Ogłoszenie z dnia 2013-06-05
Otwock: Świadczenie usług sprzątania obiektów i posesji Urzędu Skarbowego w Otwocku przy ulicy: Matejki 4, Kołłątaja 1 B, Dłuskiego 5 oraz Andriollego 76
Numer ogłoszenia: 215830 - 2013; data zamieszczenia: 05.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Otwocku, ul. Jana Matejki 4, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7797160, faks 022 7797160.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sprzątania obiektów i posesji Urzędu Skarbowego w Otwocku przy ulicy: Matejki 4, Kołłątaja 1 B, Dłuskiego 5 oraz Andriollego 76.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług sprzątania obiektów i posesji Urzędu Skarbowego w Otwocku przy ulicy: Matejki 4, Kołłątaja 1 B, Dłuskiego 5 oraz Andriollego 76.Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie budynków Urzędu Skarbowego w Otwocku oraz przynależnego terenu zewnętrznego. Dyżurny pracownik - dodatkowe sprzątanie codzienne: październik, listopad, grudzień - cztery godziny dziennie w obiekcie Urzędu Skarbowego przy ul. Matejki 4 oraz ul. Kołłątja 1B - w godzinach pracy Urzędu.Sprzątanie, odśnieżanie i usuwanie oblodzeń chodników, parkingów oraz schodów wejść głównych do budynków. Odśnieżanie, usuwanie nawisów śnieżnych, sopli z dachów dotyczy tylko budynków US przy ulicy: Matejki 4, Dłuskiego 5. Zakup środków czystościowych, piasku i soli drogowej przez Wykonawcę..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE DARMAR SERWIS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE DARMAR SERWIS SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe DARMAR SERWIS Marek Gruba, Dariusz Kupiec spółka jawna, Stojadła, ul. Kołbielska 39A, 05-300 Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50186,99 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 61594,68
Oferta z najniższą ceną: 61594,68 / Oferta z najwyższą ceną: 85075,20
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne na rynku o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r., Nr 113, poz.759 z późn.zm.)
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa układu do syntezy sygnałów terahercowych do stanowiska do detekcji pojedynczych impulsów z lasera FEL
- Usługa opieki serwisowej nad systemem SIMPLE.ERP
- Usługa wsparcia technicznego systemu kadrowo-płacowego Adventec ERP użytkowanego w OR POLATOM
- Zakup i dostawa używanych agregatów prądotwórczych
- "Dostawa agregatu prądotwórczego wraz z instalacją"
- Wymiana drzwi i montaż nakładek na parapety w budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 w Otwocku przy ul. Kościuszki 28
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie Sądu Rejonowego w Raciborzu ul. Nowa 29 oraz ul. Wojska Polskiego 24.
- Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic w 2025 roku
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Szczytno w 2025 roku
- Utrzymanie czystości na terenach zielonych przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z pielęgnacją zieleni niskiej i wysokiej
- Usługa sprzątania biur i pomieszczeń Sądu Rejonowego w Stalowej Woli oraz pomieszczeń II Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów Sądu Okręgowego w Tarnobrzegu z siedzibą (...)
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.