eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa oprogramowania informatycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-05

Warszawa: Dostawa oprogramowania informatycznego
Numer ogłoszenia: 216068 - 2008; data zamieszczenia: 05.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 4198 , ul. Żwirki i Wigury 1C, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6821316, fax. 022 6821316.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.1blot.sp.mil.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa nr 4198.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania informatycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Dostawa oprogramowania aplikacyjnego Zadanie nr 2 Dostawa oprogramowania firmy Microsoft Zadanie nr 3 Dostawa oprogramowania specjalistycznego Zadanie nr 4 Dostawa oprogramowania zabezpieczającego Zadanie nr 5 Dostawa oprogramowanie archiwum Zadanie nr 6 Dostawa oprogramowania różnego II. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na zadanie nr 5. Równoważny przedmiot zamówienia powinien posiadać parametry i wymagania nie gorsze niż określone w opisie przedmiotu zamówienia (w zadaniu nr 5) lub równoważne. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania, iż równoważny przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych na pozostałe zadania ze względu na konieczność utrzymania jednolitości i standaryzacji oprogramowań użytkowanych przez Zamawiającego. III. Upoważnionym do kontaktów z wykonawcami w zakresie przedmiotu zamówienia jest: mjr Krzysztof Otwinowski, tel. (022) 682-15-30; (022) 682-15-31..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.16.00 - Oprogramowanie użytkowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.77.10.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki: - zgodnie z art.22 ust.1 Ustawy - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 Ustawy - zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów złożonych przez Wykonawcę w systemie (spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655). 3. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat dostaw (co najmniej trzech), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1blot. sp.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4198, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 51, pok. nr 15 lub 16..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4198, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 51, pok. nr 214 - Kancelaria..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa oprogramowania aplikacyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania aplikacyjnego Lp. Nazwa j.m. Ilość 1.AutoCAD LT szt. 4 2.Adobe Acrobat 8 Pro PL dla Win Full GOV szt. 12 3.Adobe Illustrator CS3 PL dla Win Full GOV szt. 1 4.Adobe Photoshop CS3 PL dla Win Full GOV szt. 5 5.Corel PaintShop Pro Photo X2 ML GOV szt. 2 6.CorelDraw 12 PL BOX szt. 10 7.CorelDraw Graphics Suite X4 ML GOV szt. 2 Wymagania dodatkowe: Wykonawca do dostarczonych oprogramowań na licencji GOV zobowiązany jest dostarczyć oryginały lub kopie nośników oprogramowań w odpowiedniej ilości sztuk dla poszczególnych pozycji. Zamawiający wymaga aby w przypadku dostarczenia kopii nośników oprogramowania, na nośniku została trwale zamieszczona informacja ( w technologii light scribe) o nazwie oprogramowania, numerze licencji i kluczu licencyjnym..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa oprogramowania firmy Microsoft.