To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-27
Besko: Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach projektu systemowego Czas na aktywność w Gminie Besko
Numer ogłoszenia: 216324 - 2014; data zamieszczenia: 27.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 175512 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Besku, ul. Podkarpacka 5, 38-524 Besko, woj. podkarpackie, tel. 13 4673318, faks 13 4673318.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach projektu systemowego Czas na aktywność w Gminie Besko.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1.Zamówienie realizowane jest w ramach projektu systemowego Czas na aktywność w gminie Besko realizowanego w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTET VII Promocja integracji społecznej DZIAŁANIE 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji PODDZIAŁANIE 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, dofinansowanego ze środków UNII EUROPEJSKIEJ w ramach EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO. 2.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach projektu systemowego Czas na aktywność w gminie Besko 3.Zamówienie obejmuje przeprowadzenie kursów w zakresie: I) Kurs: kucharz - ciastkarz, 1) Liczba uczestników: 2 osoby 2) Czas trwania: minimum 120 godzin edukacyjnych (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) realizowanych od poniedziałku do piątku między godziną 8 a 17, obejmujących nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, do których wlicza się zarówno czas realizacji zajęć edukacyjnych, jak i przerwy między zajęciami nie później niż do godz.17.00.Zamawiający wymaga, aby większość godzin zegarowych w planie nauczania obejmowała zajęcia praktyczne. 3) Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 30.11.2014r. Dokładny termin rozpoczęcia kursu Zamawiający ustali z Wykonawcą zamówienia. 4) Cel szkolenia: nabycie wiedzy oraz umiejętności w zakresie obejmującym wykonywanie zawodu kucharz -ciastkarz . 5) Zakres: kurs obejmuje blok teoretyczno-praktyczny minimum 120 godzin mający na celu przekazanie słuchaczom wiedzy i umiejętności niezbędnych w planowaniu produkcji, klasyfikacji surowców gastronomicznych i ciastkarskich, BHP, obsługa maszyn i urządzeń, obróbka wstępna surowców, technika sporządzania dań, wypiek ciast, desery i napoje, potrawy okolicznościowe, regionalne i narodowe, potrawy dietetyczne w poszczególnych jednostkach chorobowych, ekspedycja wyrobów kulinarnych oraz niezbędne zagadnienia do organizowania i obsługi przyjęć okolicznościowych. 6) Wymagania: 1.Zapewnienie kadry dydaktycznej posiadającej kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzenia zajęć objętych programem nauczania kursu- kucharz - ciastkarz. 2.Program nauczania szkolenia zawierający w szczególności: czas trwania i sposób organizacji kursu, cele kształcenia a także plan nauczania określający nazwę zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej oraz wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, 3.Zapewnienie materiałów i pomocy dydaktycznych (podręczników i poradników) potrzebnych do przyswojenia wiedzy teoretycznej a także zapewnienie dla każdego uczestnika szkolenia na realizację zajęć praktycznych niezbędnych materiałów których zakup zostanie potwierdzony fakturą oraz innych materiałów szkoleniowych i sprzętu niezbędnego do zajęć. 4.Zapewnienie odpowiedniego miejsca prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych wyposażonego w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia każdemu uczestnikowi szkolenia, oddzielnego stanowiska pracy, zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki. Realizacja zajęć praktycznych musi być prowadzona w pracowniach gastronomicznych. Dopuszcza się przeprowadzenie zajęć (do 25 km ) poza terenem Gminy Besko. Koszt dojazdu uczestnika na zajęcia i powrotu pokrywać będzie Wykonawca zamówienia. W ofercie należy dokładnie wskazać miejsce, w którym będą odbywać się zajęcia. 