eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleUSŁUGA OCHRONY FIZYCZNEJ MIENIA I DOZÓR DZIENNY NIERUCHOMOŚCI ZABUDOWANEJ OPOLSKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO WRAZ Z USŁUGĄ MONITORINGU ELEKTRONICZNEGO SYSTEMÓW ALARMOWYCH W OBIEKTACH OPOLSKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO I BIURACH POWIATOWYCH ARIMR W WOJEWÓDZTWIE OPOLSKIM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-05

Opole: USŁUGA OCHRONY FIZYCZNEJ MIENIA I DOZÓR DZIENNY NIERUCHOMOŚCI ZABUDOWANEJ OPOLSKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO WRAZ Z USŁUGĄ MONITORINGU ELEKTRONICZNEGO SYSTEMÓW ALARMOWYCH W OBIEKTACH OPOLSKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO I BIURACH POWIATOWYCH ARIMR W WOJEWÓDZTWIE OPOLSKIM
Numer ogłoszenia: 216146 - 2013; data zamieszczenia: 05.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Opolski Oddział Regionalny , ul. Wrocławska 170G, 45-836 Opole, woj. opolskie, tel. 0 77 401 84 32, faks 0 77 457 45 23.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja wykonawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA OCHRONY FIZYCZNEJ MIENIA I DOZÓR DZIENNY NIERUCHOMOŚCI ZABUDOWANEJ OPOLSKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO WRAZ Z USŁUGĄ MONITORINGU ELEKTRONICZNEGO SYSTEMÓW ALARMOWYCH W OBIEKTACH OPOLSKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO I BIURACH POWIATOWYCH ARIMR W WOJEWÓDZTWIE OPOLSKIM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony fizycznej mienia i dozór dzienny nieruchomości zabudowanej Opolskiego Oddziału Regionalnego wraz z usługą monitoringu elektronicznego z dojazdem załóg interwencyjnych, usługą konserwacji lokalnych systemów alarmowych i przeciwpożarowych oraz systemów kontroli dostępu w 11 obiektach Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w województwie opolskim, zgodnie z opisem zawartym w SIWZ i załącznikach. Obiekty, w których znajdują się pomieszczenia ARiMR objęte zamówieniem: 1) Oddział Regionalny w Opolu, ul. Wrocławska 170 G, 170 F i 170 C,* 2) Biuro Powiatowe w Kluczborku, ul. Waryńskiego 7, 3) Biuro Powiatowe w Lewinie Brzeskim, ul. Moniuszki 14, 4) Biuro Powiatowe w Namysłowie, ul. Piłsudskiego 3, 5) Biuro Powiatowe w Nysie, ul. Bolesława Prusa 14, 6) Biuro Powiatowe w Oleśnie, ul. Powstańców Śląskich 14, 7) Biuro Powiatowe w Polskiej Cerekwi, ul. Rynek 2, 8) Biuro Powiatowe w Prudniku, ul. Rynek 1, 9) Biuro Powiatowe w Strzelcach Opolskich, ul. 1-go Maja 59, 10) Biuro Powiatowe w Głubczycach, ul. Powstańców Śląskich 4, 11) Biuro Powiatowe w Krapkowicach, ul. Kilińskiego 1. * W systemie alarmowym w Opolskim Oddziale Regionalnym funkcjonują cztery centrale alarmowe, a pozostałych lokalizacjach zainstalowanych jest po jednej centrali alarmowej. Ilość linii dozorowanych nie przekracza 35 dla każdego z obiektów Biur Powiatowych i 120 dla Oddziału Regionalnego. Nie jest prowadzony monitoring wizyjny przy wykorzystaniu systemów alarmowych będących przedmiotem postępowania. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania przez Wykonawców wizji obiektów objętych zamówieniem w celu oszacowania kosztów, które będą musieli ponieść w celu realizacji zamówienia. Wizja lokalna może być dokonana po zgłoszeniu Zamawiającemu pisemnego wniosku (nr faxu 77 457 45 23) oraz telefonicznym uzgodnieniu terminu wizyty z Panem Tomaszem Czerwiakiem pod numerem telefonu: 77 401 84 66 bądź 661 781 001. 3. Zakres zadań Wykonawcy wyłonionego w niniejszym postępowaniu: 3.1. Zapewnienie monitoringu lokalu z dojazdem załóg interwencyjnych do każdego z ww. obiektów, w którym system wykrył zagrożenie. 3.2. Świadczenie usługi ochrony fizycznej mienia wraz z dozorem dziennym nieruchomości zabudowanej będącej w eksploatacji Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR zlokalizowanej przy ul. Wrocławskiej 170 w Opolu.3.3. Utrzymywanie urządzeń i systemów w stanie zapewniającym sprawne funkcjonowanie systemu przez cały okres obowiązywania umowy. 3.4. Sprzedaż Zamawiającemu wraz z montażem i włączeniem do systemów nowych urządzeń w przypadku zaistnienia konieczności w trakcie obowiązywania umowy. 3.5. Wykonanie przeniesienia systemów do nowej lokalizacji (wraz z okablowaniem obiektu i uruchomieniem systemu) w przypadku zaistnienia konieczności zmiany siedziby obiektu. 3.6. Aktualizacja i stworzenie dokumentacji technicznej wszystkich urządzeń i systemów zabezpieczeń zlokalizowanych w obiektach jednostek Opolskiego Oddziału Regionalnego (poza systemami w serwerowniach) w terminie do 31.12.2013r..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych 50.33.30.99 - 50.33.30.99 35.12.00.00 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 79.71.50.00 - Usługi patrolowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra właściwego do spraw wewnętrznych zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 1997r. Nr 114, poz. 740 z późn. