Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-08
Bytom: Przetarg nieograniczony na dostawę druków dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu
Numer ogłoszenia: 216250 - 2007; data zamieszczenia: 08.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny Nr 2, ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 7861400, fax 032 7861646.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalspec2.bytom.ids.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę druków dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest dostawa druków dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu określonych przez Zamawiającego według grup asortymentowo - cenowych zgrupowanych w Pakietach nr 1 - 6 stanowiących załącznik B do SIWZ : Pakiet nr 1 - Druki I - Druki medyczne I. Pakiet składa się z 60 pozycji. Pakiet nr 2 - Druki II - Księgi, książki medyczne. Pakiet składa się z 28 pozycji. Pakiet nr 3- Druki III - Druki laboratoryjne. Pakiet składa się z 38 pozycji. Pakiet nr 4- Druki IV - Druki medyczne II. Pakiet składa się z 48 pozycji. Pakiet nr 5- Druki V - Druki administracyjne. Pakiet składa się z 80 pozycji. Pakiet nr 6- Druki VI - Recepty. Pakiet składa się z 1 pozycji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.96.00.00 - Pozostałe druki Kod CPV wg słownika 2008: 22.45.80.00 - Pozostałe druki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy - prawo zamówień publicznych tzn. że: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust 1 pkt 1 pzp), tj.: są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i prowadzą działalność w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, - Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 2 pzp) . tj.: zapewnią termin dostawy oferowanego przedmiotu zamówienia : 5 dni - Wykonawca składa oświadczenie dotyczące terminu dostawy będące załącznikiem nr 5 do SIWZ oraz w ramach pakietu nr 6 oświadczenie będące załącznikiem nr 7 do SIWZ c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 3 pzp), tj. posiadają dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową zapewniającą wykonanie zamówienia przy założeniu, że zapłata za zrealizowane zamówienie nastąpi w terminie 30 dni od daty dostawy i równoczesnego otrzymania faktury, - Wykonawca składa oświadczenie dotyczące stałości cen oraz warunków płatności będące załącznikiem nr 4 do SIWZ d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 4 pzp - Wykonawca składa dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ oraz oświadczenie będące załącznikiem nr 3 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne posiada uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia oraz , że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga : a) Aktualny - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez podmiot upoważniony do reprezentowania Wykonawcy. b) W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt a, aktualny dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości lub jeśli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się ww dokumentu - dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia będącego załącznikiem nr 3 do SIWZ oraz oświadczenia dotyczącego terminu dostawy będącego załącznikiem nr 5 do SIWZ. W wypadku złożenia oferty na pakiet nr 6 Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia dotyczącego możliwości technicznych będącego załącznikiem nr 7 do SIWZ 3. W celu potwierdzenia , że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia będącego załącznikiem nr 3 do SIWZ oraz oświadczenia dotyczącego stałości cen oraz warunków płatności będącego załącznikiem nr 4 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.SZPITALSPEC2.BYTOM.IDS.PL
