Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-26
Będzin: Przeprowadzenie szkoleń w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy dla uczestników projektów: Edukacja ratownicza Strażaków Ochotników w gminie Psary, Edukacja ratownicza Strażaków Ochotników w gminie Sławków, współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.5 - oddolne inicjatywy edukacyjne na obszarach wiejskich.
Numer ogłoszenia: 216268 - 2011; data zamieszczenia: 26.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Będziński , ul. Sączewskiego 6, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 32 368 07 00, faks 32 267 79 33.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.bedzin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy dla uczestników projektów: Edukacja ratownicza Strażaków Ochotników w gminie Psary, Edukacja ratownicza Strażaków Ochotników w gminie Sławków, współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.5 - oddolne inicjatywy edukacyjne na obszarach wiejskich..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy dla uczestników projektów: Edukacja ratownicza Strażaków Ochotników w gminie Psary, Edukacja ratownicza Strażaków Ochotników w gminie Sławków współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.5 - oddolne inicjatywy edukacyjne na obszarach wiejskich. Szkolenia muszą zostać przeprowadzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Obrony Narodowej z dnia 12.12.2008 r. w sprawie szkoleń w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy ( Dz.U. z 2008r. Nr 229, poz. 1537) oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19.03.2007 r. w sprawie kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy (Dz.U. Nr 60, poz. 408). 1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) zrealizowanie programu kursów w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy; b) zapewnienie wyposażenia niezbędnego do realizacji kursów w ilości dostosowanej do liczby uczestników kursów i pozwalającej na przeprowadzenie praktycznych zajęć przynajmniej na dwóch kursach jednocześnie; c) zapewnienie kadry dydaktycznej prowadzącej kursy o odpowiednich kwalifikacjach (jeden instruktor może prowadzić zajęcia praktyczne z grupą liczącą nie więcej niż 6 osób); d) zapewnienie przeprowadzania egzaminu kończącego kurs w części teoretycznej i praktycznej; e) wydanie uczestnikom kursów, po pozytywnym ukończeniu kursu, zaświadczenia o ukończeniu kursu i uzyskaniu tytułu ratownika. f) zapewnienie przeprowadzenia ponownego egzaminu dla osób, które nie zaliczyły w całości lub w części egzaminu lub nie przystąpiły do niego w całości lub w jego części, z ważnych przyczyn losowych. Ponowny egzamin winien być przeprowadzony w terminie do 14 dni od dnia przeprowadzenia pierwszego egzaminu; Miejsce przeprowadzenia ponownego egzaminu zostanie ustalone w trybie roboczym, pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. g) opracowanie, przygotowanie i dostarczenie do miejsc szkoleń niezbędnych materiałów szkoleniowych opatrzonych w logotypy Unii Europejskiej w formie papierowej i przekazanie ich uczestnikom szkolenia. 2. Łączna liczba uczestników wynosi 48 osób. 3. Kursy należy przeprowadzić oddzielnie dla każdego z projektów w grupach liczących po 24 osoby. 3.1. Edukacja ratownicza Strażaków Ochotników w gminie Psary - 24 osoby. 3.2. Edukacja ratownicza Strażaków Ochotników w gminie Sławków - 24 osoby. 4. Zajęcia szkoleniowe kursu wraz z egzaminem muszą być zrealizowane w trybie weekendowym tj. w piątki i soboty lub soboty i niedziele. Szczegółowy Harmonogram kursów dla poszczególnych grup szkoleniowych zostanie opracowany przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym po podpisaniu umowy. 5. Zamawiający zapewnia sale wykładowe i ćwiczeniowe. 6. Adresy sal wykładowych i szkoleniowych, w których należy prowadzić kursy: 6.1. Edukacja ratownicza Strażaków Ochotników w gminie Psary - Jednostka OSP w gminie Psary, ul. Szkolna. 6.2. Edukacja ratownicza Strażaków Ochotników w gminie Sławków, - Jednostka OSP w Sławkowie, ul. 23 -go Stycznia 25. 