Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-10
Krasnystaw: Dostawy mięsa i wyrobów mięsnych do Aresztu Śledczego w Krasnymstawie
Numer ogłoszenia: 216267 - 2012; data zamieszczenia: 10.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Krasnymstawie , ul. Stanisława Augusta Poniatowskiego 27, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 0-82 575 61 15, faks 0-82 576 40 25.
- Adres strony internetowej zamawiającego: as_krasnystaw@sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy mięsa i wyrobów mięsnych do Aresztu Śledczego w Krasnymstawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I 1) łopatka wieprzowa bez kości - ilość 1400 kg , kod CPV 15113000-3; 2) boczek wieprzowy bez kości - ilość 800 kg, kod CPV 15113000-3; 3) łopatka wołowa bez kości - ilość 350 kg, kod CPV 15111000-9; 4) wątroba wieprzowa - ilość 600 kg, kod CPV 15114000-0; 5) ozory wieprzowe - ilość 200 kg, kod CPV 15114000-0; 6) serca wieprzowe - ilość 200 kg, kod CPV 15114000-0; 7) smalec - ilość 450 kg, kod CPV 15412100-0; 8) kiełbasa toruńska - ilość 60 kg, kod CPV 15131130-5; 9) kiełbasa zwyczajna - ilość 1700 kg, kod CPV 15131130-5; 10) kiełbasa mortadela - ilość 1500 kg, kod CPV 15131130-5; 11) kiełbasa parówkowa - ilość 1200 kg, kod CPV 15131130-5; 12) parówki cienkie - ilość 1100 kg, kod CPV 15131130-5; 13) luncheon Meat - ilość 150 kg, kod CPV 15131130-5; 14) pieczeń rzymska - ilość 800 kg, kod CPV 15131130-5; 15) pieczeń wiedeńska - ilość 800 kg, kod CPV 15131130-5; 16) salceson biały (w folii) - ilość 150 kg, kod CPV 15131130-5; 17) pasztet mięsny pieczony - ilość 150 kg, kod CPV 15131310-1; 18) szynka mielona prasowana- ilość 350 kg, kod CPV 15131130-5; 19) kaszanka gryczana - ilość 1200 kg, kod CPV 15131134-3; 20) mielonka kanapkowa - ilość 1200 kg, kod CPV 15131130-5; 21) szynka tyrolska - ilość 100 kg, kod CPV 15131130-5; 22) przysmak śniadaniowy - ilość 1400 kg, kod CPV 15131130-5; 23) kiełbasa szynkowa - ilość 200 kg, kod CPV 15131130-5. Zadanie II 1) kanapkowa drobiowa - ilość 1800 kg, kod CPV 15131135-0; 2) mielonka drobiowa - ilość 1800 kg, kod CPV 15131135-0; 3) pieczeń drobiowa - ilość 1100 kg, kod CPV 15131135-0; 4) pasztetowa drobiowa - ilość 1300 kg, kod CPV 15131135-0; 5) szynka drobiowa - ilość 400 kg, kod CPV 15131135-0; 6) polędwica drobiowa - ilość 350 kg, kod CPV 15131135-0; 7) blok drobiowy - ilość 400 kg, kod CPV 15131135-0; 8) kotlet drobiowy (mrożony od 80g do 110 g) - ilość 1000 kg, kod CPV 15131135-0; 9) pasztet drobiowy pieczony - ilość 450 kg, kod CPV 15131135-0; 11) serdelki drobiowe - ilość 1500 kg, kod CPV 15131135-0; Zadanie III 1) pasztet drobiowy (konserwa od 100 g do 135 g) - ilość 500 kg, kod CPV 15131310-1; 2) mielonka wieprzowa (konserwa od 290 g do 330 g) - ilość 500 kg, kod CPV 15131000-5. Zadanie IV 1) udka z kurczaka (świeże) - ilość 600 kg, kod CPV 15112210-1; 2) żołądki drobiowe - ilość 150 kg, kod CPV 15114000-0; 3) serca drobiowe - ilość 150 kg, kod CPV 15114000-0; 4) wątroba drobiowa - ilość 200 kg, kod CPV 15112300-9; 5) skrzydełka drobiowe (świeże) - ilość 200 kg, kod CPV 15112100-7; 6) filet z kurczaka - ilość 50 kg, kod CPV 15112000-6..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.30.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 z późń. zm.) Zamawiający odstępuje od pobierania wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; b) wypełniony i podpisany formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ; b) wypełniony i podpisany formularz dotyczący danych wykonawcy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy w Krasnymstawie, ul. Poniatowskiego 27, 22-300 Krasnystaw..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Aresztu Śledczego w Krasnymstawie..