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny nr 2 w Bytomiu ul. St. Batorego 15 41-902 Bytom Bl. nr 2 pok. 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny nr 2 w Bytomiu ul. St. Batorego 15 41-902 Bytom Bl. nr 2 pokój nr 16 I piętro - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 20.12.2007.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 DRUKI I Druki medyczne I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet składa sie z 60 pozycji. 1 Badanie ginekologiczne format A4, dwustronny 5000 szt 2 Badanie laryngologiczne format A4, dwustronny 1600 szt 3 Dane osobowe pacjenta format A6, jednostronny 300 bl 4 Dzienna ewidencja wykonywanych zabiegów Działu Rehabilitacji Leczniczej 1000 szt 5 Historia choroby KI.Chor. Wew. i Oddz. Dermatologii format A3, dwustronny 7000 szt 6 Historia choroby - ginekologiczna format A3, dwustronny 8000 szt 7 Historia choroby Chir. Dzieci format A3, dwustronny 2000 szt 8 Historia choroby Oddz. Chir. Ogólnej format A3, dwustronny, 3 strony 2500 szt 9 Historia choroby Oddz. Pediatrii A3, dwustronny, 4 strony 3600 szt 10 Historia choroby Oddz. Pobytu dziennego ...... 2200 szt 11 Historia zdrowia i choroby - neonatologiczna A3, dwustronny, 5 stron 3500 szt 12 Indywidualna karta zleceń lekarskich -14 dni format A4, dwustronna 5000 szt 13 Indywidualna karta zabiegów pielęgniarskich format A4, dwustronny 30000 szt 14 Karta bilansu wodnego RR format A4, dwustronny 2000 szt 15 Karta dokumentu zabiegów operacyjnych 2000 szt 16 Karta informacyjna szpitala ,, mała,, format A5, dwustronny 5000 szt 17 Karta kontroli tętna płodu format A4 dzielony po krótszym boku na połowę, dwustronny 60 bl 18 Karta obserwacyjna format A4, dwustronny 3500 szt 19 Karta obserwacyjna stanu zdrowia pacjenta format A4, jednostronny 22000 szt 20 Karta obserwacji porodu format A4, dwustronny 2200 szt 21 Karta oceny pielęgniarskiej noworodka format A4, dwustronny 4000 szt 22 Karta opieki pielęgniarskiej format A4, dwustronny 40000 szt 23 Karta rehabilitacyjna - ogólna 3000 szt 24 Karta rehabilitacyjna - Kl. Chor. Wew 1000 szt 25 Karta rehabilitacyjna - Oddz. Ortop. 1000 szt 26 Karta zgody i kwalifikacji do znieczulenia Dziecka - Pediatrii format A5, dwustronny 2000 szt 27 Karta zgody i kwalifikacji do znieczulenia format A5, dwustronny 6000 szt 28 Karta zgody i kwalifikacji do znieczulenia dożylniego format A5, dwustronny 5000 szt 29 Karta znieczulenia- premedykacyjna format A4, dwustronny 17500 szt 30 Oświadczenie - Dziecko wymiary szer - 10,5 cm, wys. 10 cm 100 bl 31 Oświadczenie - Dorosły wymiary szer - 10,5 cm, wys. 10 cm 250 bl 32 Protokół operacji format A4, dwustronny 12000 szt 33 Protokół pielęgniarki operacyjnej format A4, jednostronny 6500 szt 34 Przebieg ciąży format A4, dwustronny 4200 szt 35 Rozkład operacji format A4, dwustronny 3800 szt 36 Sala pooperacyjna - karta obserwacji 1800 szt 37 Skierowanie do endoskopii /EGPW/ 700 