Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-11
Łódź: Remont instalacji elektrycznej w administrowanych nieruchomościach
Numer ogłoszenia: 216311 - 2010; data zamieszczenia: 11.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Górna "Wschód" , ul. Lubelska 9/11/8, 93-129 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6847601, faks 042 6847576.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wschod.com3.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont instalacji elektrycznej w administrowanych nieruchomościach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - remontu instalacji elektrycznej w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego: a) ul. Kilińskiego 223 (budynki mieszkalne czterokondygnacyjne: front i oficyna ) - remont instalacji elektrycznej wewnętrznych linii zasilających oraz instalacji oświetlenia administracyjnego; b) ul. Przybyszewskiego 40 (budynki mieszkalne: czterokondygnacyjny front i dwukondygnacyjne I oraz II oficyna) - remont instalacji oświetlenia administracyjnego; - zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: c) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - Zał Nr 1, d) przedmiarami robót - Zał. Nr 2, 2/ W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania zamówienia zgodnie z dokumentacją techniczną w zakresie, który obejmuje: a) demontaż istniejących: kabli i przewodów instalacji elektrycznych wewnętrznych linii zasilających, rozdzielni, obwodów mieszkaniowych oraz instalacji oświetlenia administracyjnego; b) wytyczenie tras linii zasilających: instalacji elektrycznych, tablic bezpiecznikowych, rozdzielni oraz tablic licznikowych; c) wykucie bruzd i wnęk pod osprzęt oraz przewody elektryczne z montażem nadproży przed wykuciem wnęk; d) ułożenie linii zasilających, przewodów instalacji elektrycznych oraz montaż puszek pod osprzęt instalacyjny; e) montaż skrzynek i rozdzielnic skrzynkowych wraz z konstrukcją (obudowy Ł.Z.E. układów pomiarowych oraz TG), obudowy S4, (montaż osprzętu instalacyjnego, montaż transformatorów 24V, montaż drzwiczek); f) zaprawienie oraz tynkowanie bruzd z przewodami elektrycznymi; g) podłączenie przewodów w rozdzielnicach obwodowych, puszkach rozgałęźnych; h) podłączenie rozdzielnic do linii zasilających; i) wyposażenie rozdzielnic w wyłączniki nadmiarowe, puszki rozgałęźne, układy pomiarowe i transformatory 24 V; j) sprawdzenie ochrony przeciwporażeniowej oraz wykonanie pomiarów elektrycznych; k) uporządkowanie terenu po wykonanych robotach budowlanych wraz z wywozem gruzu i rumowia na wysypisko; 3/ W ramach zamówienia Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy: a/ okresu gwarancyjnego: - min. 36 miesięcy na wykonane roboty instalacyjne; b/ wykonywania robót zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. (Dz.U. nr 47 poz. 401) oraz obowiązujacymi przepisami p.poż; c/ odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót; d/ zachowania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikająace mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w Sądach Powszechnych; e/ stosowania materiałów budowlanych producentów krajowych i zagranicznych posiadających aprobaty techniczne wydane przez odpowiednie Instytuty Badawcze; f/ prowadzenia robót przy udziale inspektora nadzoru wyznaczonego przez Zamawiającego;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1/ W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, określonego w art. 22 ust. 1 Ustawy, który dotyczy: a) posiadania wiedzy i doświadczenia; Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie w zał. Nr 4 do SIWZ, wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty budowlane - jakościowo zostały wykonane należycie w ilości: co najmniej jednej na kwotę (brutto): min. 50.000,00 zł. Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń na zasadzie (spełnia/nie spełnia).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1/ W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, określonego w art. 22 ust. 1 Ustawy, który dotyczy: a) dysponowania potencjałem technicznym; Wykonawcy winni oświadczyć zał. nr 6 do SIWZ, że dysponują potencjałem technicznym gwarantującym terminowe i jakościowo dobre wykonanie robót - zgodnym z wymogami technologicznymi dla prowadzenia robót objętych zamówieniem. Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń na zasadzie (spełnia/nie spełnia).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1/ W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, określonego w art. 22 ust. 1 Ustawy, który dotyczy: a) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Wykonawcy winni oświadczyć zał. nr 6 do SIWZ, że dla zapewnienia należytego wykonania robót budowlanych dysponują osobami zdolnymi do wykonania robót objętych zamówieniem, które posiadają świadectwa kwalifikacyjne grupy (E). Wykonawca winien oświadczyć zał. Nr 5 do SIWZ, że Wykonawca lub osoba uczestnicząca w wykonywaniu zamówienia pełniąca na rzecz Wykonawcy obowiązki kierownika robót - usługi nadzoru nad prowadzonymi robotami, posiada wymagane uprawnienia budowlano - elektryczne zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (art. 12, 13, 14) z późżniejszymi zmianami. Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń na zasadzie (spełnia/nie spełnia).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1/ W zakresie potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, określonego w art. 22 ust. 1 Ustawy, który dotyczy: a) sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy winni udokumentować, że posiadają opłaconą polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniej niż 100.000,00 zł. W przypadku załączenia ważności dokumentu na okres krótszy od terminu realizacji zamówienia, do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie o przedłużeniu ważności ubezpieczenia. Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie (spełnia/nie spełnia).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wschod.com3.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: A.N. Łódź - Górna Wschód 93-129 Łódź ul. Lubelska 9/11 pok. 31 w cenie 20,00 zł brutto.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2010 godzina 10:00, miejsce: A.N. Łódź - Górna Wschód 93-129 Łódź ul. Lubelska 9/11 pok. 31.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont węzła cieplnego zlokalizowanego w budynku nr B13 na terenie Politechniki Łódzkiej, Kampus B w systemie zaprojektuj i wybuduj
- ZP/5/2025 "Dostawy mleka i przetworów mleczarskich dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 3 części
- Remont ekranów akustycznych przy drodze wojewódzkiej nr 482 w m. Wieruszów
- Świadczenie usług społecznych polegających na zapewnieniu tymczasowego schronienia wraz z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych w 2025r.
- ZP/2/2025 Dostawa zestawów do operacji ginekologicznych z podziałem na 2 części dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz likwidacja przepompowni na działce nr 130/1 w m. Browina.
- Modernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 1 przy ul. Matejki w Piszu
- Roboty budowlane w budynku przy ul. Floriańskiej 26 w celu dostosowania do realizacji projektu "Dzienny Dom Pomocy Senioralnej w Rybniku"
- Modernizacja budynku biurowego Składnicy Drewna w Kaletach na potrzeby samodzielnej kancelarii leśniczego
- Roboty budowlane w budynku przy ul. Floriańskiej 26 w celu dostosowania do realizacji projektu "Dzienny Dom Pomocy Senioralnej w Rybniku".
- Doświetlenie przejść dla pieszych na ul. Reymonta w rejonie ul. Cmentarnej w systemie zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.