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania firmy Microsoft Lp. Nazwa j.m. Ilość 1 MS ACCESS 2007 PL MOLP NL GOV szt. 2 2 MS Office 2007 PL MOLP NL GOV szt. 111 3 MS VISIO Std 2007 PL MOLP NL GOV szt. 10 4 MS Windows Server Enterprise 2008 PL MOLP NL GOV szt. 1 5 MS Windows Server Enterprise 2008 R2 PL MOLP GOV (licencja na użytkownika) szt. 50 6 MS Windows XP Pro PL (BOX) szt. 58 Wymagania dodatkowe: Wykonawca do dostarczonych oprogramowań na licencji GOV zobowiązany jest dostarczyć oryginały lub kopie nośników oprogramowań w odpowiedniej ilości sztuk dla poszczególnych pozycji. Zamawiający wymaga aby w przypadku dostarczenia kopii nośników oprogramowania, na nośniku została trwale zamieszczona informacja ( w technologii light scribe) o nazwie oprogramowania, numerze licencji i kluczu licencyjnym..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa oprogramowania specjalistycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania specjalistycznego Lp. Nazwa j.m. Ilość 1.Ewidencja wyposażenia 1.0 PL+ szt. 1 2.Komputerowy Atlas Świata szt. 3 3.Menadżer pojazdów 1.0 PL+ szt. 1 4.Program dla Stacji Kontroli Pojazdów SKP Pro + MSWiAi MON szt. 1 5.Program Warsztat dla Windows szt. 1 6. Samochodowa mapa Polski szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa oprogramowania zabezpieczającego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania zabezpieczającego Lp. Nazwa j.m. Ilość 1 Kaspersky Work Space Security z licencja na 12 miesięcy(najnowsza wersja) szt. 200 2 Norton System Works szt. 1 3 Veritas NetBackup StartePack 6.5 Linux License (licencja z rocznym wsparciem) szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa oprogramowania archiwum.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania archiwum Lp. Nazwa j.m. Ilość 1. Archiwum - Intranetowy System Archiwizacji - moduł główny (licencja na 5 stanowisk), szt. 1 nie gorszy niż firmy EMIKS Lublin lub równoważny Zamawiający dopuszcza zaoferowanie oprogramowania równoważnego. Równoważność oprogramowania spełniona musi zostać poprzez następującą funkcjonalność: A. Wymogi ogólne - prawne i informatyczne: 1. System musi być zgodny z polskim prawodawstwem - w tym zwłaszcza z prawem archiwalnym oraz ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o ochronie baz danych. 2. System musi wykazać się sprawnym funkcjonowaniem w archiwach wielooddziałowych ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki branży Zamawiającego; 3. System musi zapewniać możliwość zapisu czasu utworzenia rekordu oraz użytkownika, który go stworzył (wymóg ustawowy) oraz posiadać moduł nadzorujący wszelkie zmiany danych w systemie (informacja o tym kto, kiedy, gdzie, z czego i na co zmienił). 4. System musi posiadać architekturę wielowarstwową z dostępem po stronie klienta za pomocą przeglądarki internetowej. 5. System musi posiadać budowę modułową, tak aby można było łatwo podjąć działania zmierzające do jego rozbudowy. 6. System może być licencjonowany tylko w modelu CAL - ilości jednoczesnych użytkowników korzystających z danego modułu. Nie może być żadnych ograniczeń co do ilości stacji roboczych, na których system może być uruchomiony. 7. System nie może wymagać instalacji oprogramowania na stacji użytkownika. Dopuszcza się jedynie instalację automatyczną formantów ActiveX. 8. System musi współpracować z wybraną przez Zamawiającego bazą SQL (zarówno płatną: MS SQL Server, Oracle lub OpenSource: Firebird). Wybór bazy zostanie określony w SIWZ. 9. Wszelka komunikacja z danymi zgromadzonymi w bazie danych może odbywać się tylko i wyłącznie za pomocą warstwy pośredniej - użytkownik nie może bezpośrednio komunikować się z bazą danych (tak jak w architekturze klient-serwer). 