Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2010-07-20
Nysa: Dostawa pieluchomajtek dla doros³ych i dzieci.
Numer og³oszenia: 216006 - 2010; data zamieszczenia: 20.07.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespó³ Opieki Zdrowotnej , ul. ¦w. Piotra 1, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 077 4087830, faks 077 4087833.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa pieluchomajtek dla doros³ych i dzieci..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieluchomajtek dla doros³ych i dzieci -8 poz..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.77.00.00 - Artyku³y higieniczne z papieru .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
O¶wiadczenie- za³±cznik nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
O¶wiadczenie- za³±cznik nr 3 do SIWZ
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
O¶wiadczenie- za³±cznik nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
O¶wiadczenie- za³±cznik nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
O¶wiadczenie- za³±cznik nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty: 1. W zale¿no¶ci od rodzaju oferowanego wyrobu dokumenty okre¶lone w: - ustawie z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2004r Nr 93 poz. 896 ) - Rozporz±dzeniu Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004r w sprawie wymagañ zasadniczych dla wyrobów medycznych do ró¿nego przeznaczenia ( Dz. U. z 2004r Nr 251, poz. 2514 ). - karty charakterystyki produktu. Wszystkie dokumenty musz± byæ wa¿ne przez okres na jaki zostanie zawarta umowa. W przypadku koñcz±cego siê terminu wa¿no¶ci dokumentu Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa, bêdzie mia³ obowi±zek dostarczenia wymaganego aktualnego dokumentu w terminie do ostatniego dnia miesi±ca poprzedzaj±cego miesi±c up³ywu terminu wa¿no¶ci dokumentu przedstawionego w ofercie przez Wykonawcê. 2. Katalogi oferowanych produktów zawieraj±ce zdjêcia oraz szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, z nazw± producenta, opisem których pozycji formularza cenowego dotycz± - w jêzyku polskim. 3. Próbki z ka¿dej pozycji w ilo¶ci 1 szt. Wykonawca dostarczy próbkê oferowanego produktu w opakowaniu jednostkowym zaopatrzonym w etykietê opisan± zgodnie z Za³±cznikiem Nr 1 pkt. 13 do Rozporz±dzenia Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004 r w sprawie wymagañ zasadniczych dla wyrobów medycznych do ró¿nego przeznaczenia (Dz. U. z 2004r Nr 251, poz. 2514). W przypadku kiedy produkt dostarczany bêdzie w opakowaniu handlowym w ilo¶ciach wiêkszych ni¿ 1 szt. Wykonawca dostarczy próbkê produktu wraz z etykiet± umieszczan± na opakowaniu zbiorczym.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany ceny brutto przedmiotu zamówienia wy³±cznie w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, na podstawie pisemnego aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Zespó³ Opieki Zdrowotnej w Nysie ul. ¦w. Piotra 1 ; 48-300 Nysa.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 29.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Zespo³u Opieki Zdrowotnej w Nysie ul. ¦w. Piotra 1 ; 48-300 Nysa.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NYSY
- Odbudowa infrastruktury drogowej po powodzi - ul. Powstañców ¦l±skich w Nysie - zaprojektuj i wybuduj
- Utrzymanie czysto¶ci na podwórkach gminnych w Nysie
- Utrzymanie zieleni niskiej i czysto¶ci w obrêbie Rejonu I w Nysie
- Dostawa gazów medycznych
- Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych na okres od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa paliw p³ynnych do zbiorników pojazdów i sprzêtu silnikowego poprzez stacje paliw akceptuj±ce bezgotówkowe karty paliwowe dla potrzeb Komendy Powiatowej Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej w Nysie
wiêcej: przetargi w Nysie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy papierowych artyku³ów higienicznych
- Sukcesywne dostawy papieru toaletowego, rêczników papierowych, prze¶cierade³ papierowych w rolkach, papieru czyszcz±cego
- Dostawa materia³ów opatrunkowych, pieluchomajtek i innych materia³ów do pielêgnacji pacjentów
wiêcej: Artyku³y higieniczne z papieru »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.