Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-20
Warszawa: Dostawa sprzętu anestezjologicznego. Znak sprawy 112 2009
Numer ogłoszenia: 216149 - 2009; data zamieszczenia: 20.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Kardiologii , ul. Alpejska 42, 04-628 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8120440, faks 022 8126732.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ikard.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu anestezjologicznego. Znak sprawy 112 2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu anestezjologicznego: Część nr 1. Cewniki do kaniulacji dużych naczyń pojedyncze;6-7F;15-20 cm - 800 szt; Część nr 2. Cewniki do kaniulacji dużych naczyń podwójne;6-7F;15-20 cm -600 szt; Część nr 3. Cewniki do kaniulacji dużych naczyń potrójne;6-7F;15-20 cm - 2000 szt; Część nr 4. Cewniki do kaniulacji dużych naczyń ,do długotrwałego stosowania, wykonane z materiału antymikrobiologicznego uwalniającego jony srebra wbudowane w ścianę cewnika;7F;podwójne - 75 szt; Część nr 5. Cewniki do kaniulacji dużych naczyń ,do długotrwałego stosowania ,wykonane z materiału antymikrobiologicznego uwalniającego - 150 szt; Część nr 6. Zestawy do pomiaru rzutu serca i saturacji w żyle głównej: a) Czujniki do pomiaru rzutu minutowego serca współpracujące z monitorem VIGILEO - 15 szt; b) Wkłucia centralne z pomiarem saturacji współpracujące z monitorem VIGILEO - 5 szt; Część nr 7. Zestawy do pomiaru ciśnień z przetwornikiem jednorazowego użytku; kompatybilne z posiadanymi przez I.K. monitorami a) pojedyncze -2500 szt; b) podwójne - 2000 szt; c) podwójne o przedłużonych drenikach - 150 szt; Część nr 8. a) Cewniki Swan-Ganz thermodilucyjne 6-7F - 1200 szt; b) Zestawy wprowadzające 7-8F - 1300 szt; Część nr 9. a) Cewniki Swan-Ganz 7.5F do ciągłego pomiaru CCO - 30 szt; b) Cewniki Swan-Ganz 7.5F do ciągłego pomiaru CCO;CSvO2 - 5 szt; c) Cewniki Swan-Ganz 7.5F do ciągłego pomiaru CCO;CSvO2;CEDV - 5 szt; d) Zestawy wprowadzające 8-8,5F do cew.S.G. - 40 szt; Część nr 10. Rurki intubacyjne do znieczuleń - 3300 szt; Część nr 11. Rurki intubacyjne do przedłużonych sztucznych wentylacji - 150 szt; Część nr 12. Rurki intubacyjne dooskrzelowe prawe - 15 szt; Część nr 13. Rurki intubacyjne dooskrzelowe lewe - 5 szt; Część nr 14. Rurki intubacyjne do przedłużonych sztucznych wentylacji z ultra cienkim mankietem oraz możliwością odsysania wydzieliny - 20 szt; Część nr 15. Rurki tracheostomijne z mankietem niskociśnieniowym - 200 szt; Część nr 16. Rurki tracheostomijne z mankietem niskociśnieniowym z możliwością odsysania wydzieliny znad mankietu - 20 szt; Część nr 17. Rurki tracheostomijne z mankietem niskociśnieniowym z regulowanym położeniem kołnierza - 20 szt; Część nr 18. Rurki tracheostomijne foniatryczne - 2 szt; Część nr 19. Podkładki gąbkowe pod rurki tracheostomijne sterylne - 250 szt; Część nr 20. Zestaw do przezskórnej tracheotomii metodą Grieggsa - 1 szt; Część nr 21. Zestaw uzupełniający do przezskórnej tracheostomii metodą Griegsa - 30 szt; Część nr 22. Zestaw do tracheostomii przezskórnej metodą Seldingera - 10 szt; Część nr 23. Zestawy do szybkiej bezpiecznej komikotomii - 15 szt; Część nr 24. Cewniki do odsysania w systemie zamkniętym do rurek tracheostomijnych i Intubacyjnych - 50 szt; Część nr 25. Prowadnice do trudnych intubacji do ukształtowania - 30 szt; Część nr 26. Prowadnice do trudnych intubacji z możliwością podawania tlenu - 10 szt; Część nr 27. Jednorazowe maski krtaniowe - 20 szt; Część nr 28. a) System CPAP z maską - 20 szt; b) Lejce do masek CPAP - 15 szt; Część nr 29. Kaski do nieinwazyjnej wentylacji pacjenta - 25 szt;.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00 - Cewniki 33.17.11.00 - Przyrządy do anestezji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 29.