5.Wykonawca jest zobowiązany do sfinansowania kosztów przeprowadzenia niezbędnych badań lekarskich (przeprowadzonych przez lekarza medycyny pracy mających na celu stwierdzenie zdolności do odbycia kursu oraz podjęcia zatrudnienia zgodnego z kierunkiem szkolenia), jeżeli specyfika kursu tego wymaga. Koszt badań należy uwzględnić w ogólnej cenie kursu. 6.Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych i dydaktycznych (wymaganych przez podmioty kontrolujące), 7. Wykonawca jest zobowiązany ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie oraz w drodze do i z miejsca szkolenia - od pierwszego do ostatniego dnia szkolenia, (kserokopia polisy potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy przekazać Zamawiającemu przed rozpoczęciem szkolenia) 8.Wykonawca zapewni każdego dnia uczestnikom szkolenia catering, w postaci ciepłych i zimnych napojów (kawa, herbata, soki, woda wg potrzeb uczestników), ciastka oraz gorący posiłek (II danie obiadowe) w przypadku zajęć powyżej 6 godz. 9. Wykonawca prowadzić będzie bieżącą dokumentację przebiegu kształcenia (m.in. listy obecności uczestników zajęć - potwierdzanie obecności za pomocą własnoręcznego czytelnego podpisu, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, potwierdzenia otrzymania zimnego oraz gorącego poczęstunku w postaci dania obiadowego, potwierdzenia odbycia kursu BHP) a po zakończeniu kursu przekazania kserokopii tych dokumentów Zamawiającemu wraz z zaświadczeniami potwierdzającymi ukończenie kursu (z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym) 10. Wykonawca niezwłoczne poinformuje Zamawiającego (najpóźniej w następnym dniu od zaistniałej sytuacji) o absencji uczestników szkolenia lub rezygnacji z uczestnictwa w trakcie jego trwania a także innych okoliczności mających wpływ na realizację programu nauczania. Zgłoszenie o nieobecności uczestników powinny być dokonane telefonicznie lub e-mailowo do koordynatora projektu. 11. Wykonawca powiadomi Zamawiającego, na co najmniej 3 dni przed terminem zakończenia szkolenia, o dacie i godzinie egzaminu sprawdzającego wiadomości i umiejętności uczestników i umożliwienie Zamawiającemu uczestnictwo w egzaminie w charakterze obserwatora, 12. Wykonawca sprawdzi wiadomości i umiejętności z poszczególnych zajęć edukacyjnych przewidzianych w programie nauczania tego szkolenia i wydanie egzemplarza imiennego zaświadczenia lub certyfikatu potwierdzającego ukończenie szkolenia (z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym). Potwierdzoną za zgodność kopię w/w dokumentu Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni od ukończenia kursu 13. Wykonawca przeprowadzi krótki instruktarzu BHP na początku szkolenia. 14. Wykonawca przekaże Zamawiającemu harmonogramu zajęć wraz z godzinami rozpoczęcia i zakończenia szkolenia na 4 dni przed rozpoczęciem kursu. 15. Wykonawca musi przed rozpoczęciem kursu oznakować pomieszczenie, materiały szkoleniowe i środki techniczne zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 16. Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do wydania uczestnikom szkolenia dokumentu potwierdzającego jego ukończenie - zaświadczenie, o którym mowa w § 18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2014 r., poz. 622) oraz suplement zawierający: 1. informacje o okresie trwania szkolenia, 2. tematy i wymiar godzinowy zajęć edukacyjnych, 3. numer z rejestru zaświadczenia, do którego suplement jest dodatkiem, 4. podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową prowadzącą szkolenie. Zaświadczenia muszą być oznaczone zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. II ) Kurs: Magazynier z obsługą wózka widłowego, kasy fiskalnej 1) Liczba uczestników:2 osoby. 2) Czas trwania: minimum 120 godzin edukacyjnych (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) realizowanych od poniedziałku do piątku między godziną 8 a 17, obejmujących nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, do których wlicza się zarówno czas realizacji zajęć edukacyjnych, jak i przerwy między zajęciami nie później niż do godz.17.00. Zamawiający wymaga, aby większość godzin zegarowych w planie nauczania obejmowała zajęcia praktyczne 3) Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 30.11.2014r. Dokładny termin rozpoczęcia kursu Zamawiający ustali z Wykonawcą zamówienia. 