Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-27
Wyszków: Wykonanie tablic informacyjnych na szlakach, przy Kordegardzie i punkcie widokowym w ramach projektu Przygotowanie kompleksowej oferty turystycznej na terenie gminy Wyszków
Numer ogłoszenia: 216312 - 2014; data zamieszczenia: 27.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wyszków , Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 029 7424201, faks 029 7424209.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie tablic informacyjnych na szlakach, przy Kordegardzie i punkcie widokowym w ramach projektu Przygotowanie kompleksowej oferty turystycznej na terenie gminy Wyszków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje m.in.: 1. Przygotowanie graficzne, skład, wykonanie nadruku i dostarczenie w miejsce na terenie Gminy Wyszków wskazane przez zamawiającego 11 kompletów tablic, gdzie każdy komplet składa się z trzech tablic jednostronnie zadrukowanych (razem 33 tablice). 2. Przygotowanie graficzne, skład, wykonanie nadruku i dostarczenie do miejsca na terenie Gminy Wyszków wskazanego przez zamawiającego 1 tablicy przeznaczonej do zainstalowania w punkcie widokowym. 3. Opracowanie wstępnego zarysu koncepcji redakcyjnej tekstów, które mają być umieszczone na tablicach do zatwierdzenia przez zamawiającego. 4. Wykonanie zdjęć do publikacji na tablicach lub zakupienie zdjęć i ich opracowanie (wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność za zamieszczone zdjęcia i ich opis). 5. Opracowanie merytoryczne tekstów umieszczonych na tablicach. 6. Zamawiający udostępni materiał opisowy i zdjęciowy, który może być wykorzystany do opracowań na tablice. 7. Jeden komplet tablic składa się z : a) jednej tablicy z przebiegiem szlaków turystycznych objętych niniejszym projektem turystycznym, b) jednej tablicy z opisem miejsc ciekawych i unikatowych, flory i fauny, wydarzeń historycznych występujących na terenie Gminy Wyszków c) jednej tablicy z dwoma odrębnymi mapami: mapą miasta Wyszkowa i mapą całej Gminy Wyszków z oznaczeniem bazy turystycznej, gastronomicznej, noclegowej. Mapy w wersji elektronicznej zostaną dostarczone Wykonawcy przez Zamawiającego. 8. Jedna tablica przeznaczona do zainstalowania w punkcie widokowym zawiera np. daleką panoramę na meandry rz. Bug i Puszczę Kamieniecką, obserwację zjawisk przyrody, żerowiska ptactwa i zwierząt na terenach nadbużańskich (bobry , bażanty, rybitwy) 9. Opracowanie szaty graficznej z uwzględnieniem symboli gminy Wyszków: herbu Gminy i logo, które dostarczy w formie elektronicznej Zamawiający. 10. Przetłumaczenie tekstów zamieszczonych na tablicach z języka polskiego na język angielski. 11. Umieszczenie na tablicach wersji polskiej i angielskiej tekstów bezpośrednio obok siebie. 12. Wykonanie zgodne z wytycznymi dla beneficjentów w zakresie działań informacyjno-promocyjnych w ramach RPO WM 2007-2013. 13. Przedstawienia zamawiającemu do zatwierdzenia projektu tablicy z tekstami i zdjęciami. 14. Wykonawca w ramach ustalonego wynagrodzenia zapisanego w umowie na opracowanie tablic przenosi na zamawiającego na zasadzie wyłączności wszelkie autorskie prawa majątkowe oraz prawa pokrewne do nieograniczonego w czasie i w pełni korzystania i rozporządzania całością lub fragmentem zrealizowanego przedmiotu zamówienia w kraju i za granicą. 15. Przed przystąpieniem do produkcji docelowej tablic objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca przedstawi zamawiającemu do akceptacji projekty tablic oraz próbki materiałów użytych do ich wykonania odpowiadające wymogom Zamawiającego co do kolorystyki, wymiarów, użytych zdjęć i ich opisów oraz treści merytorycznej tekstów użytych na tablicach. 1. Specyfikacja: 1. Tablice jednostronne o wymiarach 1100mm x 1300mm x 0,5mm, wykonane z blachy powlekanej, 2. Wydruk na folii monomerycznej + laminowanie, 3. Montaż tablic na stelażach drewnianych (30 szt tablic) i na stelażach stalowych (4 tablice). Zadanie współfinansowane w ramach projektu Przygotowanie kompleksowej oferty turystycznej na terenie gminy Wyszków współfinansowanego z europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu VI. Wykorzystanie walorów naturalnych i kulturowych dla rozwoju turystyki i rekreacji. Działanie 6.2. Turystyka RPO WM 2007-2013..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia Wykonawcy wybranemu w niniejszym postępowaniu zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego i stanowiącego zakres określony w SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00 - Tablice 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań. Ocena tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań. Ocena tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań. Ocena tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań. Ocena tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Zmiany w zakresie ceny przedmiotu zamówienia, jeśli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa w szczególności zmiany stawek podatku VAT, 2) Zmiany terminu realizacji umowy w przypadku: a) jeżeli wykonanie zamówienia dodatkowego lub zamiennych wpłynie na termin wykonania zamówienia podstawowego, b) wystąpienia okoliczności wynikających z siły wyższej (np. powodzie, huragany, gwałtowne burze, itp. warunków pogodowych), uniemożliwiających realizację usługi. c) potrzeby opóźnienia rozpoczęcia lub wstrzymania zadania z przyczyn niezależnych od Zamawiającego np. przedłużającej się procedury przetargowej, 3) Zmiany zakresu przedmiotu umowy oraz zmiany wynagrodzenia w przypadku: a) koniczności wykonania usług, które nie było przewidziane, a których wykonanie jest niezbędne do realizacji zamówienia,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wyszkowie
Aleja Róż 2
07-200 Wyszków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Wyszkowie Aleja Róż 2 07-200 Wyszków Kancelaria Urzędu pok. 145.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane w ramach projektu Przygotowanie kompleksowej oferty turystycznej na terenie gminy Wyszków współfinansowanego z europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu VI. Wykorzystanie walorów naturalnych i kulturowych dla rozwoju turystyki i rekreacji. Działanie 6.2. Turystyka RPO WM 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
- Utrzymanie przystanków autobusowych na terenie miasta i gminy Wyszków w 2025 roku
- Utrzymanie zieleni i czystości w parku Karola Ferdynanda wazy w Wyszkowie oraz na terenach przyległych
- Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Wyszków w 2025 r.
- Bieżące utrzymanie oznakowania dróg gminnych na terenie Gminy Wyszków w 2025 roku
- Konserwacja oświetlenia ulicznego wszystkich dróg gminnych, powiatowych, wojewódzki i krajowych na terenie Gminy Wyszków w 2025 roku
- Utrzymanie placów zabaw, siłowni plenerowych, urządzeń do ćwiczeń na terenie miejskim i wiejskim gminy Wyszków w 2025 r.
więcej: przetargi w Wyszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytkowania.
- Zakup koszy na śmieci na terenie Miasta Mława
- Opracowanie strategii marki oraz kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej wraz z wykonaniem strony internetowej dla Wodociągi Słupsk Sp. zoo jako Koordynatora Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Brzegu
- Dostawa mebli i wyposażenia w sprzęt dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu pn. "Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa ogólnego na terenie Powiatu Jasielskiego"
- Wyprodukowanie i sukcesywne dostarczanie tablic rejestracyjnych oraz odbiór tablic wycofanych z użytku i ich zagospodarowanie
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.