Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2013-10-16
Dziemiany: Wykonanie nawierzchni z p³yt betonowych drogi gminnej w miejscowo¶ci Kalisz, gm. Dziemiany
Numer og³oszenia: 216111 - 2013; data zamieszczenia: 16.10.2013
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dziemiany , ul. 8 Marca 3, 83-425 Dziemiany, woj. pomorskie, tel. 058 6880022, faks 058 6880128.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.dziemiany.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wykonanie nawierzchni z p³yt betonowych drogi gminnej w miejscowo¶ci Kalisz, gm. Dziemiany.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie nawierzchni z p³yt betonowych drogi gminnej w miejscowo¶ci Kalisz (ul. Klonowa) , gm. Dziemiany Zakres robót obejmuje: Wykonanie mechaniczne koryta g³. 22 cm z wywozem nadmiaru ziemi - 1160 m2, wykonanie warstwy ods±czaj±cej z pospó³ki gr. 10 cm, u³o¿enie p³yt drogowych typu YOMB o wym. 100x75x12 cm - 940,0 m2, u³o¿enie nawierzchni z p³yt drogowych ¿elbetowych 220,0 m2 Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie do wykonania zamówienia p³yt typu Yomb, u¿ywanych, nieuszkodzonych Dok³adny zakres robót przewidzianych do wykonania zosta³ zawarty w dokumentacji technicznej i przedmiarach robót..
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 25.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 2 000,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych) 2. Wadium nale¿y z³o¿yæ przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3. Wadium mo¿e byæ wniesione w nastêpuj±cej formie: 1) w pieni±dzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego, nr rachunku: Bank Spó³dzielczy w Starogardzie Gdañskim o- Libusz; 29 8340 0001 0200 0185 2000 0008 z dopiskiem Wadium ZP 1-2013. Przebudowa ulicy Potulickiej w Dziemianach - promenada do Jeziora Rzuno. 2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z pó¼niejszymi zmianami). 4. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydowaæ bêdzie data wp³ywu ¶rodków na rachunek bankowy Zamawiaj±cego, 5. Okoliczno¶ci i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy okre¶la ustawa Prawo Zamówieñ Publicznych. 6. Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej zaleca siê do³±czyæ do oferty w oddzielnej kopercie umo¿liwiaj±cej z³o¿enie jej w depozycie kasowym oraz pó¼niejszy zwrot Wykonawcy, a do oferty nale¿y wpi±æ kserokopiê.
III.2) ZALICZKI
- przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie precyzuje warunku w tym zakresie. Ocena spe³nienia warunku nast±pi wed³ug formu³y spe³nia-nie spe³nia na podstawie zapisów zawartych w o¶wiadczeniu o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z za³. nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e realizacjê 2 robot wykonanych w przeci±gu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie - nawierzchni z p³yt drogowych o powierzchni minimum 500 m2.Ocena ww warunku zostanie dokonana w oparciu o z³o¿one dokumenty oraz o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu. Ponadto na podstawie wykazu robót Zamawiaj±cy dokona oceny zdolno¶ci Wykonawcy do nale¿ytego wykonania zamówienia w szczególno¶ci w odniesieniu do jego rzetelno¶ci, kwalifikacji, efektywno¶ci i do¶wiadczenia, przyjmuj±c za³o¿enie, ¿e minimum 100% robót wskazanych w wykazie musi zostaæ wykonanych nale¿ycie
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie precyzuje warunku w tym zakresie. Ocena spe³nienia warunku nast±pi wed³ug formu³y spe³nia/nie spe³nia na podstawie zapisów zawartych w o¶wiadczeniu o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z za³. nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek zostanie spe³niony, je¿eli w z³o¿onych dokumentach i o¶wiadczeniach Wykonawca jednoznacznie wyka¿e, ¿e dysponuje w celu wykonania zamówienia, przynajmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalno¶ci drogowej, zgodne z Rozporz±dzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z dnia 16 maja 2006r.) lub to¿same wydane na podstawie starszych przepisów, lub to¿same wydane w pañstwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. Wskazana osoba w ramach nabytych uprawnieñ musi posiadaæ co najmniej dwuletnie do¶wiadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w tej specjalno¶ci.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie precyzuje warunku w tym zakresie. Ocena spe³nienia warunku nast±pi wed³ug formu³y spe³nia/nie spe³nia na podstawie zapisów zawartych w o¶wiadczeniu o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z za³. nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone;
- okre¶lenie robót budowlanych, których dotyczy obowi±zek wskazania przez wykonawcê w wykazie lub z³o¿enia po¶wiadczeñ, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienale¿ycie
