eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaŚwiadczenie usług obsługi serwisowej aparatury rentgenowskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-20

Gdynia: Świadczenie usług obsługi serwisowej aparatury rentgenowskiej
Numer ogłoszenia: 216135 - 2009; data zamieszczenia: 20.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Morski im. PCK , ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6998127, faks 058 6998338.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-morski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług obsługi serwisowej aparatury rentgenowskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług obsługi serwisowej aparatury rentgenowskiej. Przedmiot zamówienia obejmuje 2 zadania częściowe: Zadanie nr 1 - obsługa serwisowa wywoływarki DRYSTAR 3000 firmy AGFA Zadanie nr 2 - obsługa serwisowa: aparatu rentgenowskiego EDR 750 wywoływarki automatycznej COMPACT 35 wywoływarki automatycznej COMPACT 45 wywoływarki automatycznej CURIX 60 systemu dziennej obróbki błon rtg COMPACT E.O.S. Zakres obsługi serwisowej urządzeń objętych zamówieniem zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa oświadczenia i dokumenty określone zapisem § 7 pkt. 1.1 ÷ 1.6 SIWZ. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust.1 pkt. 2 rozporządzenia), 2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 24 ust. 2 pkt. 3 Pzp) - załącznik nr 2 do SIWZ 3. dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania obsługi serwisowej aparatury objętej przedmiotem zamówienia, 4. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 5. oświadczenie, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia do wykonywania obsługi serwisowej aparatury rentgenowskiej objętej przedmiotem zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ, 6. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeśli dotyczy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-morski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych bud. nr 6 pok. nr 29.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych bud. nr 6 pok. nr 29 lub Kancelaria Szpitala.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) Termin realizacji zamówienia: Zadanie nr 1 - od dnia 07 grudnia 2009 r do dnia 31 grudnia 2011 r Zadanie nr 2 - od dnia 01 stycznia 2010 r do dnia 31 grudnia 2010 r. 2)Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest: Iwona Michniewska-Kurdziałek - tel. 058 69-98-185, fax. 058 69-98-338, e-mail: zp@szpital-morski.pl.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: obsługa serwisowa wywoływarki DRYSTAR 3000 firmy AGFA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa wywoływarki DRYSTAR 3000 firmy AGFA w okresie 24 miesięcy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 07.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: obsługa serwisowa: aparatu rentgenowskiego EDR 750, wywoływarki automatycznej COMPACT 35, wywoływarki automatycznej COMPACT45,wywoływarki automatycznej CURIX 60, systemu dziennej obróbki błon rtg COMPACT E.O.S..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa: aparatu rentgenowskiego EDR 750, wywoływarki automatycznej COMPACT 35, wywoływarki automatycznej COMPACT 45,wywoływarki automatycznej CURIX 60, systemu dziennej obróbki błon rtg COMPACT E.O.S. w okresie 12 miesięcy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.