10. System musi spełniać wymagania w zakresie łatwości obsługi - użytkownik musi mieć możliwość obsługi całego systemu również za pomocą klawiatury (istotne zwłaszcza na etapie wprowadzania i wyszukiwania). Obsługa myszką stanowić ma tylko uzupełnienie sposobu obsługi systemu. 11. System musi zapewniać możliwość jednoczesnej pracy założonej liczbie użytkowników z możliwością rozbudowy systemu o kolejnych użytkowników. B. Uwierzytelnianie i dyskryminacja użytkowników 1. System musi zapewniać możliwość autentykacji użytkownika. Sposób autentykacji - wbudowany moduł zarządzający lub Active Directory zostanie ustalony w SIWZ. 2. System musi zapewniać możliwość dyskryminacji użytkownika-grup użytkowników w zakresie: ? Dostępu do danych zgromadzonych w poszczególnych archiwach - tak, aby można było zdecydować, który użytkownik-grupa ma potencjalny dostęp do danych wybranego archiwum; ? Zakresu dostępu do danych archiwum - tak, aby można było ustalić, czy wybrany użytkownik-grupa mają mieć potencjalną możliwość wyszukiwania danych i ich przeglądania, czy też także możliwość ich edycji (w ramach każdej bazy należy to ustalać oddzielnie); ? Dostępu do poszczególnych funkcji systemu - aby można było określić, który użytkownik-grupa może wykonywać operacje za pomocą systemu (np. określenie dostępu do funkcji brakowania akt, wprowadzania danych, wypożyczania, skanowania, przyjmowania z komórek organizacyjnych itp.); 3. System musi zapewniać ochronę zgromadzonych danych poprzez automatyczne wylogowywanie z systemu po upływie określonego czasu nieaktywności. 4. System musi zapewniać ochronę zgromadzonych danych poprzez nieprzechowywanie po stronie klienta żadnych informacji dotyczących jego autentykacji. 5. System nie może utrzymywać stałego połączenia z bazą danych, co jest charakterystyczne dla aplikacji klient-serwer i stanowi potencjalne źródło przechwycenia informacji (włamania do bazy danych). 6. System musi być napisany w technologii umożliwiającej komunikację z bazą danych -w tle- tak, aby wyświetlanie-edycję kolejnych danych na tym samym ekranie nie wymagała odświeżania strony po stronie użytkownika (zmniejszenie obciążenia sieci, zwiększenie szybkości i komfortu pracy dla użytkownika); C. Dostosowanie do potrzeb organizacji 1. System musi umożliwiać obsługę za pomocą jednego programu wszystkich archiwów, z zastrzeżeniami jak przy punkcie B. 2. Odwzorowanie struktury organizacyjnej archiwów musi się odbywać poprzez wizualne odseparowanie baz danych poszczególnych archiwów. Ma to na celu umożliwienie zarządzania uprawnieniami w zakresie dostępu do danych i wykonywanych funkcjach w ramach poszczególnych archiwów. 3. System musi umożliwiać wprowadzenie wielu komórek organizacyjnych (aktotwórców) zarówno zgodnie z obowiązującą aktualnie strukturą organizacyjną jak i tych wcześniej zlikwidowanych. 4. System musi mieć wprowadzone wszystkie obowiązujące aktualnie RWA wraz z hasłami i odpowiednią kwalifikacją i klasyfikacją. 5. System musi umożliwiać korzystanie z wielu RWA, tak aby za pomocą tego samego programu i interfejsu można było obsługiwać akta z różnych okresów. 6. System musi umożliwiać tzw. dublowanie haseł klasyfikacyjnych - tak, aby dla haseł posiadających różne kategorie i okresy przechowywania (np. B5 i B10 lub A i B5) w zależności od charakterystyki akt można było ustalić jedną kategorię domyślną i pozostałe wybierane z drzewka RWA. UWAGA: zdublowanych tych samych haseł może być nawet kilka! 