szt 38 Skierowanie do endoskopii /Polipektomia/ 500 szt 39 Skierowanie do endoskopii / obliteracja żylaków przełyków / 500 szt 40 Skierowanie do EEG format A5, jednostronny 10 bl 41 Skierowanie do Pracowni Endoskopii 60 bl 42 Skierowanie na wykonanie próby zgodności format A5, jednostronny 30 bl 43 Wykaz wydanych bibuł format A5, jednostronny 800 szt 44 Wynik badania USG format A5, jednostronny 6000 szt 45 Zgoda pacjenta na leczenie zabiegowe/ operac./ format A4, dwustronny 15000 szt 46 Skierowanie do Laboratorium Bakteriologicznego format A5, dwustronny 320 bl 47 Skierowanie do Pracowni EKG format A5, jednostronny 200 bl 48 Skierowanie do Pracowni RTG format A5, jednostronny 190 bl 49 Skierowanie na badania KT/MR format A4, dwustronny 40 bl 50 Karta badania histopatologicznego format A5, dwustronny 18000 szt 51 Skierowanie do badania histopatologicznego - format A4 jednostronny 180 bl 52 Skierowanie do pracowni mammograficznej wymiary szer - 10,5 cm, wys. 10 cm 50 bl 53 Skierowanie do pracowni scyntygraficznej A5, jednostronny 15 bl 54 Skierowanie na badanie grupy krwi A5, jednostronny 140 bl 55 Karta kontroli formatu A4, dwustronna 1200 szt 56 Przyjęcie karty uodpornienia noworodka format A4, jednostronny 700 szt 57 Skierowanie do pracowni USG, format A5, jednostronny 60 bl 58 Skierowanie do pracowni Cytologii ginekologicznej 10 bl 59 Program profilaktyki raka piersi format A5 jednostronny 1500 szt 60 Skierowanie do pracowni histopatologii formatu A6, jednostronne 2700 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.96.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 DRUKI II Księgi, książki medyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet składa się z 28 pozycji. 1 Księga Działu Rehabilitacji w twardej okładce, 300 kartek 7 szt 2 Księga Pracowni Bakteriologicznej w twardej oprawie, zszywane, 200 kartek, format A4 15 szt 3 Księga Pracowni Endoskopowej w twardej okładce, 300 kartek 6 szt 4 Księga Pracowni EKG w twardej okładce, 300 kartek 12 szt 5 Księga Pracowni Histopatologicznej w grubej twardej okładce, 300 kartek 50 szt 6 Książka gabinetu zabiegowego w twardej okładce format A4 70 szt 7 Książka operacyjna A 4 w twardej okładce, 300 str 25 szt 8 Książka operacyjna format 2/3 A 4 w twardej okładce, 300 str 5 szt 9 Księga główna chorych format A4, 170 kartek, twarda okładka 15 szt 10 Ksiega główna chorych, format A3, 300 kartek, twarda okładka 36 szt 11 Książka inwentarzowa / duża / w twardej okładce, 300 str, format A3 5 szt 12 Książka inwentarzowa w twardej okładce, 50 str, format A4 15 szt 13 Księga pracowni Koagulologii, twarda okładka, format A4, 300 str 5 szt 14 Księga pracowni równowagi kwasowo-zasadowej, twarda okładka, format A4, 300 str 2 szt 15 Książka do rejestracji CPPMB - Poradnie szpitalne. Twarda okładka , format A4, 100 kartek 5 szt 16 Książka do rejestracji CPPMB - Badania płatne. Twarda okładka , format A4, 100 kartek 8 szt 17 Książka do rejestracji CPPMB - Badania płatne z umowy. twarda okładka , format A4, 100 kartek 2 szt 18 Książka oczekujących pacjentów na udzielenie świadczeń. Twarda okładka, format A4, 100 kartek 10 szt 19 Księga badań pracowni USG, twarda okładka , format A4, 150 kartek 15 szt 20 Książka oddziałowa odziału noworodków, twarda okładka, 400 str, format szer 585mm x wys 297mm 