eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaDostawa sprzętu komputerowego i drukarek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-22

Gdynia: Dostawa sprzętu komputerowego i drukarek
Numer ogłoszenia: 216018 - 2012; data zamieszczenia: 22.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte , ul. Śmidowicza 69, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 6262537, faks 058 6262963.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i drukarek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer nr 1 10; Komputer nr 2 3; Komputer nr 3 4; Monitor LCD 19 7 Monitor LCD 21,5 4; Monitor LCD 23 2; Monitor LCD 24 4; Monitor LCD 27 1 Listwa zasilająca 1; UPS 500VA 5; UPS 1000VA 9; Projektor XGA 3 Uchwyt do projektora 1; Netbook 10,2 5; Tablet nr 1 3 Tablet nr 2 1; Notebook nr 1 4; Notebook nr 2 3; Notebook nr 3 2 Notebook nr 4 1; Notebook nr 5 1; Drukarka laserowa A4 mono 9 kpl tonerów do drukarki laserowej mono 3; Drukarka laserowa A3 mono 1 Drukarka laserowa kolorowa 1; Kpl tonerów do drukarki laserowej kolorowej 1 Drukarka igłowa 2; Drukarka laserowa wielofunkcyjna cz-b 2 kpl tonerów do drukarki laserowej wielofunkcyjnej 1 Drukarka atramentowa 3; Komplet tuszy do drukarki atramentowej 2 Urządzenie wielofunkcyjne laserowe 1 Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe A3 1; Skaner A4 1 MOLP MS Office ProPlus 2010 SNGL OLP - numer kontynuacji 67223393ZZE1207 16 Adobe Acrobat 9.0 Professional PL EDU 2; ArcGIS ArcInfo sieciowa Master 10.0 wersja edukacyjna 1 ABBYYFineReader 10 Professional EDU PL 1; Antywirus (licencja) 1.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 30.23.00.00-0, 48.90.00.00-7, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 30.23.21.50-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o wykaz i dokumenty dołączone do oferty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającegoWykonawca musi dołączyć: 1.dla komputerów (stacjonarnych i notebooków) lub podstawowych elementów (bezwzględnie: płyta główna, karta grafiki, karta sieciowa, dyski, napęd DVD CD-R RW) użytych do budowy komputera Wykonawca musi załączyć odpowiednie wydruki z wykazu Windows Logo d Product List dla Windows 7 publikowanego na stronach: http:www.microsoft.com windows compatibility windows-7 en-us default.aspx 2.opisy funkcjonalne i techniczne oferowanego przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5) 3.oświadczenie (złożone na formularzu oferty) o spełnieniu przez oferowany przedmiot zamówienia normy CE w zakresie bezpieczeństwa urządzeń informatycznych ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty dołączone do oferty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wykaz, że w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonał minimum jedno zamówienie sprzętu komputerowego o wartości minimum 100 000,00zł ze wskazaniem nazwy i adresu odbiorcy oraz wartości zrealizowanego zamówienia potwierdzone dokumentami, że dostawa została wykonana należycie(wzór- załącznik nr 7)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.gdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego bud. nr 5, pok. nr 251 w godz. od 11.00 do 13.00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2012 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego bud. nr 5, pok. nr 349 - Kancelaria Jawna czynna w godz.: 7.30- 10.00 i od 13.00 - 15.15 codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: komputery stacjonarne, urządzenia zewnętrzne i akcesoria.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer nr 1 10 Komputer nr 2 3 Komputer nr 3 4 Monitor LCD 19 7 Monitor LCD 21,5 4 Monitor LCD 23 2 Monitor LCD 24 4 Monitor LCD 27 1 Listwa zasilająca 1 UPS 500VA 5 UPS 1000VA 9 Projektor XGA 3 Uchwyt do projektora 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: komputery przenośne i akcesoria.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Netbook 10,2 5 Tablet nr 1 3 Tablet nr 2 1 Notebook nr 1 4 Notebook nr 2 3 Notebook nr 3 2 Notebook nr 4 1 Notebook nr 5 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: urządzenia drukujące i fotokopiujące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka laserowa A4 mono 9 kpl tonerów do drukarki laserowej mono 3 Drukarka laserowa A3 mono 1 Drukarka laserowa kolorowa 1 Kpl tonerów do drukarki laserowej kolorowej 1 Drukarka igłowa 2 Drukarka laserowa wielofunkcyjna cz-b 2 kpl tonerów do drukarki laserowej wielofunkcyjnej 1 Drukarka atramentowa 3 Komplet tuszy do drukarki atramentowej 2 Urządzenie wielofunkcyjne laserowe 1 Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe A3 1 Skaner A4 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.23.21.50-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: oprogramowanie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MOLP MS Office ProPlus 2010 SNGL OLP - numer kontynuacji 67223393ZZE1207 16 Adobe Acrobat 9.0 Professional PL EDU 2 ArcGIS ArcInfo sieciowa Master 10.0 wersja edukacyjna 1 ABBYYFineReader 10 Professional EDU PL 1 Antywirus (licencja) 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.