7. System musi umożliwiać wyświetlenie RWA w postaci graficznej i wyboru odpowiedniego hasła z takiej postaci. Jednakże przy wprowadzaniu danych system powinien pozwalać na ręczne wpisanie symbolu klasyfikacyjnego i automatyczny wybór klasyfikacji domyślnej (oszczędność czasu). 8. System musi zapewniać mechanizmy kontroli - np. w jednym spisie zd-odb. nie mogą się znajdować akta kat. A i B jednocześnie, blokada przyjmowania akt kat. BC, itp. zgodnie z praktyką archiwalną. 9. System musi posiadać możliwość rozbudowy o moduł umożliwiający poszczególnym komórkom organizacyjnym na łatwe i szybkie przygotowanie i przekazanie dokumentów do archiwum. Podsystem ten musi być aplikacją dedykowaną i posiadać wbudowane mechanizmy kontroli poprawności tworzenia spisów zd-odb. przez pracownika działu. Nie planuje się wykorzystania arkuszy kalkulacyjnych czy też edytorów tekstu ze względu na praktyczną niemożność zapewnienia weryfikacji i kontroli nad wprowadzanymi danymi. 10. Podsystem ten musi umożliwiać także: ? Wypełnianie przygotowanych przez pracowników archiwum spisów zdawczo-odbiorczych poprzez wprowadzanie informacji tylko i wyłącznie o jednostkach aktowych (tworzeniem spisu zajmuje się bezpośrednio archiwum, które udostępnia spis dla użytkownika); ? Wgląd w sposób przygotowania spisów przez archiwum docelowe w dowolnym momencie przygotowania spisu; ? Odseparowanie danych wprowadzanych przez różnych użytkowników podsystemu (chodzi o to, aby każdy użytkownik widział i pracował tylko na swoim spisie bez możliwości dokonywania zmian i przeglądania innych spisów) ? Utworzenie spisu zd-odb. ostatecznego, w celu ustalenia końcowej kolejności i zawartości spisu zd-odb. tuż przed jego przekazaniem; ? Prostą i intuicyjną obsługę istotną zwłaszcza dla pracowników nie mających przygotowania archiwalnego; 11. Dane przygotowane przez opisywany podsystem muszą być wczytywane do systemu podstawowego w sposób automatyczny przez uprawnionego archiwistę zakładowego. UWAGA: Automatycznie oznacza tutaj wywołanie funkcji wczytującej dane po ich weryfikacji przez archiwistę. 12. Podsystem ten musi być dostępny dla użytkownika poprzez przeglądarkę WWW na zasadach opisanych w punkcie A. D. Funkcjonalności systemu 1. System musi umożliwiać wybór archiwum, z którą chce pracować upoważniony pracownik AZ. 2. System musi posiadać ekran główny (panel sterowania) zawierający wykaz funkcji systemu oraz umożliwiający użytkownikowi powrót do tego miejsca z dowolnego miejsca w systemie bez niebezpieczeństwa utraty-zmiany danych. 3. System musi posiadać moduł wprowadzania danych umożliwiający przyjmowanie dokumentów na stan archiwum. Interfejs tego modułu powinien być maksymalnie zbliżony do interfejsu podsystemu opracowanego dla komórek organizacyjnych. 4. Moduł wprowadzania danych musi umożliwiać tworzenie nowych spisów zdawczo-odbiorczych oraz edycję już istniejących za pomocą odpowiednio przygotowanego interfejsu. 