Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-05
Nowy Targ: Dostawa 50 000 litrów lekkiego oleju opałowego do Sądu Rejonowego w Nowym Targu ul. Ludźmierska 29 w okresie od 25.09.2008r. do 15.05.2009r.
Numer ogłoszenia: 215820 - 2008; data zamieszczenia: 05.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Nowym Targu , ul. Ludźmierska 29, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 0-18 2612612, fax. 0-18 2612612.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.nowytarg.sr.gov.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sąd.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 50 000 litrów lekkiego oleju opałowego do Sądu Rejonowego w Nowym Targu ul. Ludźmierska 29 w okresie od 25.09.2008r. do 15.05.2009r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 50 000 litrów lekkiego oleju opałowego do Sądu Rejonowego w Nowym Targu ul. Ludźmierska 29 w okresie od 25.09.2008r. do 15.05.2009r. wartość opałowa min. 42,6 MJ/kg zawartość siarki max. 0,2%.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.21.00 - Olej opałowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.51.00 - Olej opałowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 u.p.z.p W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy są zobowiązani złożyć oświadczenia sporządzone na podstawie wzorów stanowiących zał. nr 2 i zał. nr 3 do siwz oraz do przedłożenia dokumentów wskazanych w pkt 7 siwz. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu : 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) koncesję na obrót olejem opałowym (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), - aktualność zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert stwierdza w wymaganym terminie organ wydający dokument. c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 u.p.z.p, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz kwalifikacje i doświadczenie każdego z Wykonawców) : a) wykonać w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 5 dostaw, których przedmiotem jest olej opałowy , o wartości brutto każdej z nich (wartość umowy) co najmniej 50 000,00 zł . W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych dostaw (zał.nr 4 do SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające , że dostawy te zostały wykonane należycie. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), Przedkładane dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie muszą zawierać co najmniej: - wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował zamówienie, którego dokumenty dotyczą, - wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane było zamówienie, - opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt a stwierdzającą, że zamówienie zostało wykonane należycie, - podpis upoważnionego przedstawiciela podmiotu wskazanego w pkt a. 3) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów , o których mowa powyżej w: - pkt 1.b), 1.c) i 1 e) składa dokument lub dokumenty , wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - pkt.1.d) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby , której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p. wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o której mowa powyżej w pkt 1.b), 1.c), 1.d)i 1.e) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia w zakresie terminów wystawienia poszczególnych rodzajów dokumentów znajdują odpowiednie zastosowanie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowytarg.sr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy Nowy Targ
ul. Ludźmierska 29
34-400 Nowy Targ.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2008 godzina 14:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Nowym Targu ul. Ludźmierska 29, pokój 009 (parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: "Remont placu przed domem przedpogrzebowym na Cmentarzu Komunalnym w Nowym Targu".
- Rozbudowa dp nr 1669K Jordanów-Spytkowice na odcinku I-w km od 7+879,20 do km 8+700 na odcinku II w km od 9+269,00 do km 9+649,77 w miejscowości Spytkowice, Powiat Nowotarski/Gmina Spytkowice
- Likwidacja barier architektonicznych na parterze w budynku Zespołu Szkół Technicznych i Placówek im. St. Staszica w Nowym Targu w tzw. "starej części szkoły".
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na ul. Grabka w miejscowości Łopuszna
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla jednostki OSP Łopuszna i Krauszów
- Koszenie traw w pasach drogowych na sieci dróg powiatowych Powiatu Nowotarskiego
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opałowego
- "Dostawa 27 000 litrów oleju opałowego do SP Nr 20 oraz 13 000 litrów oleju opałowego do PM Nr 4 w Jaworznie, z zastrzeżeniem zmniejszenia tej ilości maksymalnie o 15% dla poszczególnej placówki "
- dostawa: oleju napędowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opałowego lekkiego w okresie wrzesień 2006 - sierpień 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napędowego, opałowego oraz olejów silnikowych i przekładniowych.
- dostawa: materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego dla oddziału kardiochirurgii, materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzętu ortopedycznego, materiałów jedno
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.