6 szt 21 Książka porodowa, twarda okładka, format A4, 100 kartek 7 szt 22 Książka kontroli obrotu spirytusem i jego skażeniem, twarda okładka, firmowo przedziurkowana, 90 kartek druk akcydensowy 3 szt 23 Księga odmów przyjęć i porad ambulatoryjnych A4 300 kartek, twarda okładka 25 szt 24 Księga odmów przyjęć i porad ambulatoryjnych A2 300 kartek, twarda okładka zszywana po środku 2 szt 25 Książka obrotu krwią dla szpitali wymiary szer - 20 cm wys. 30 cm, 100 kartek, twarda oprawa 8 szt 26 Książka badania grupy krwi dla laboratoriów wymiary szer - 30 cm wys. 31 cm, 100 kartek, twarda oprawa 8 szt 27 Książka próby zgodności dla laboratoriów wymiary szer - 30 cm wys. 31 cm, 100 kartek, twarda oprawa 3 szt 28 Książka Zakładu Radiologii Lekarskiej format A4, 300 kartek, twarda okładka, dwustronny 12 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.96.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 DRUKI III Druki laboratoryjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet składa się z 38 pozycji. 1 Wynik próby zgodności ( Pracowni serolobii transfuzjologicznej) wymiary szer 16,5 cm wys 15,5 cm jednostronne 30 bl 2 Czas protrombinowy - układ krzepnięcia wymiary szer 12,5 cm wys 11 cm jednostronne 225 bl 3 Produkty degradacji fibrynogeny D-Dimery wymiary szer 12 cm wys 9 cm jednostronne 30 bl 4 Alloprzeciwciała odpornościowe do antygenów krwinek czerwonych w badanej surowicy OBECNE wymiary szer 12 cm wys 8,5 cm jednostronne 8 bl 5 Alloprzeciwciała odpornościowe do antygenów krwinek czerwonych do badanej surowicy NIE STWIERDZONO wymiary szer 12 cm wys 8,5 cm jednostronne 15 bl 6 Wynik badania grupy krwi wymiary szer 14,5 cm wys 10,5 cm jednostronne 120 bl 7 Elektroforeza białek surowicy wymiary szer 18 cm wys 17 cm jednostronne 18 bl 8 Analiza równowagi kwasowo-zasadowej format A6, jednostronne 18 bl 9 IgG. IgA. IgM, format A6, jednostronny 8 bl 10 Test immunoenzymatyczny na obecnośc antygenu Gardia intestinalis w kale ( -) ujemny, jednostronny, format A6 8 bl 11 Antygen CEA jednostronny, format A6 15 bl 12 Antygen CA125 ( test Elfa) dwustronny, format A6 15 bl 13 Antygen Rotawirusów, adenowirósów, format A6, jednostronny 23 bl 14 Antygen HCV ( - ) nieobecny, jednostronny, format A6 9 bl 15 Antygen HBs ( - ) nieobecny, jednostronny, format A6 120 bl 16 Antygen HBs przeciwciała przeciwkiłowe, jednostronny, format A6 70 bl 17 Mocz - posiew jednostronny format A6 38 bl 18 Mocz - posiew Uwaga! jednostronny format A6 12 bl 19 Kał posiew jednostronny format A6 53 bl 20 Wynik z odpytu - posiew jednostronny format A6 39 bl 21 Posiew z dnia Pałeczek Salmonella - Shigella jednostronny format A6 21 bl 22 Krew posiew po 7 dniach jednostronny, format A6 30 bl 23 Posiew z dnia .. - po 72 godzinach jednostronny format A6 36 bl 24 Wymaz z grdła jednostronny format A6 30 bl 25 Posiew z dnia - wychodowano jednostronny format A6 75 bl 26 Wynik jednostronny format A5 210 bl 27 Wynik badania mikrobiologicznego jednostronny format A5 30 bl 28 Wynik badania wydzieliny z pochwy jednostronny format A6 5 bl 29 Formularz zgłoszenia szczepienia do Sanepidu jednostronny A4 12 bl 30 Interpretacje badania lekowrażliwości I jednostronny format A5 5 bl 31 Interpretacje badania lekowrażliwości II jednostronny format A5 8 bl 32 Interpretacje badania lekowrażliwości III jednostronny format A5 5 bl 33 Interpretacje badania lekowrażliwości VI jednostronny format A5 15 bl 34 Interpretacje badania lekowrażliwości V jednostronny format A5 5 bl 35 Interpretacje badania lekowrażliwości VI jednostronny format A5. 