5. Moduł ten musi także posiadać następujące funkcjonalności: ? Możliwość szybkiego poruszania się między spisami (ostatni, pierwszy, poprzedni, następny, nowy, przejdź do spisu nr -) za pomocą myszki i klawiatury; ? Możliwość automatycznego numerowania nowych spisów oraz zmiany numeru spisu na numer wcześniejszy celem uzupełnienia zasobu; ? Możliwość konfiguracji sposobu numerowania spisu zd-odb na etapie wdrożenia (do wyboru: numer kolejny ciągły, numer kolejny w danym roku, inny-ustalony) ? Kontrola przed zdublowaniem numeru spisu zdawczo-odbiorczego w ramach tej samej SO; ? System musi wyświetlać na każdym etapie wprowadzania danych o jednostkach aktowych informacje o spisie zdawczo-odbiorczym (bardzo pomocne przy bieżącej pracy archiwisty); ? System musi posiadać minimum następujące pola opisowe dla nagłówka spisu zdawczo-odbiorczego: numer spisu, data stworzenia spisu, data przyjęcia kat do SO, RWA na podstawie którego stworzono spis (wybór z listy), przyjmujący - pracownik SO (wybór z listy), aktotwórca (wybór z bazy słownikowej na podstawie skrótu nazwy komórki organizacyjnej), status dostępności akt (ogólnodostępne, poufne, tajne), rodzaj dokumentacji (np. akta osobowe, teczki, dokumentacja techniczna, dokumentacja płacowa) oraz przekazujący - pracownik komórki organizacyjnej przekazujący akta do SO; ? System musi umożliwiać możliwość rozbudowy o nowe rodzaje dokumentacji przekazywanych do archiwum; ? Minimalne wymagania co do rodzajów dokumentacji: akta osobowe, teczki (akta księgowe i ogólne), dokumentacja techniczna, z możliwością obsługi wszystkich rodzajów dokumentacji w jednym systemie; szczegółowy wykaz niezbędnych pól zostanie określony na etapie wdrożenia; ? System musi posiadać mechanizmy weryfikujące daty (poprawność i zależności między datami np. data początkowa i końcowa); ? Daty skrajne dla jednostek aktowych mogą być wprowadzane w postaci rok, rok-miesiąc lub rok-miesiąc-dzień. Nie może być obowiązku wprowadzania pełnej daty dziennej; ? Wprowadzenie do bazy nowego rekordu nie może wymagać od użytkownika dodatkowych czynności (np. naciśnięcia przycisku Zapisz). System musi automatycznie zapisywać w bazie wprowadzone rekordy (po spełnieniu wymagań co do pól wymaganych) przy przejściu do nowego rekordu lub wyjściu do panelu głównego systemu; ? W przypadku wprowadzania do systemu kolejnych jednostek aktowych, które różnią się między sobą niewielką liczbą danych (np. inne daty lub nazwy teczek), powinna być możliwość kopiowania wskazanej wprowadzonej wcześniej jednostki aktowej do nowego rekordu. Powinna być również możliwość szybkiej edycji zmieniających się danych. ? System musi mieć budowę zapewniającą minimalizowanie niebezpieczeństwa wynikającego np. z awarii sieci teleinformatycznej - należy zapewnić natychmiastowy automatyczny zapis każdego rekordu zaraz po przejściu do następnego; ? Klasyfikowanie akt osobowych (kat. Archiwalna, okres przechowywania i symbol oraz hasło z RWA) powinno odbywać się automatycznie na podstawie konfiguracji (tak, aby użytkownik nie musiał tych danych wprowadzać samodzielnie lecz były pobierane automatycznie); ? W przypadku akt innych niż osobowe użytkownik musi mieć możliwość wpisania lub wybrania (po wyświetleniu graficznej postaci RWA) symbolu, natomiast pozostałe dane jak kat. Archiwalna, okres przechowywania oraz hasło z RWA pojawią się automatycznie; ? Dane możliwe do uzyskania w sposób automatyczny nie będą musiały być wprowadzane przez użytkownika - dotyczy to: Znaku teczki oraz Sygnatury akt; ? System musi umieć samodzielnie wyliczyć okres przechowywania akt zgodnie z przepisami archiwalnymi - użytkownik nie wprowadza samodzielnie końcowej daty przechowywania akt lecz system robi to na podstawie RWA i daty końcowej; ? System powinien mieć również możliwość rozbudowy o funkcję wydruku unikalnego kodu kreskowego dla wprowadzanej jednostki aktowej oraz uruchomienia modułu skanowania zawartości jednostki aktowej; ? System musi posiadać także możliwość