7. Zamawiający zastrzega, że adres sal wykładowych w gminach może ulec zmianie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.32.00.00 - Usługi edukacji medycznej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 3 usługi w zakresie organizacji i przeprowadzania kursu/szkolenia w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy i w ramach każdej z tych usług przeszkolił co najmniej 12 osób; Zamawiający uzna warunek za spełniony również wtedy, gdy Wykonawca wskaże należyte wykonanie co najmniej 3 usług bez względu na sposób ich organizacji w ramach jednej czy kilku umów, np. jeżeli w ramach jednej usługi przewidziana jest realizacja 3 kursów/szkoleń w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy i w ramach każdego z tych kursów/szkoleń przeszkolił co najmniej 12 osób;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać dysponowanie, co najmniej dwoma zespołami, z których każdy składa się z osób opisanych w lit. a, b, oraz c. a) lekarz systemu albo pielęgniarka systemu (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym Dz. U. z 2006 r., nr 191, poz. 1410 ze zm.), albo ratownik medyczny, posiadający aktualną wiedzę i umiejętności z zakresu objętego ramowym programem kursu oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu medycznych czynności ratunkowych. Ww. osoby winny posiadać doświadczenie w przeprowadzeniu, co najmniej 3 kursów/szkoleń w części teoretycznej w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy - 1 osoba do przeprowadzenia szkolenia w części teoretycznej b) lekarz systemu albo pielęgniarka systemu (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym Dz. U. z 2006 r., nr 191, poz. 1410 ze zm.), albo ratownik medyczny, posiadający aktualną wiedzę i umiejętności z zakresu objętego ramowym programem kursu oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu medycznych czynności ratunkowych. Ww. osoby winny posiadać doświadczenie w przeprowadzeniu, co najmniej 3 kursów/szkoleń w części praktycznej w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy - 4 osoby do przeprowadzenia szkolenia w części praktycznej c) psycholog posiadający, co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe - 1 osoba. Zamawiający dopuszcza realizację szkolenia w części praktycznej przez osobę prowadzącą szkolenie w części teoretycznej, pod warunkiem posiadania wskazanych powyżej kwalifikacji i doświadczenia zawodowego.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień niniejszej umowy w przypadkach i na warunkach jak niżej: 1.1. Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić w przypadku: a) wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 1.2. Zmiana osób uczestniczących w realizacji zamówienia może nastąpić w przypadku: a) utraty uprawnień, b) długotrwałej choroby, c) ustanie stosunku prawnego łączącego Wykonawcę lub Zamawiającego z ww. osobami. 2. Zmiana osób uczestniczących w realizacji zamówienia może nastąpić na prośbę Wykonawcy uzasadnioną okolicznościami jw. po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby spełniającej warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron w drodze aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.bedzin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Będzinie
Biuro Zamówień Publicznych
ul. Krasickiego 17
42-500 Będzin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Będzinie Biuro Obsługi Klienta (parter) ul. Krasickiego 17 42-500 Będzin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekty Edukacja ratownicza Strażaków Ochotników w Gminie Psary i Edukacja ratownicza Strażaków Ochotników w Gminie Sławków współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BĘDZINA
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Urzędu Miejskiego przy ulicy 11 Listopada 20 i ulicy Sportowej 4 oraz w budynku Straży Miejskiej w Będzinie przy Placu Kolei Warszawsko-Wiedeńskiej 3
- Świadczenie usług cateringowych dla podopiecznych MOPS, dla pensjonariuszy DDPS oraz Schroniska dla Bezdomnych Mieszkańców Miasta Będzina oraz dla podopiecznych CUS
- 2025 - Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem CCTV w obiektach Muzeum Zagłębia w Będzinie
- Dostarczanie posiłków dla dzieci do 3 lat do Żłobka Miejskiego nr 2 w Będzinie przy ul. Jesionowej 11
- "Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem CCTV w obiektach Muzeum Zagłębia w Będzinie na rok 2025"
- Utrzymanie czystości Dworca PKP w Będzinie
więcej: przetargi w Będzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczny Samorząd
- Usługa pełnienia funkcji doradcy zawodowego- koordynatora na szczeblu powiatowym dla Powiatu Malborskiego w projekcie pn. "Zostań Zawodowcem 2."
- Wyłonienie Wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekosystemy wodne - struktura i funkcjonowanie w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia na Wydziale Biologii.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekologia wód śródlądowych - konwersatorium" w celu modyfikacji kierun.: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. - KEY.
- Cyberbezpieczny samorząd Powiatu Bartoszyckiego
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
więcej: Usługi edukacji medycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.