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - zrealizowali/realizują w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem (sprzęt medyczny) i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Spełnienie warunku w tym zakresie nastąpi poprzez potwierdzenie należycie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw oddzielnie dla każdej części, których wartość nie może być niższa niż określona przez Zamawiającego a która wynosi odpowiednio: (Nr części. Wartość dostaw brutto PLN) Część nr 1. 18500,00 PLN; Część nr 2. 17500,00 PLN; Część nr 3. 72000,00 PLN; Część nr 4. 6000,00 PLN; Część nr 5. 11000,00 PLN; Część nr 6. 11000,00 PLN; Część nr 7. 196500,00 PLN; Część nr 8. 150500,00 PLN; Część nr 9. 26000,00 PLN; Część nr 10. 7500,00 PLN; Część nr 11. 500,00 PLN; Część nr 12. 2000,00 PLN; Część nr 13. 600,00 PLN; Część nr 14. 2000,00 PLN; Część nr 15. 5000,00 PLN; Część nr 16. 1000,00 PLN; Część nr 17. 1000,00 PLN; Część nr 18. 200,00 PLN; Część nr 19. 2500,00 PLN; Część nr 20. 700,00 PLN; Część nr 21. 13000,00 PLN; Część nr 22. 1300,00 PLN; Część nr 23. 5000,00 PLN; Część nr 24. 2500,00 PLN; Część nr 25. 1700,00 PLN; Część nr 26. 600,00 PLN; Część nr 27. 1300,00 PLN; Część nr 28. 1200,00 PLN; Część nr 29. 13000,00 PLN; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów wymaganych wymaganych przez zamawiającego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu realizacji postanowień art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg Załącznika Nr 4 i 4a do SIWZ oraz następujące dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych składa: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia składa: .wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (sprzęt medyczny) i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wg Załącznika Nr 3 do SIWZ oraz załącza dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie, co najmniej jedna udokumentowana dostawa w zakresie części na którą jest składana oferta o wartości określonej w rozdziale VII. pkt 1 ppkt 2) SIWZ dla poszczególnych części. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (oprócz oświadczenia, wg Załącznika Nr 4 i 4a do SIWZ), zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1) i 2), składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, odpowiednio że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagana data wystawienia dokumentów zgodnie z zapisami pkt 3. 5.Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie, wymagane warunki udziału w postępowaniu winni spełnić wspólnie. 1) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Każdy oddzielnie składa oświadczenie, wg Załącznika Nr 4 do SIWZ. 2) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenie, wg Załącznika Nr 4a do SIWZ podpisuje ustanowiony pełnomocnik do reprezentowania wykonawców w danym postępowaniu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ikard.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Kardiologii,Dział Handlowy, ul. Niemodlińska 33, 04-635 Warszawa, pokój nr 337 ( na pisemny wniosek wykonawcy). Cena za SIWZ w wersji papierowej wynosi 15,00 zł netto + VAT..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2009 godzina 10:15, miejsce: Instytut Kardiologii,Dział Handlowy, ul. Niemodlińska 33, 04-635 Warszawa, pokój nr 337..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- EOP.332.42.24 Dostawa materiałów medycznych i środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Dostawa wyrobów do zabiegów RIRS, ureterorenoskopu giętkiego cyfrowego wielorazowego, koszulek dostępu moczowodowego do giętkich ureterorenoskopów z funkcją odsysania (...) w podziale na 24 części.
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
- ZP 38/24 Dostawa sprzętu medycznego i anestezjologicznego j.u.
- Dostawa kaniul, rurek, cewników i drenów
więcej: Cewniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.