wprowadzania danych o szczegółowej zawartości jednostki aktowej (np. wykaz spraw, wykaz faktur, itp.); ? Wydruki spisów zdawczo-odbiorczych muszą być dostosowane do rodzaju dokumentacji; 6. System musi posiadać moduł wypożyczania akt z archiwum z możliwością wydruku Karty udostępnienia akt; 7. Moduł wypożyczania akt musi umożliwiać wypożyczanie i ewidencję wypożyczeń zarówno całych jednostek aktowych jak i ich części (wyszczególnionych w szczegółowej zawartości jednostki aktowej); 8. Moduł wypożyczania musi umożliwiać szybką obsługę dużych zestawów danych (opcje zaznaczania wszystkich rekordów, odznaczania, przejścia do wybranych akt, itp.). 9. Moduł ten musi wymuszać jawną i świadomą akceptację wypożyczenia (wymuszenie zatwierdzenia faktu wypożyczenia); 10. System musi posiadać moduł zwrotu wypożyczonych akt z możliwością wydruku Karty zwrotu akt; 11. Moduł zwrotu akt musi umożliwiać zwrot akt wypożyczonych na podstawie konkretnej Karty udostępnienia akt; 12. Moduł zwrotu musi umożliwiać szybką obsługę dużych zestawów danych (opcje zaznaczania wszystkich rekordów, odznaczania, itp.). 13. System musi posiadać dwustopniowy moduł brakowania akt. W pierwszej fazie należy stworzyć spis akt przeznaczonych do akceptacji przez organy upoważnione, w drugiej - na podstawie zwrotnego spisu do akceptacji - właściwy spis akt do brakowania; 14. Wykaz akt przeznaczonych do akceptacji musi odbywać się w sposób automatyczny - system sam musi wybrać akta, których okres przechowywania minął; 15. Archiwista podczas przygotowywania spisu do akceptacji-brakowania musi mieć możliwość zmiany końcowej daty przechowywania akt. Musi się to odbywać poprzez podanie nowej daty końcowej przechowywania akt (Nie brakuj do roku -). UWAGA: Zmiana końcowej daty przechowywania nie może powodować zmiany nadanej kwalifikacji akt! 16. Przygotowanie spisu akt do brakowania odbywa się zawsze na podstawie wcześniejszego spisu akt do akceptacji. System musi uwzględniać takie powiązanie oraz uniemożliwić dodanie do spisu do brakowania nowych jednostek aktowych poza ustaloną procedurą. 17. System musi posiadać moduł przekazania akt do innego archiwum z udogodnieniami i zastrzeżeniami jak w poprzednich modułach; 18. System musi posiadać moduł wycofania akt z archiwum przez aktotwórcę z udogodnieniami i zastrzeżeniami jak w poprzednich modułach; 19. Wszystkie powyższe moduły muszą mieć możliwość konfiguracji sposobu numerowania (np. numeracja ciągła, numeracja ciągła w ramach danego roku); 20. System musi posiadać rozbudowany moduł wyszukiwania akt i informacji. Moduł ten musi umożliwić łatwe, szybkie i precyzyjne znalezienie potrzebnych danych. 21. W szczególności moduł ten musi zapewniać: ? Możliwość wyszukania według pojedynczego kryterium (według najważniejszych kryteriów z modułu wprowadzania danych); dopuszcza się w uzasadnionych przypadkach szersze łączenie kryteriów (np. wg komórki organizacyjnej i nazwiska, według imienia i nazwiska, według komórki organizacyjnej i fragmentu tytułu, itp.) ? Możliwość wyszukiwania złożonego (tzw. Query-By-Form) czyli według formularza podobnego do wprowadzania danych, gdzie użytkownik może praktycznie dowolnie łączyć kryteria wyszukiwania; ? Możliwość wyszukiwania także w szczegółowej zawartości jednostki aktowej; ? Możliwość odfiltrowania akt wybrakowanych-wycofanych-przekazanych-wypożyczonych ? Możliwość wyszukiwania według fragmentów słów kluczowych; ? Możliwość zawężania wyszukanych rekordów poprzez wprowadzania dodatkowych filtrów na wynikach