4) Cel szkolenia: nabycie wiedzy oraz umiejętności w zakresie obejmującym wykonywanie zawodu Magazynier z obsługą wózka widłowego, kasy fiskalnej. 5) Wymagania, zakres kursu: 1.Zapewnienie kadry dydaktycznej posiadającej kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzenia zajęć objętych programem nauczania kursu Magazynier z obsługą wózka widłowego, kasy fiskalnej. 2.Program nauczania szkolenia zawierający w szczególności: czas trwania i sposób organizacji kursu, cele kształcenia a także plan nauczania określający nazwę zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej oraz wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, 3.Zapewnienie materiałów i pomocy dydaktycznych (podręczników i poradników potrzebnych do przyswojenia wiedzy teoretycznej a także innych materiałów szkoleniowych i sprzętu niezbędnego do zajęć (np. zeszyt, długopis, itp.), które przejdą na własność uczestników kursu. 4.Zapewnienie odpowiedniego miejsca prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych wyposażonego w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia uczestnikowi szkolenia, oddzielnego stanowiska pracy, zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki. Dopuszcza się przeprowadzenie zajęć (do 25 km ) poza terenem Gminy. Koszt dojazdu uczestników na zajęcia i z powrotem pokrywać będzie Wykonawca zamówienia. W ofercie należy dokładnie wskazać miejsce, w którym będą odbywać się zajęcia. 5.Wykonawca jest zobowiązany do sfinansowania kosztów przeprowadzenia niezbędnych badań lekarskich (przeprowadzonych przez lekarza medycyny pracy mających na celu stwierdzenie zdolności do odbycia kursu oraz podjęcia zatrudnienia zgodnego z kierunkiem szkolenia), jeżeli specyfika kursu tego wymaga. Koszt należy uwzględnić w ogólnej cenie kursu. 6. Przekazanie Zamawiającemu po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych i dydaktycznych (wymaganych przez podmioty kontrolujące); 7.Ubezpieczenie uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie oraz w drodze do i z miejsca szkolenia - od pierwszego do ostatniego dnia szkolenia, (kserokopia polisy potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy przekazać Zamawiającemu przed rozpoczęciem szkolenia); 8.Zapewnienie każdego dnia cateringu, w postaci ciepłych i zimnych napojów (kawa, herbata, soki, woda wg potrzeb uczestników), ciastek oraz gorącego posiłku (II danie obiadowe) w przypadku gdy zajęcia trwają 6 i więcej godz. 9.Prowadzenie bieżącej dokumentacji przebiegu kształcenia (m.in. listy obecności uczestników zajęć - potwierdzanie obecności za pomocą własnoręcznego czytelnego podpisu, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, potwierdzenia otrzymania zimnego oraz gorącego poczęstunku w postaci gorącego posiłku, potwierdzenia odbycia kursu BHP) a po zakończeniu kursu przekazania kserokopii tych dokumentów Zamawiającemu wraz z zaświadczeniami potwierdzającymi ukończenie kursu (z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym); 10. Niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego (najpóźniej w następnym dniu od zaistniałej sytuacji) o absencji uczestników szkolenia lub rezygnacji z uczestnictwa w trakcie jego trwania a także innych okoliczności mających wpływ na realizację programu nauczania. Zgłoszenia o nieobecności uczestników powinny być dokonane telefonicznie lub e-mailowo do koordynatora projektu. 11.Powiadomienie Zamawiającego, na co najmniej 3 dni przed terminem zakończenia szkolenia, o dacie i godzinie egzaminu sprawdzającego wiadomości i umiejętności uczestników i umożliwienie Zamawiającemu uczestnictwo w egzaminie w charakterze obserwatora, 12.Sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnych zajęć edukacyjnych przewidzianych w programie nauczania tego szkolenia i wydanie egzemplarza imiennego zaświadczenia lub certyfikatu potwierdzającego ukończenie szkolenia (z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym). Potwierdzoną za zgodność kopię w/w dokumentu Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni od ukończenia kursu; 13.Przeprowadzenie krótkiego instruktarzu BHP na początku szkolenia, 14.Przekazywanie Zamawiającemu harmonogramu zajęć wraz z godzinami rozpoczęcia i zakończenia szkolenia na 4 dni przed rozpoczęciem kursu. 