wieprzowa, świeża kg 2 000 6 Smalec kg 200 7 Kości wieprzowe - rurki kg 3 600 8 Skrzydełka z kurczaka, świeże kg 500 9 Udka z kurczaka - S, świeże kg 5 000 10 Udka z kurczaka - ćwiartka, świeże kg 500 Dostarczany asortyment niemrożony, w pojemnikach zamkniętych. Każdy asortyment dostarczany będzie w oddzielnych pojemnikach. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi jakościowe dotyczące wytwarzania, przechowywania i transportu asortymentu w systemie HACP. Opakowania jednostkowe powinny być oznakowane, zawierać informacje dotyczące miedzy innymi: nazwa, adres producenta, nazwa towaru, klasa jakości, data produkcji, termin przydatności do spożycia, początkowy termin daty ważności przydatności do spożycia. Wykonawca dostarcza przedmiot zamówienia transportem przystosowanym do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.00.00 - Produkty mięsne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, spełniający wymagania na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2. posiadają wiedzę i doświadczenie, 3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, umożliwiającej wykonanie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1. formularz oferty, 2. formularz cenowy, 3. oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4. oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 6. pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów, np. z odpisu z rejestru..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitallipno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Lipno Sp. z o.o., 87-600 Lipno, ul. Nieszawska 6, po. 233.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.01.2010 godzina 12:00, miejsce: Szpital Lipno Sp. z o.o., 87-600 Lipno, ul. Nieszawska 6, kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LIPNA
- Przebudowa drogi gminnej nr 170536C Ośmiałowo - Radomice
- Przebudowa drogi gminnej nr 170502C relacji Jankowo-Jarczechowo-Kikół
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni nieutwardzonej na terenie Gminy Lipno
- Przebudowa dachu na budynku Szpital Lipno Sp. z o.o. w Lipnie
- Budowa gminnego żłobka w Mórkowie
więcej: przetargi w Lipnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNE DOSTAWY DO MAGAZYNU ŻYWNOŚCIOWEGO ZAMAWIAJĄCEGO MIĘSA, WĘDLIN, PODROBÓW I KONSERW MIĘSNYCH
- Dostawy mięsa i jego wyrobów dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu oraz produktów wędliniarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku.
- Dostawy mięsa oraz produktów mięsnych.
więcej: Produkty mięsne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.