W wykazie robót nale¿y wykazaæ realizacjê 2 robot wykonanych w przeci±gu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie - nawierzchni z p³yt drogowych o powierzchni minimum 500 m2.Ocena ww warunku zostanie dokonana w oparciu o z³o¿one dokumenty oraz o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu. Ponadto na podstawie wykazu robót Zamawiaj±cy dokona oceny zdolno¶ci Wykonawcy do nale¿ytego wykonania zamówienia w szczególno¶ci w odniesieniu do jego rzetelno¶ci, kwalifikacji, efektywno¶ci i do¶wiadczenia, przyjmuj±c za³o¿enie, ¿e 100% robót wskazanych w wykazie musi zostaæ wykonanych nale¿ycie; - wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;
- op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3.2)
- za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy - wype³niony i podpisany przez wykonawcê (formularz za³. nr 1); O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówieñ publicznych (formularz za³. nr 3); Kosztorys ofertowy; Dowód wniesienia wadium; Je¿eli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w § 4 ust. 1 rozporz±dzenia, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie, w którym okre¶la siê tak¿e osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, z³o¿one przed w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany istotnych postanowieñ umowy zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Pzp. 2. Zmiany istotnych postanowieñ umowy, na skutek wyst±pienia poni¿szych okoliczno¶ci mog± dotyczyæ nastêpuj±cych jej elementów: 1) Terminu wykonania zamówienia: a) konieczno¶æ udzielenia zamówienia dodatkowego, nieobjêtego zamówieniem podstawowym, którego wykonanie sta³o siê konieczne na skutek sytuacji niemo¿liwej wcze¶niej do przewidzenia, b) wprowadzenie zmian w dokumentacji techniczno - projektowej, co mo¿e powodowaæ brak mo¿liwo¶ci dotrzymania pierwotnego terminu zakoñczenia realizacji zawartej umowy, c) konieczno¶æ wykonania prac archeologicznych na terenie budowy, d) wyst±pienie okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, e) niekorzystne warunki pogodowe (odbiegaj±ce od standardowych - stosownych do pory roku) uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót, f) wyst±pienie si³y wy¿szej . 2) Terminów p³atno¶ci: a) nieprzewidziany brak p³ynno¶ci finansowej u Zamawiaj±cego, b) zmiana terminu wykonania zamówienia, c) wyst±pienie si³y wy¿szej. 3) Parametrów i zakresu przedmiotu zamówienia: a) istotne braki lub b³êdy w dokumentacji projektowej, równie¿ te polegaj±ce na niezgodno¶ci dokumentacji z przepisami prawa. 4) Wynagrodzenia: a) ustawowa zmiana stawki podatku VAT (dotyczy to czê¶ci wynagrodzenia za prace, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano), b) przyczyn o obiektywnym charakterze, istotna zmiana okoliczno¶ci powoduj±ca, ¿e wykonanie czê¶ci zakresu umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili jej zawarcia (zmniejszenie wynagrodzenia), c) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie zamówienia w zwi±zku z ograniczeniem zakresu prac przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku wysoko¶æ wynagrodzenia zostanie pomniejszona o niewykonane prace. 3. Nadto Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian: 1) Warunków p³atno¶ci, terminu wykonania zamówienia, zakresu robót w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci, których Zamawiaj±cy nie móg³ wcze¶niej przewidzieæ lub, gdy wykonanie robót jest niezbêdne i konieczne na warunkach zaakceptowanych przez obie strony. 2) Zmiany przedstawiciela ze strony Zamawiaj±cego, zmiany osoby odpowiedzialnej po stronie Wykonawcy za realizacjê przedmiotu zamówienia, zmiany osób uczestnicz±cych w wykonywaniu zamówienia po stronie Wykonawcy (przy czym nowo zaproponowany pracownik musi spe³niaæ wymagania zawarte w SIWZ) i osób nadzoruj±cych wykonanie zamówienia po stronie Zamawiaj±cego, 3) Zmiany w danych podmiotowych oraz rachunku bankowego Wykonawcy. 4) Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dziemiany.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy w Dziemianach ul. 8-go Marca 3, 83-425 Dziemiany Pokój nr 21..
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 31.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Gminy w Dziemianach ul. 8-go Marca 3 83-425 Dziemiany Pokój nr 14 (sekretariat)..
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI DZIEMIANY
wiêcej: przetargi DZIEMIANY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeñ w budynku Szko³y Podstawowej w Komorowie
- "Zakup i monta¿ ekranu zwijanego w Kinie ¦wit" w ramach Programu Operacyjnego IV: Rozwój kin, Priorytet I: Modernizacja kin, udzielonej przez Polski Instytut Sztuki Filmowej.
- Budowa remizy OSP w Gniechowicach
- Budowa budynku us³ugowego - ¿³obka w miejscowo¶ci Ko³biel wraz z niezbêdn± infrastruktur± towarzysz±c± oraz rozbiórka podziemnego zbiornika na wodê.
- SREBRNA GÓRA, TWIERDZA - DON¯ON I BASTION DOLNY (1768 R.) RATUNKOWA RESTAURACJA MURÓW W OBRÊBIE GRODZY. CPV 45000000-7
- Wymiana stolarki okiennej na ul. Kantaka 6 - Etap II
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.