Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-20
Mogilno: Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki dla MPGK sp. z o.o. w Mogilnie
Numer ogłoszenia: 216195 - 2009; data zamieszczenia: 20.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mogileńskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. , ul. Witosa 6, 88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 315 22 35, faks 052 315 12 33.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mpgk.mogilno.pl oraz http://www.mpgk.mogilno.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo komunalne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki dla MPGK sp. z o.o. w Mogilnie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Dostawa fabrycznie nowej kołowej koparko-ładowarki rocznik 2009. I. Ogólna charakterystyka techniczna koparko-ładowarki: 1. Koparko-ładowarka kołowa spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi Przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym 2. Silnik wysokoprężny, szesnastozaworowy turbodoładowany o mocy znamionowej brutto wynoszącej minimalnie 100 KM, Maksymalny moment obrotowy maszyny przy znamionowej wartości 1300 obr/min według normy ISO 14396 musi wynosić minimalnie 435 Nm 3. Napęd koparko-ładowarki na dwie osie, z możliwością napędu na jedną oś 4. Koła jezdne: przednie co najmniej 20 cali, tylne 26 cali 5. Przednia oś wychylna, przednie koła skrętne 6. Średnica zawracania koparko-ładowarki bez hamulca (od ściany do ściany) do 8,1 m 7. Skrzynia biegów maszyny półautomatyczna, cztery biegi w przód, cztery w tył, elektryczny przełącznik zmiany kierunku jazdy 8. Sterowanie ramieniem koparkowym i ładowarkowym w maszynie za pomocą joysticków umieszczonych w podłokietnikach w fotelu operatora 9. Przełącznik trybu sterowania ramieniem koparkowym ISO/SAE 10. Dwa niezależne układy hamowania, hamulec zasadniczy hydrauliczny, mokry samoregulujący się 11. Układ hydrauliczny zasilany pompą wielotłoczkową o przepływie min 160 l/min i ciśnieniu min 250 bar 12. Stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie z regulacją luzów w dwóch płaszczyznach, 8 ślizgów utrzymujących każdy stabilizator 13. Błotniki kół przednich 14. Kabina operatora spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej ROPS i FOPS z obrotowym fotelem operatora, poziom hałasu max 74 db 15. Zbiornik paliwa o pojemności min 160 l 16. Układ przeniesienia napędu (silnik, skrzynia biegów, mosty) wyprodukowane przez jednego producenta 17. Masa maszyny do 8100 kg 18. Immobiliser II. Osprzęt ładowarkowy : 1. Koparko-ładowarka musi posiadać system z równoległymi siłownikami przechylania łyżki, zapewniający samopoziomowanie łyżki ładowarkowej 2. Koparko-ładowarka musi posiadać układ stabilizacji łyżki ładowarkowej 3. Łyżka ładowarkowa dzielona (otwierana), wielofunkcyjna: 6 w jednym - możliwość spychania, ładowania, kopania, chwytania, rozściełania i wyrównywania 4. Na łyżce muszą być zamontowane widły do palet 5. Pojemność łyżki ładowarki min. 1,0 m3 6. Wysokość załadunku min. 3,2 m 7. Udźwig na pełną wysokość w łyżce ładowarkowej min. 3 100 kg 8. Siła skrawania na łyżce ładowarkowej na poziomie gruntu min. 65 kN 9. Sterowanie układem ładowarkowym za pomocą joysticka umieszczonego w fotelu operatora 10. Możliwość płynnej regulacji zacisku łyżki podczas zamykania/otwierania III. Osprzęt koparkowy : 1. Musi posiadać możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego na szerokość co najmniej 1 m 2. Łyżka koparkowa o szerokości 600 mm ? 20 mm i pojemności 0,2 m3 ? 0,06 m3 3. Ramię koparkowe o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe) 4. Głębokość kopania min. 5,90 m 5. Wysokość załadunku przy złożonym ramieniu min. 3,8 m 6. Siła skrawania na łyżce koparkowej min.60 kN, siła skrawania na ramieniu złożonym min.35 kN 7. Udźwig przy złożonym ramieniu min. 1 800 kg 8. Kąt zamykania łyżki min 200o 9. Sterowanie układem koparkowym za pomocą joysticków umieszczonych w fotelu operatora 10. Wykonawca musi być autoryzowanym przedstawicielem producenta oraz posiadać profesjonalny serwis w odległości od zamawiającego nie większej niż 100km IV. Wyposażenia dodatkowe : 1. Układ amortyzujący ruchy ramienia ładowarkowego podczas transportu (pływająca łyżka) 2. Skrzynka narzędziowa 3. Instalacja boczna narzędzi ręcznych 4. Hydrauliczna przecinarka tarczowa 5. Hydrauliczny młot ręczny 6. Hydrauliczna pompa głębinowa do szlamu 7. Łyżka koparkowa 400 mm 8. Zainstalowany system monitoringu Xtrack w wersji Machina przystosowany do koparki z zamontowaną sondą paliwa, pomiarem prędkości obrotowej silnika, bieg jałowy, monitoring pracy łyżek. System bez mapy. 9. Gwarancja 24 miesiące lub 3000 motogodzin 10. Instrukcja w języku polskim.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej a także wykonawcy ci występujący wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2.W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - prowadzą działalność obejmującą przedmiot zamówienia, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art 24 ust 1 i 2 ustawy. 3.Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informację zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dołączyć do formularza oferty następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)prawidłowo wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1, d)prawidłowo wypełniony formularz specyfikacji technicznej stanowiący załącznik nr 2, e)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone wart. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3, f)zaparafowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 4. 2. Wszystkie kserokopie i odpisy dokumentów wymaganych wymienionych w SIWZ muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez Oferenta kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawidłowości. 3. W przypadku składania oferty przez Spółkę Cywilną i nie podpisania jej przez wszystkich wspólników spółki, oprócz dokumentów wymienionych w pkt. 1 do oferty należy dołączyć kserokopię umowy Spółki Cywilnej oraz pełnomocnictwo do podpisania oferty. 1.W przypadku składania oferty wspólnej przez konsorcjum oprócz dokumentów wymienionych w pkt. 1 do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mpgk.mogilno.pl/ oraz http://bip.mpgk.mogilno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mogileńskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o.
W Mogilnie
ul. Witosa 6, 88-300 Mogilno.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Mogileńskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. W Mogilnie ul. Witosa 6, 88-300 Mogilno Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Leasing operacyjny.
INNE PRZETARGI Z MOGILNA
- Dostawa oleju napędowego do zbiornika o pojemności 2500 litrów
- Dostawa gazu płynnego propan do celów grzewczych dla Szkoły Podstawowej w Gębicach
- Cyberbezpieczny Samorząd w gminie Mogilno
- Bezgotówkowy zakup oleju napędowego i benzyny Pb-95 do pojazdów i sprzętu silnikowego w 2025 r.
- Dostawa do placówek oświatowych Gminy Mogilno oleju napędowego grzewczego Ecoterm Plus w 2025 r.
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy ul. Padniewskiej w Mogilnie
więcej: przetargi w Mogilnie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.