15 bl 36 Interpretacje badania lekowrażliwości VII jednostronny format A5. 8 bl 37 Interpretacje badania lekowrażliwości VIII jednostronny format A5. 8 bl 38 Interpretacje badania lekowrażliwości IX jednostronny format A5. 15 bl.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.96.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 DRUKI IV Druki medyczne II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet składa się z 48 pozycji. 1 Dzienne zestawienie oddziału - noworodki jednostronny format A4 1500 szt 2 Elektrokardiogram format A4 dwustronny 20000 szt 3 Historia choroby pacjenta leczonego w trybie jednodniowym format A4, 4 strony po złożeniu 3500 szt 4 Historia choroby poradni, format A 5, 4 strony po złożeniu 43000 szt 5 Indywidualna karta rejestracji drobnoustroju alarmowego / Załącznik nr 3/ 1000 szt 6 Indywidualna karta rejestracji zakażenia zakładowego / Załącznik nr.2 / format A4 dwustronny, druk koloru zielonego 27000 szt 7 Indywidualna karta zleceń lekarskich, format A4 poziomo, dwustronny 21000 szt 8 Informacja dla lekarza kierującego, format A5, jednostronny 85 bl 9 Karta badania profilaktycznego 800 szt 10 Karta kwalifikacji do zabiegu operacyjnego w trybie jednodniowym, format A4 dwustronna 1000 szt 11 Karta gorączkowa niemowlęcia, format A4 w poziomie , dwustronna 3500 szt 12 Karta gorączkowa ogólna format A4 w poziomie , dwustronna 2600 szt 13 Karta informacyjna leczenia w trybie jednodniowym format A4 , jednostronny 1500 szt 14 Karta konsultacji, format A4, jednostronna 18000 szt 15 Karta sanitarna 200 szt 16 Karta serologiczna ,,kiła,, format A6, dwustronna 20 bl 17 Karta statystyczna szpitala ogólna format A4 , dwustronna 34000 szt 18 Karta statystyczna do karty zgonu format A4, dwustronna 800 szt 19 Karta przebiegu ciąży ,, mała,, 700 szt 20 Karta uodpornienia /karton/ format A4, dwustronne 3200 szt 21 Karta zgłoszenia nowotworu złośliwego /karton/ format A4, dwustronna 1600 szt 22 Książka raportów pielęgniarskich w twardej okładce format A4 300 szt a 100 kartek 23 Książeczka poradni cukrzycowej, format A6, okładka utwardzona 4000 szt a 16 kartek 24 Oświadczenie pacjenta - świadoma zgoda na operację w trybie jednodniowym 500 szt 25 Receptariusze A 4, jednostronny 50 bl 26 Receptariusze A 5, jednostronny 500 bl 27 Rozkład pracy dla salowych i pielęgniarek, format szer 29,5 cm x 14 cm, dwustronne 1800 szt 28 Skierowanie na konsultację format szer 15 cm x wys 10,5 cm, dwustronna 50 bl 29 Skierowanie na leczenie uzdrowiskowe format A4 dwustonny ( wg, zmian NFZ) 38 bl 30 Skierowanie na zabiegi fizjoterapeutyczne format A5 w poziomie dwustronna 100 bl 31 Skorowidz do Księgi Głównej 60 szt a 100 kartek 32 Spis bielizny format 1/2 wys A4 i szerokość tak jak w formacie A4, jednostronny 500 bl 33 Wkładka do badania profilaktycznego 1600 szt 34 Wkładka do historii choroby poradni, format A5 w poziomie, dwustronny 310 bl 35 Wkładka do historii poradni neurologicznej dla dzieci 2600 szt 36 Wynik badania cytologicznego wg Bethesda format A5 jednostronny 90 bl 37 Zapotrzebowanie żywnościowe 1600 szt 38 Zapotrzebowanie na krew i środki szer 15 cm wys 7cm, jednostronne 40 bl 39 Zaświadczenie Lekarskie, szer 15 cm wys 10,5cm, jednostronne 270 bl 40 Zaświadczenie Lekarskie / Por. Zakładowa / 12 bl 41 Zaświadczenie lekarskie z badania przeprowadzonego do celów sanitarno-epidem. 