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że - wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie (2) główne usługi, polegające na świadczeniu usług: ochrony fizycznej mienia wraz z dozorem i usłudze monitoringu elektronicznego z dojazdem załóg interwencyjnych, z czasokresem trwania każdej z tych usług minimum 1 rok, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) każda usługa, z podaniem przedmiotu zamówienia, wartości zamówienia, daty i miejsca wykonywania usługi oraz usługobiorców oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art.22 ust. 1 ustawy PZP- zgodnego z załacznikiem nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art.22 ust. 1 ustawy PZP- zgodnego z załacznikiem nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art.22 ust. 1 ustawy PZP- zgodnego z załacznikiem nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Przez główne usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna: usługi o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy 00/100) każda usługa, polegające na usłudze ochrony fizycznej mienia wraz z dozorem i usłudze monitoringu elektronicznego z dojazdem załóg interwencyjnych, z czasokresem trwania każdej z tych usług minimum 1 rok, z podaniem przedmiotu zamówienia, wartości zamówienia, daty i miejsca wykonywania usługi oraz usługobiorców. Do wykazu należy dołączyć dowody potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający w przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj.zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku cześć zamówienia już faktycznie wykonana musi wypełniać wymogi powyżej określone przez Zamawiającego. Dowodami służącymi do wykazania czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie są: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W miejsce poświadczeń Wykonawca może przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług określone w § 1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie dokumentów jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 126, poz. 1817). - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej, - w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego usługi wskazane w wykazie usług, zostały wcześniej wykonane Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony Formularz Ofertowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ, b) pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie) do podpisania oferty jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym. c) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Do daty wystawienia dokumentu stosuje się postanowienia sekcji III.4.3.1) odpowiednio, d)jeżeli Wykonawca wykazuje spełnianie warunków, o których mowa z art. 22 ust.1 ustawy, poprzez poleganie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy: zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (oryginał) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Uwaga, ze złożonego dowodu jednoznacznie ma wynikać, iż Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach:1) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, 2) jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego, 3) innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zmianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia, 4) zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania (organizacyjnych) Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia, 5) zmiany umowy nie wpływające na zmiany treści oferty tj. zmiany godzin wykonywania czynności, osób upoważnionych do realizacji przedmiotu umowy, osób uprawnionych do kontaktów, inne zmiany przewidziane w projekcie (wzorze) umowy, 6) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, 7) w przypadku korzystania przez Wykonawcę z podwykonawców lub w przypadku powołania się na potencjał podmiotu trzeciego zmiana podwykonawcy lub podmiotu trzeciego nie będzie wymagała zmiany umowy, 8) Zamawiający zastrzega sobie możliwości dokonania zmiany stawki podatku VAT, a w konsekwencji również kwoty brutto, w przypadku zmiany w tym względzie przepisów prawa powszechnie obowiązujących, 9) w przypadku zmiany siedzib poszczególnych Biur Powiatowych czy OR w trakcie obowiązywania umowy Zamawiający zobowiązuje się do pisemnego powiadomienia Wykonawcy o nowej siedzibie w formie pisemnej. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości w wykonywaniu usług będących przedmiotem umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Opolski Oddział Regionalny, ul. Wrocławska 170G, 45-836 Opole, Kancelaria, I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2013 godzina 13:00, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Opolski Oddział Regionalny, ul. Wrocławska 170G, 45-836 Opole, Kancelaria, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.