wyszukiwania; 22. Po wyszukaniu akt użytkownik musi otrzymać pełną informację dotyczącą zarówno jednostek aktowych jak i spisów zdawczo-odbiorczych (aktotwórca, data przyjęcia, itp.); 23. Użytkownik musi także otrzymać informację o statusie jednostki aktowej: wybrakowana-wycofana-przekazana-wypożyczona oraz o historii danej jednostki aktowej (informacja o planowanym roku brakowania, informacja np. o ostatnim wypożyczeniu-wybrakowaniu, historia wypożyczeń i zwrotów danej jednostki aktowej itp.) 24. System musi posiadać możliwość przyszłej rozbudowy o funkcjonalność, aby po wyszukaniu akt użytkownik posiadał dostęp do modułu podglądu akt i skanowania. Dzięki temu będzie mógł szybko obejrzeć zeskanowane lub podłączone dokumenty lub też samemu je zeskanować lub pobrać z dysku w miarę potrzeb. 25. Moduł skanowania musi zapewniać także: ? Obsługę dowolnego skanera opartego na sterownikach TWAIN; ? Obsługę skanowania do bufora lokalnego i automatyczne uploadowanie wybranych skanów na serwer bez konieczności wskazywania przez użytkownika lokalizacji docelowej; ? Obsługę modułu przez interfejs WWW, ale z wykorzystaniem urządzeń lokalnych na stacji użytkownika; ? Możliwość wykonania po skanowaniu prostych operacji edycyjnych na obrazie (przycięcie, kontrast, itp.); ? Możliwość sknowania zarówno całej jednostki aktowej jak również poszczególnych jej części (zawartości szczegółowej jednostki aktowej); ? Możliwość pobrania dowolnego pliku (ów) (dowolnej aplikacji) i podłączenia go do jednostki aktowej; ? Możliwość otworzenia takiego pliku po stronie klienta pod warunkiem posiadania przez niego odpowiedniej dla danego pliku aplikacji; ? Możliwość dodania szczegółowego opisu dla każdego skanu lub dokumentu bez ingerencji w jego postać wyjściową; ? Możliwość wysłania wskazanych dokumentów pocztą elektroniczną do wybranego adresata; ? Możliwość wydruku wybranych skanów wraz z opisem dodatkowym; ? Pracę typu włóż-zeskanuj (pobierz z dysku)-zakończ, tak aby użytkownik nie musiał wykonywać czynności związanych z podawaniem lokalizacji docelowej, czy też ręcznego wiązania z jednostką aktową (teczką szczegółową); ? Skanowanie na żądanie - skanujemy tylko to na co jest zapotrzebowanie lub ma bardzo istotne znaczenie dla organizacji i nie powinno być wypożyczane; 26. System musi posiadać zaawansowany moduł raportowania zawierający oprócz typowych dokumentów związanych z pracą archiwum także co najmniej kilka raportów dodatkowych. Użytkownik musi mieć możliwość niezależnego od innych użytkowników wyboru rodzaju pliku (np. dokument programu Word, Excel, PDF), do którego zostanie wygenerowany raport. 27. Do wymaganych raportów dodatkowych w które musi być zaopatrzony System zalicza się: ? Raport podsumowujący stan archiwum - raport, który pokazuje wszelkie informacje zbiorcze dotyczący danego archiwum zarówno na konkretny dzień (również z przeszłości), jak i w podanym przedziale czasowym oraz opcjonalnie tylko dla danej komórki organizacyjnej; minimalny zakres informacji obejmuje: parametry raportu, nazwę archiwum, ilość spisów zdawczo-odbiorczych, ilość jednostek aktowych z podziałem na poszczególne rodzaje dokumentacji oraz główne grupy kwalifikacyjne, ilość mb akt zgromadzonych w SO, ilość mb akt zwolnionych z archiwum z rozbiciem na brakowanie, wycofanie i przekazanie do innego archiwum; ? Raport z listą jednostek aktowych podlegających do wybrakowania w wybranym (podanym przez użytkownika) roku z rozbiciem na poszczególnych aktotwórców; ? Raport z listą jednostek