10 bl 42 Zestawienie dzienne oddziału szer 29,5 cm wys 14cm, dwustronne 290 bl 43 Zgłoszenie urodzenia noworodka do USC szer 42 cm wys 20cm, w całości, dwustronne 3500 szt 44 Zlecenie na zaopatrzenie na środki / ORT/POM/ format A4, jednostronny 40 bl 45 Zlecenie na transport sanitarny format A5 jednostronne 160 bl 46 Karta stymulacji 1000 szt 47 Karta cukrzycowa format A5, dwustronne 3100 szt 48 Formularz zgłoszenia zachorowania ( podejrzenia zachorowania na chorobę zakaźną) format A4, jednostronne 2400 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.96.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 DRUKI V Druki administracyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet składa się z 80 pozycji. 1 Delegacje firmat A5, dwustronny 5 bl 2 Ewidencja dyżurów medycznych i gotowości do świadczeń medycznych /karton/ 1000 szt 3 Formularz zamówienia A 4, jednostronny 2000 szt 4 Formularz zamówienia A5 jednostronny 3000 szt 5 Karta kontowa materiałowa przebitkowa, karton A4, dwustronny 5000 szt 6 Karta kontroli środków trwałych - A4 200 szt 7 Karta obiegowa 10 bl 8 Karta urlopowa 300 szt 9 Karta wynagrodzeń dla jednostek budżetowych format A4, w poziomie dwustronna, karton 1500 szt 10 Karta zasiłkowa forma A4 800 szt 11 Kartoteka magazynowa / ilość-wartość/ karton format A5, dwustronna 3000 szt 12 Kartoteka magazynowa / karton/, format A5 dwustronna - nie zmieniać rubryk 6200 szt 13 Kartoteka pożyczkowa, karton format A5 w poziomie dwustronna 800 szt 14 Kwestionariusz osobowy 400 szt 15 Kwitariusz przychodowy K-103, 3-warstwowy, samokop. Format A5, w poziomie 260 bl 16 Lista obecności 2000 szt 17 Lista płatnicza 200 szt 18 Magazyn przyjmie, samokopiujący. Format A5, w poziomie 360 bl, 19 Magazyn wyda, samokopiujący. Format A5, w poziomie 800 bl, 20 Raport kasowy / twarda okładka tył i przód / , samokopiujący 15 bl, 21 Roczna karta ewidencji czasu pracy 1000 szt 22 Skierowanie na badanie profilaktyczne 10 bl 23 Świadectwo Pracy, dwustronny 10 bl 24 Umowa o pracę 10 bl 26 Wniosek o urlop A5 jednostronny 9000 szt 27 Zamówienia, samokopiujące, format A4 250 bl, 28 Zastępcza asygnata zasiłkowa, dwustronna, szer 21 cm wys 20 cm 900 szt 29 Zaświadczenie Dział Kadr 10 bl 30 Zaświadczenie Sekcja Płac / A 5 / 10 bl 31 Zmiana miejsca użytkowania 10 bl 32 Abonament miesięczny, format A 7 50 bl 33 Cegiełki 200 bl 34 Zamówienie na substancje promieniotwórcze 500 szt 35 Oddział wojewódzki NFZ 1000 szt 36 Informacja z wykonywanych świadczeń z zakresu specjalistycznych świadczeń zdrowotnych 900 szt 37 Ilość porad udzielonym pacjentom z terenu Śląskiej Kasy Chorych 900 szt 38 Wniosek wczasy pod gruszą format A4 jednostronny 2000 szt 39 Wywieszka magazynowa A6, karton, dwustronny 2000 szt 40 Plan urloów wypoczynkowych 2000 szt 41 Zapotrzebowanie na środki odurzające i substancje psychotropowe ( bloczek samokopiujący), format A5. Jednostronny 30 bl 42 Wniosek o uzyskanie zasiłku opiekuńczego 500 szt 43 Wniosek o udzielenie pożyczki PKZP 1100 szt 44 Wniosek o