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy mięsa i wyrobów mięsnych do Aresztu Śledczego w Krasnymstawie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) łopatka wieprzowa bez kości - ilość 1400 kg , kod CPV 15113000-3; 2) boczek wieprzowy bez kości - ilość 800 kg, kod CPV 15113000-3; 3) łopatka wołowa bez kości - ilość 350 kg, kod CPV 15111000-9; 4) wątroba wieprzowa - ilość 600 kg, kod CPV 15114000-0; 5) ozory wieprzowe - ilość 200 kg, kod CPV 15114000-0; 6) serca wieprzowe - ilość 200 kg, kod CPV 15114000-0; 7) smalec - ilość 450 kg, kod CPV 15412100-0; 8) kiełbasa toruńska - ilość 60 kg, kod CPV 15131130-5; 9) kiełbasa zwyczajna - ilość 1700 kg, kod CPV 15131130-5; 10) kiełbasa mortadela - ilość 1500 kg, kod CPV 15131130-5; 11) kiełbasa parówkowa - ilość 1200 kg, kod CPV 15131130-5; 12) parówki cienkie - ilość 1100 kg, kod CPV 15131130-5; 13) luncheon Meat - ilość 150 kg, kod CPV 15131130-5; 14) pieczeń rzymska - ilość 800 kg, kod CPV 15131130-5; 15) pieczeń wiedeńska - ilość 800 kg, kod CPV 15131130-5; 16) salceson biały (w folii) - ilość 150 kg, kod CPV 15131130-5; 17) pasztet mięsny pieczony - ilość 150 kg, kod CPV 15131310-1; 18) szynka mielona prasowana- ilość 350 kg, kod CPV 15131130-5; 19) kaszanka gryczana - ilość 1200 kg, kod CPV 15131134-3; 20) mielonka kanapkowa - ilość 1200 kg, kod CPV 15131130-5; 21) szynka tyrolska - ilość 100 kg, kod CPV 15131130-5; 22) przysmak śniadaniowy - ilość 1400 kg, kod CPV 15131130-5; 23) kiełbasa szynkowa - ilość 200 kg, kod CPV 15131130-5..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.30.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy mięsa i wyrobów mięsnych do Aresztu Śledczego w Krasnymstawie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) kanapkowa drobiowa - ilość 1800 kg, kod CPV 15131135-0; 2) mielonka drobiowa - ilość 1800 kg, kod CPV 15131135-0; 3) pieczeń drobiowa - ilość 1100 kg, kod CPV 15131135-0; 4) pasztetowa drobiowa - ilość 1300 kg, kod CPV 15131135-0; 5) szynka drobiowa - ilość 400 kg, kod CPV 15131135-0; 6) polędwica drobiowa - ilość 350 kg, kod CPV 15131135-0; 7) blok drobiowy - ilość 400 kg, kod CPV 15131135-0; 8) kotlet drobiowy (mrożony od 80g do 110 g) - ilość 1000 kg, kod CPV 15131135-0; 9) pasztet drobiowy pieczony - ilość 450 kg, kod CPV 15131135-0; 11) serdelki drobiowe - ilość 1500 kg, kod CPV 15131135-0;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.35-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawy mięsa i wyrobów mięsnych do Aresztu Śledczego w Krasnystawie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) pasztet drobiowy (konserwa od 100 g do 135 g) - ilość 500 kg, kod CPV 15131310-1; 2) mielonka wieprzowa (konserwa od 290 g do 330 g) - ilość 500 kg, kod CPV 15131000-5..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.13.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawy mięsa i wyrobów mięsnych do Aresztu Śledczego w Krasnymstawie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) udka z kurczaka (świeże) - ilość 600 kg, kod CPV 15112210-1; 2) żołądki drobiowe - ilość 150 kg, kod CPV 15114000-0; 3) serca drobiowe - ilość 150 kg, kod CPV 15114000-0; 4) wątroba drobiowa - ilość 200 kg, kod CPV 15112300-9; 5) skrzydełka drobiowe (świeże) - ilość 200 kg, kod CPV 15112100-7; 6) filet z kurczaka - ilość 50 kg, kod CPV 15112000-6..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.22.10-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- Zakup telebimu mobilnego do organizacji wydarzeń plenerowych w Krasnymstawie
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 50 osób bezrobotnych w zakresie "ABC BIZNESU" w ramach środków Funduszu Pracy
- "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Krasnystaw"
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy wędlin do Aresztu Śledczego w Sosnowcu
- Dostawa artykułów mięsnych, przetworów mięsnych i artykułów drobiarskich dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej.
- Sukcesywne dostawy mięs (3 części) do AŚ w Częstochowie.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej w Stradomi Wierzchniej z podziałem na 5 części
- Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych do Domu Pomocy Społecznej w Czerewkach.
- Dostawa artykułów spożywczych
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.