Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-12
Olsztyn: dostawa mebli do jednostek UWM w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 215995 - 2008; data zamieszczenia: 12.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Heweliusza 12, 10-957 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, fax. (089) 5233278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwm.edu.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mebli do jednostek UWM w Olsztynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa mebli do jednostek UWM w Olsztynie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych. Oferent przystępujący do zadania 1 (meble biurowe) musi posiadać ważny Certyfikat ISO 9001:2000 w zakresie produkcji mebli oraz atest higieniczny E-1 na płytę wiórową, kleje i obrzeża. Krzesła muszą posiadać ważny atest (świadectwo) badań wytrzymałościowych - dot. zadania 2. Meble szkolne muszą być wykonane wg norm PN-ISO 5970:1994; PN-F-06009:2001 - dot. stolików i krzeseł szkolnych (zad.3). Udzielą min. 2 letniej gwarancji na dostarczone meble. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych. 3. Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym: 3.1.oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w PN, PN-EN podpisane przez Wykonawcę. 3.2.ważny certyfikat ISO 9001:2000 w zakresie produkcji mebli oraz atest higieniczny E-1 na płytę wiórową, kleje i obrzeża - dot. zadania 1, 3.3.ważny atest (świadectwo) badań wytrzymałościowych na krzesła - dot. zadania 2, 3.4.ważny certyfikat zgodności z PN-ISO 5970:1994, PN-F-06009:2001 w zakresie produkcji mebli szkolnych - dot. stolików i krzeseł szkolnych (zad.3)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE
Zespół ds. Zamówień Publicznych
10-724 Olsztyn, ul. Heweliusza 12, pok.18,19.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2008 godzina 09:00, miejsce: UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE Zespół ds. Zamówień Publicznych 10-724 Olsztyn, ul. Heweliusza 12, pok.18,19.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: meble.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble biurowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: krzesła.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: krzesła.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: meble.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble szkolne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: meble.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble metalowe - szafy BHP.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Usługa polegająca na wykonaniu pogwarancyjnych przeglądów okresowych urządzeń i aparatury medycznej (powtórzenie unieważnionych części zamówienia w postępowaniu nr sprawy 9/2025)
- Wykonanie robót remontowo - budowlanych w zakresie infrastruktury niezbędnej do prowadzenia działalności leczniczej których celem jest dostosowanie i poprawa funkcjonalności pomieszczeń ...
- Dostawa wyposażenia stoiska promocyjnego
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku w Urzędzie Skarbowym w Działdowie.
- Pogwarancyjna opieka serwisowa aparatu rezonans magnetyczny MAGNETOM sola
- Dostawa pyłomierza grawimetrycznego do jednostki organizacyjnej UW-M w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal lekcyjnych na potrzeby szkół z terenu Gminy Kamień
- Dostawa mebli dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 2 części.
- IR.ZP.271.11.2025 Budowa przedszkola w formie zaprojektuj i wybuduj wraz z kompletną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Florynka - pierwsze wyposażenie
- Dostawa wyposażenia mebli na potrzeby utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności
- Dostawa mebli do biura Centrum Informatyki Resortu Finansów w Warszawie
- Budowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w Piotraszewie, gmina Dobre Miasto
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.