skreślenie z listy członków PKZP i przekazanie lub zwrot wkładów 300 szt 45 Deklaracja przystąpienia do PKZP 300 szt 46 Deklaracja wyboru lekarza POZ 10 bl 47 Deklaracja wyboru położnej POZ 10 bl 48 Deklaracja wyboru pielęgniarki POZ 10 bl 49 Jadłospis 1000 szt 50 Jadłospis na dzień 2000 szt 51 Zestawienie diet 1000 szt 52 Zestawienie ( opłat od pracowników pobranych za wyżywienie w miesiącu...), dwustronny 900 szt 53 Dziennik ruchu chorych oddziału 900 szt 54 Klasyfikacja chorych do określonej kategorii opieki 900 szt 55 Karta kontroli temperatur w lodówce 500 szt 56 Wykaz procedór medycznych wg. ICD 9 CM wykonywanych w poradni 900 szt 57 Wykaz schorzeń podlegających konsultowaniu, diagnozowaniu i leczeniu wg ICD 10 CM 900 szt 58 Ankieta dla pacjenta - dziecka 1000 szt 59 Ankieta dla pacjenta - dorosły 1000 szt 60 Ankieta zbiorcza dla pacjenta - dziecka 1000 szt 61 Ankieta zbiorcza dla pacjenta - dorosły 1000 szt 62 Nazwa potrawy, jednostronny, szer 21 cm, wys 5 cm 18000 szt 63 Karta żywienie pozajelitowe ( karta metaboliczna) format A4, dwustronna 1500 szt 64 Zezwolenie na kremację format A4, jednostronny 1500 szt 65 Karta analiza zakaźeń szpitalnych format A4 jednostronny 200 szt 66 Karta urlopowa format A5, jednostronny 800 szt 67 Karta skierowania zwłok do chłodni format A5 jednostronny 1500 szt 68 Odstąpienie od sekcji zwłok format A4, jednostronny 300 szt 69 Skócony protokół sekcji zwłok format A4 4 strony 300 kpl 70 Wykaz pracowników zatrudnionych w porze nocnej w niedziele i święta format A4 jednostronny 100 szt 71 Wykaz pracowników do naliczania wynagrodzenia za czas urlopu wypoczynkowego format A4 jednostronny 100 szt 72 Ewidencja procedur medycznych w ośrodku kontroli kosztów format A4, jednostronny 500 szt 73 Tabela nakładu czasu pracy osób wykonujących procedury medyczne format A4 jednostronny 200 szt 74 Tabela zużycia materiałów i sprzętu medycznego format A4 jednostronny 300 szt 75 Rozliczenie bloków operacyjnych format A4 2 kartki 100 szt 76 Rozliczenie kosztów sterylizacji dla oddziałów format A4 2 kartki 100 szt 77 Książka ścisłego zarachowania format A4 w poziomie, 12 szt 78 Karta ewidencyjna wyposażenia format A5 , karton, dwustronna 900 szt 79 Do dyrekcji Szpitala o udostępnienie kserokopii mojej kartoteki format A5 900 szt 80 Dane niezbędne do wypisania druku L-4 format A6 1800 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.96.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 DRUKI VI Recepty.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet składa się z 1 pozycji. 1 Recepta, wymiary 90 mm ( szerokość ) i 200 mm ( długość ) i nie większy niż 110 mm ( szerokość ) i 215 mm ( długość ). Druga strona pusta. 90000 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.96.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Aresztu Śledczego w Bytomiu i Oddziału Zewnętrznego w Zabrzu
- Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 29 w Bytomiu w roku 2025
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego Integracyjnego nr 8 w 2025 roku
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 44 im. UNICEF w Bytomiu na rok 2025
- Dostawa artykułów spożywczych
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w roku 2025
więcej: przetargi w Bytomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.