Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-20
Łódź: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla 2 Domu Pomocy Społecznej w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 216005 - 2009; data zamieszczenia: 20.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 2 Dom Pomocy Społecznej , ul. 28 Pułku Strzelców Kaniowskich 32, 90-640 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 632 22 03, faks 0-42 632 22 74.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.2dps.lodz@interia.ol
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla 2 Domu Pomocy Społecznej w Łodzi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 1a do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.80.00 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej 33.19.21.50 - Łóżka terapeutyczne 33.19.62.00 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający sie o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 u.p.z.p., 2) złozyć oświadczenieo spełnianiu warunków udziałuw postępowaniu 3) złożyć dokumenty w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym przez Zamawiającego II. Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg. formuły: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 i formularz cenowy- załącznik nr 1a, oraz charakterystyka (opis) oferowanego sprzętu - dokumenty, które potwierdzą , że oferowane urządzenia spełniają minimalne parametry opisane w SIWZ m.in.kopia certyfikatu CE. 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załacznik nr 2. 3) aktualny odpis z rejestru sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wraz z umową spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej oraz pełnomocnictwo(jeżeli dotyczy). W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wyksztłacenia niezbędnychdo wykonania, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4, - wykaz wykonywanych w pkresie ostatnich trzech lat dostaw załącznik nr 5 - referncje- dokument, który potwierdzi fakt, iż dostawy wymienione w załączniku nr 5 zostały zrealizowane z należytą starannością; W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie został skazany prawomocnym wyrokiem sądu, do oferty należy dołaczyć nastepujące dokumenty: - oswiadczenie - załącznik nr 6. Jezeli Wykonawcy wspólnie ubiegają sie o zamówienie(konsorcjum), zgodnie z art.23 w związku z art.141 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda : dokumenty wymienione w rozdziale X pkt.2 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2dps.lodz.w.interia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 2 Dom Pomocy Społecznej w Łodzi, ul. 28 Pułku Strzelców Kaniowskich 32..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2009 godzina 10:00, miejsce: 2 Dom Pomocy społecznej w Łodzi, ul. 28 Pułku Strzelców Kaniowskich 32 (sekretariat - pok.1).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA BIBLIOTEKI POLITECHNIKI ŁÓDZKIEJ - serwery i macierz
- 184/TP/ZP/D/2024 - Dostawa narzędzi chirurgicznych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 2 Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Zakup trzech motorowerów przeznaczonych do egzaminowania dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Dostawa aparatu do izolacji DNA
- Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, wystawiania, sprzedaży i dostarczania biletów lotniczych, kolejowych i autobusowych oraz rezerwacji i sprzedaży usług noclegowych w 2025 r.
- Usługi medycyny pracy dla pracowników, kandydatów do pracy i stażystów Izby Administracji Skarbowej w Łodzi oraz jednostek jej podległych
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, systemu EEG Biofeedback, pomocy dydaktycznych i doposażenia szkół w Radlinie w ramach projektu "Radlin-miasto talentów" z podziałem na 9 zadań.
- Dostawa mebli i wyposażenia w sprzęt dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu pn. "Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa ogólnego na terenie Powiatu Jasielskiego"
- Nowoczesne kształcenie kadr medycznych - fundamentem zdrowego życia
więcej: Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.