eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ManiowyOdbudowa dróg gminnych w ramach usuwania skutków powodzi na terenie Gminy Czorsztyn

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-20

Maniowy: Odbudowa dróg gminnych w ramach usuwania skutków powodzi na terenie Gminy Czorsztyn
Numer ogłoszenia: 216242 - 2010; data zamieszczenia: 20.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czorsztyn z/s w Maniowach , ul. Gorczańska 3, 34-436 Maniowy, woj. małopolskie, tel. 018 2750070.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.czorsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa dróg gminnych w ramach usuwania skutków powodzi na terenie Gminy Czorsztyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest zrealizowanie zadania pn: Część1: -Odbudowa drogi gminnej nr K360560 w miejscowości Sromowce Wyżne ul. Kosibowicza droga do Sromowiec Kątów w ramach usuwania skutków powodzi km ok. 1+100,00 do km 2+100,00 . Część 2: -Odbudowa drogi gminnej nr ewid. działek1008/1, /2,/72,/73,/21,/23 w miejscowości Kluszkowce ul. Polna w ramach usuwania skutków powodzi w km ok. 0+000,00 do km 0+400,00 , -Odbudowa drogi gminnej nr K360583 w miejscowości Czorsztyn ul.Polna w ramach usuwania skutków powodzi km ok. 0+000,00 do km 0+430,00 Część 3: -Odbudowa drogi gminnej nr K360605 w miejscowości Maniowy ul. Reymonta w ramach usuwania skutków powodzi km 0+000,00 do km 0+100,00 -Odbudowa drogi gminnej nr K360570 w miejscowości Mizerna w ramach usuwania skutków powodzi km ok. 1+100,00 do km 1+300,00 -Odbudowa drogi gminnej nr K360572w miejscowości Mizerna w kierunku Kluszkowiec w ramach usuwania skutków powodzi km ok. 0+000,00 do km 0+180,00 Część 4: -Odbudowa drogi gminnej nr K360563 w miejscowości Sromowce Wyżne ul. Pod Skałką w ramach usuwania skutków powodzi km ok. 0+000,00 do km 0+230,00 -Odbudowa drogi gminnej nr K360564 w miejscowości Sromowce Wyżne ul. Św. Kingi w ramach usuwania skutków powodzi km ok. 0+000,00 do km 0+150,00 Modernizowane drogi gminne pełnią funkcję zasadniczych ciągów komunikacji samochodowej i pieszej w gminie. Główne prace związane z przebudową dróg: Zabezpieczenie terenu prac budowlanych zgodnie z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu wykonanie ścięcia poboczy wraz z odwozem wykonanie warstwy profilowej z masy grysowo asfaltowej wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/12 mm uzupełnienie poboczy regulacja włazów i istniejących studzienek roboty wykończeniowe Materiały z rozbiórki nie wykorzystywane powtórnie należy wywieźć z placu budowy w miejsce wskazane przez Inwestora. W trakcie prowadzonych robót budowlanych wszystkie przejścia do miejsc publicznych i domów prywatnych należy zabezpieczyć podestami umożliwiającymi bezpieczne przejście..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: Część 1: 7000,00 zł Część 2: 5000,00 zł Część 3: 4000,00 zł Część 4: 2000,00 zł Wadium może być wniesione : a) w pieniądzu , b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • pod uwagę będą brane oferty w których wykonawca wykaże wykonanie co najmniej 2 zamówienia polegające na przebudowie lub budowie dróg o długości łącznie nie mniejszej niż 1 km w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznej. Wykonawca winien wykazać, że ww. roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończone w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a w szczególności : kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobam

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

kosztorys ofertowy , wypełniony i podpisany wzór umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może być dokonana w sytuacji gdy: - zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, - wystąpiła niezgodność pomiędzy częścią opisową a kartograficzną ewidencji gruntów, - przedłużeniu uległy procedury administracyjne na etapie wydawania opinii, uzgodnień, postanowień i decyzji administracyjnych - wprowadzone zostały dodatkowe wymagania dla inwestycji współfinansowanych przez MSWiA - wydłużenia terminu wykonania zamówienia z uwagi na wystąpienie nadzwyczajnych warunków pogodowych nie pozwalających na wykonanie zamówienia lub wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, pod warunkiem wyrażeniem zgody przez Zamawiającego. Termin może ulec przedłużeniu o czas trwania tych okoliczności, - nastąpił sprzeciw właścicieli terenu na prowadzenie prac przygotowawczych (pomiary geodezyjne, odkrywki geologiczne itp.). - wystąpiły zamówienia dodatkowe niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia  i które  mają wpływ na termin realizacji zamówienia. - z uwagi na niezależne od stron okoliczności (tj.choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne) dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy np. projektanta/ itp. oraz osób reprezentujących strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czorsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Grzegorz Watycha pokój nr 18 018- 27-50-070; fax 018- 27-50-987 w godz. 8,00 - 15,00 od poniedziałku do piątku.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Gmina Czorsztyn, 34-436 Maniowy; ul. Gorczańska 3 , pok 17.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie dofinansowane ze środków Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ul. Kosibowicza, Sromowce Wyżne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -Odbudowa drogi gminnej nr K360560 w miejscowości Sromowce Wyżne ul. Kosibowicza droga do Sromowiec Kątów w ramach usuwania skutków powodzi km ok. 1+100,00 do km 2+100,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ul.Polna Kluszkowce , ul.Polna Czorsztyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -Odbudowa drogi gminnej nr ewid. działek1008/1, /2,/72,/73,/21,/23 w miejscowości Kluszkowce ul. Polna w ramach usuwania skutków powodzi w km ok. 0+000,00 do km 0+400,00 , -Odbudowa drogi gminnej nr K360583 w miejscowości Czorsztyn ul.Polna w ramach usuwania skutków powodzi km ok. 0+000,00 do km 0+430,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ul.Reymonta Maniowy , droga nr K360570 Mizerna, droga Mizerna w kierunku Kluszkowiec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -Odbudowa drogi gminnej nr K360605 w miejscowości Maniowy ul. Reymonta w ramach usuwania skutków powodzi km 0+000,00 do km 0+100,00 -Odbudowa drogi gminnej nr K360570 w miejscowości Mizerna w ramach usuwania skutków powodzi km ok. 1+100,00 do km 1+300,00 -Odbudowa drogi gminnej nr K360572w miejscowości Mizerna w kierunku Kluszkowiec w ramach usuwania skutków powodzi km ok. 0+000,00 do km 0+180,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ul. Pod Skałką Sromowce Wyżne , ul. Św. Kingi Sromowce Wyżne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -Odbudowa drogi gminnej nr K360563 w miejscowości Sromowce Wyżne ul. Pod Skałką w ramach usuwania skutków powodzi km ok. 0+000,00 do km 0+230,00 -Odbudowa drogi gminnej nr K360564 w miejscowości Sromowce Wyżne ul. Św. Kingi w ramach usuwania skutków powodzi km ok. 0+000,00 do km 0+150,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.