Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-22
Pułtusk: Dostawa transportem Wykonawcy:500 ton piasku kopalnianego niesortowanego, 1000 ton piasku sortowanego płukanego frakcji 0-2 mm, 3000 ton pospółki kopalnianej na podsypkę, 1000 ton mieszanki do stabilizacji mechanicznej, 1000 ton tłucznia betonowego.
Numer ogłoszenia: 216262 - 2012; data zamieszczenia: 22.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pułtuskie Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. , ul. Staszica 35, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 0-23 6925251, 6925252, faks 0-23 6922722.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa transportem Wykonawcy:500 ton piasku kopalnianego niesortowanego, 1000 ton piasku sortowanego płukanego frakcji 0-2 mm, 3000 ton pospółki kopalnianej na podsypkę, 1000 ton mieszanki do stabilizacji mechanicznej, 1000 ton tłucznia betonowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa transportem Wykonawcy:500 ton piasku kopalnianego niesortowanego, 1000 ton piasku sortowanego płukanego frakcji 0-2 mm, 3000 ton pospółki kopalnianej na podsypkę, 1000 ton mieszanki do stabilizacji mechanicznej, 1000 ton tłucznia betonowego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Jeżeli zajdzie potrzeba udzielenia zamówienia uzupełniającego, zostanie ono udzielone z wolnej ręki i nie może przekraczać 20% zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6, 14.21.10.00-3, 14.21.21.20-7, 14.21.11.00-4, 14.21.20.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie warunków, o których mowa w art 24 ustawy Pzp. Ocena powyższych warunków dokonana będzie w oparciu o dokumenty, które mają dostarczyć Wykonawcy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ppuk-pultusk.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pułtuskie Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul.Staszica 35, 06-100 Pułtusk, czynne poniedziałek-piątek 7-15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Pułtuskie Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul.Staszica 35, 06-100 Pułtusk, Sekretariat czynny poniedziałek-piątek 7-15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa transportem Wykonawcy: 500 ton piasku kopalnianego niesortowanego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa transportem Wykonawcy: 500 ton piasku kopalnianego niesortowanego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6, 14.21.11.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa transportem Wykonawcy:1000 ton piasku sortowanego, płukanego frakcji 0-2mm..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa transportem Wykonawcy:1000 ton piasku sortowanego, płukanego frakcji 0-2mm..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6, 14.21.11.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa transportem Wykonawcy 3000 ton pospółki kopalnianej na podsypkę..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa transportem Wykonawcy 3000 ton pospółki kopalnianej na podsypkę..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6, 14.21.21.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa transportem Wykonawcy 1000 ton mieszanki do stabilizacji mechanicznej 0-31,5 PN-S-06102.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa transportem Wykonawcy 1000 ton mieszanki do stabilizacji mechanicznej 0-31,5 PN-S-06102.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6, 14.21.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa transportem Wykonawcy 1000 ton tłucznia betonowego 0-63 PN-EN 13242:2002+AC:2004.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa transportem Wykonawcy 1000 ton tłucznia betonowego 0-63 PN-EN 13242:2002+AC:2004.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6, 14.21.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNA SPRZEDAŻ WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH DROGOWYCH - KRUSZYWA ŁAMANEGO 0-31,5 C90/3
- Pozyskanie, transport wraz z rozplantowaniem piasku w miejscowości Swarzewo wraz z pracami towarzyszącymi w celu ochrony brzegu morskiego.
- Dostawa kruszyw na drogi leśne, składy drewna oraz szlaki zrywkowe
- ,,Dostawa kruszyw na potrzeby bieżącego utrzymania dróg w Gminie Bulkowo"
- Dostawa kruszywa do bieżącej konserwacji dróg leśnych w Nadleśnictwie Ełk w 2025 roku
- Sprzedaż i dostawa kruszyw drogowych Część I: Sprzedaż i dostawa kruszywa drogowego łamanego Część II: Sprzedaż i dostawa piasku i pospółki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.