aktowych nie zwróconych w deklarowanym terminie wraz z informacją o wypożyczającym; ? Raport z listą jednostek aktowych będących aktualnie wypożyczonych przez wybranego wypożyczającego; ? Raport z historią udostępnień i zwrotów danej - podanej przez użytkownika - jednostki aktowej; 28. System musi umożliwić przegląd wszystkich akt (bez filtra) jakie kiedykolwiek zostały wprowadzone na stan archiwum; 29. System musi umożliwić określenie położenia jednostek aktowych w archiwum (w sposób zgodny z aktualnie wykorzystywanym u Zamawiającego); 30. System musi umożliwiać podanie ilości metrów bieżących półki zajmowanych przez dokumenty z danego spisu zdawczo-odbiorczego; UWAGA: ilość mb podajemy nie dla oddzielnych jednostek aktowych, ale dla całego spisu zd-odb. 31. System musi umożliwiać tworzenie Protokołów oceny dokumentacji niearchiwalnej oraz ich wydruk; 32. System musi posiadać wbudowane bazy słownikowe: baza o aktotwórcach (komórkach organizacyjnych), baza o pracownikach archiwów, baza o archiwach zewnętrznych oraz bazy celowe takie jak: baza osób wypożyczających akta z archiwum, bazy danych o obiektach, stadiach i branżach (przy dokumentacji technicznej), baza danych o RWA, itp. Użytkownik musi mieć możliwość edycji wyżej wymienionych danych. 33. System musi posiadać także możliwość rozbudowy o moduł służący do importu danych przygotowanych przez pracowników komórek organizacyjnych; 34. System musi posiadać możliwość rozbudowy o dodatkowy podsystem oparty na przeglądarce WWW przeznaczony dla pracowników Zamawiającego służący do wyszukiwania, przeglądania, korzystania ze znalezionych informacji-skanów-podłączonych dokumentów w bieżącej pracy bez możliwości edycji danych oraz do zamawiania wypożyczenia fizycznego akt lub ich zeskanowanie; 35. Podsystem ten musi zapewniać w szczególności: ? Możliwość wyszukiwania potrzebnych akt-informacji w ramach posiadanych uprawnień bez konieczności fizycznego kontaktu z archiwum; ? Możliwość skorzystania ze zgromadzonego zasobu w tym także skanów lub dołączonych dokumentów w bieżącej pracy bez konieczności fizycznego kontaktu z archiwum oraz przez wielu użytkowników w tym samym czasie; ? Możliwość złożenia zamówienia na zeskanowanie lub wypożyczenie fizyczne potrzebnych akt bez konieczności fizycznego kontaktu z archiwum; ? Możliwość śledzenia statusu i stopnia realizacji zlecenia przez Zamawiającego; ? Możliwość przydzielania realizacji Zamówienia do konkretnego pracownika archiwum; ? Możliwość segregowania napływających zamówień według różnych kryteriów (np. położenia akt w archiwum); ? Możliwość wydrukowania potwierdzenia złożenia zamówienia; ? Możliwość ewidencji i rejestracji składanych zamówień oraz sposobu ich realizacji; ? Zmniejszenie ilości fizycznego wypożyczania akt z archiwum poprzez skanowanie lub udzielanie informacji mailem; 36. System musi posiadać wbudowaną pomoc dostępną dla każdego użytkownika; 37. System musi umożliwiać rozbudowę np. o moduł oznaczania jednostek aktowych kodami kreskowymi oraz innymi modułami zdefiniowanymi w czasie bieżącej pracy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa oprogramowania różnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania różnego Lp. Nazwa j.m. Ilość 1 TROLLTECH QT Desktop Edition (Windows/UNIX) szt. 2 2 VMware Infrastructure Standard Edition szt. 1 3 Licencja na wsparcie techniczne na okres 3 lat dla oprogramowania Solaris 10x86 Solaris Subscription Standard Service Plan szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.