Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-27
Leżajsk: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie ABC Przedsiębiorczości w ramach projektu Przedsiębiorcza młodzież współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 215810 - 2014; data zamieszczenia: 27.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Leżajsku , ul. Adama Mickiewicza 56, 37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie, tel. 017 2406720, faks 017 2406729.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.praca.lezajsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie ABC Przedsiębiorczości w ramach projektu Przedsiębiorcza młodzież współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia w zakresie ABC Przedsiębiorczości dla minimalnie 27 osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Leżajsku (maksymalnie 32 - uwzględniając prawo opcji) - uczestników projektu Przedsiębiorcza młodzież współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, skierowanych przez Zamawiającego w 2 edycjach, przy czym w ramach każdej edycji przewiduje się 1 grupę szkoleniową. Dla każdego uczestnika szkolenia przewidziano 30 godzin zajęć grupowych oraz 1 godzinę zajęć indywidualnych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 23.07.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie tego warunku wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. Wykonawca powinien być instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2013r., poz. 674 z późn. zm.) i posiadać aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Na potwierdzenie tego warunku wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty Oświadczenie o posiadaniu wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ. Ocena zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie analizy wymaganych dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie tego warunku wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. Ocena zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie analizy wymaganych dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie tego warunku wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. Ocena zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie analizy wymaganych dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie tego warunku wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. Ponadto wykonawca musi dysponować co najmniej 1 osobą, która przeprowadziła w okresie ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 szkolenia z zakresu przedsiębiorczości dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą. Na potwierdzenie tego warunku: Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w Formularzu Oferty Szkoleniowej wykaz osób (kadry dydaktycznej), które będą zaangażowane w realizację szkolenia, którymi dysponuje lub może dysponować Wykonawca wraz z informacjami na temat ich doświadczenia w realizacji przedmiotu zamówienia i z oświadczeniem, że osoby które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadają wymagane uprawnienia niezbędne do wykonywania powierzonych im czynności - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do SIWZ. Ocena zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie analizy wymaganych dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie tego warunku wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. Ocena zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie analizy wymaganych dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dla każdej osoby, wymienionej w wykazie kadry dydaktycznej Formularza Oferty Szkoleniowej, która będzie zaangażowana w realizację szkolenia - należy dołączyć przynajmniej po 1 dokumencie z dwóch różnych szkoleń (związanych tematycznie z przedmiotem niniejszego zamówienia i wymienionych w w/w wykazie) wystawionym na tą osobę, potwierdzającym, że dane szkolenie zostało przeprowadzone przez tą osobę należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę szkolenia).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.lezajsk.ibip.pl/public
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Leżajsku, 37-300 Leżajsk ul. Mickiewicza 56, I piętro pokój nr 17 lub pokój nr 25..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Leżajsku, ul. Mickiewicza 56, 37-300 Leżajsk, pokój nr 9 (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Przedsiębiorcza młodzież współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Działanie 6.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH DO SIEDZIBY JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU LEŻAJSKIEGO w okresie 01.01. 2025 - 31.12.2025 ROKU
- ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH NA RZECZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU LEŻAJSKIEGO W 2025 ROKU
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie doskonalenia kompetencji zawodowych nauczycieli w formie szkolenia.
- Usługi szkoleniowe dla uczniów i nauczycieli z podziałem na 9 części w ramach projektu pn. "Podniesienie zdolności do przyszłego zatrudnienia uczniów szkół zawodowych z terenu powiatu puckiego".
- "Zakup, dostawa i wdrożenie systemów i nowych urządzeń podnoszących bezpieczeństwo informacji w urzędzie, przeszkolenie pracowników urzędu (85 osób) i (...) z podziałem na 2 części(...)".
- PRZYGOTOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ PN. "KURS WIZAŻYSTA/STYLISTA", "KURS PRZEDŁUŻANIA RZĘS METODĄ 1:1" ORAZ "KURS STYLIZACJI PAZNOKCI" W RAMACH PROJEKTU "AKTYWNA SZKOŁA 3"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Przemysłu Mody w Łodzi, objętych projektem nr FELD.08.08-IZ.00-0029/23 pn. "STOPKLATKA".
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.