15.Wykonawca musi przed rozpoczęciem kursu oznakować pomieszczenie, materiały szkoleniowe i środki techniczne, wszystkie dokumenty sporządzone na potrzeby kursu zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki . 16. Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do wydania uczestnikom szkolenia dokumentu potwierdzającego jego ukończenie - zaświadczenie, o którym mowa w § 18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2014 r., poz. 622) oraz suplement zawierający: 1. informacje o okresie trwania szkolenia, 2. tematy i wymiar godzinowy zajęć edukacyjnych, 3. numer z rejestru zaświadczenia, do którego suplement jest dodatkiem, 4. podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową prowadzącą szkolenie. Zaświadczenia muszą być oznaczone zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca jest zobowiązany wydać uczestnikom szkolenia po pozytywnym wyniku egzaminu przeprowadzonego przez UDT - zezwolenie na prowadzenie wózka widłowego. UWAGA: Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem przeprowadzonym przez Urząd Dozoru Technicznego, co Wykonawca zobowiązuje się zapewnić w ramach realizacji przedmiotu umowy. III ) Kurs - Pracownik administracyjno - biurowy 1) Liczba uczestników: 1 osoba. 2) Czas trwania: minimum 120 godzin edukacyjnych (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) realizowanych od poniedziałku do piątku między godziną 8 a 17, obejmujących nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, do których wlicza się zarówno czas realizacji zajęć edukacyjnych, jak i przerwy między zajęciami nie później niż do godz.17.00. Zamawiający wymaga, aby większość godzin zegarowych w planie nauczania obejmowała zajęcia praktyczne. 3) Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 30.11.2014r. Dokładny termin rozpoczęcia kursu Zamawiający ustali z Wykonawcą zamówienia. 4) Cel szkolenia: opanowanie przez uczestnika szkolenia wiedzy z zakresu pracy w administracji oraz praktyczne przygotowanie do pracy w charakterze pracownika administracyjno - biurowego ( w szczególności: podstawy działania biura, wyposażenie i urządzenia techniki biurowej, schemat organizacyjny, zadania sekretariatu, organizacja obiegu dokumentów, przyjmowanie korespondencji, ewidencjowanie, archiwizacja dokumentów, korespondencja biurowa, dokumentacja handlowa, faktury VAT, rachunki, klasyfikacja dokumentów i systemy przechowywania akt, techniki sporządzania różnych dokumentów biurowych, rozliczanie podróży służbowej, zarządzanie czasem, kierowanie pracą zespołową, style kierowania ludźmi, zasady podziału pracy, metody planowania i prowadzenia sekretariatu, podstawowe zagadnienia prawa pracy, obsługa urządzeń biurowych i komputera). 5.Wymagania, zakres kursu 1.Zapewnienie kadry dydaktycznej posiadającej kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzenia zajęć objętych programem nauczania kursu Pracownik administracyjno - biurowy. 2.Program nauczania szkolenia zawierający w szczególności: czas trwania i sposób organizacji kursu, cele kształcenia a także plan nauczania określający nazwę zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej oraz wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, 3.Zapewnienie materiałów i pomocy dydaktycznych (podręczników i poradników potrzebnych do przyswojenia wiedzy teoretycznej a także innych materiałów szkoleniowych i sprzętu niezbędnego do zajęć (np. zeszyt, długopis, itp.), które przejdą na własność uczestników kursu. 4.Zapewnienie odpowiedniego miejsca prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych wyposażonego w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia uczestnikowi szkolenia, oddzielnego stanowiska pracy, zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki. Dopuszcza się przeprowadzenie zajęć (do 25 km ) poza terenem Gminy. Koszt dojazdu uczestników na zajęcia i z powrotem pokrywać będzie Wykonawca zamówienia. W ofercie należy dokładnie wskazać miejsce, w którym będą odbywać się zajęcia. 5.Wykonawca jest zobowiązany do sfinansowania kosztów przeprowadzenia niezbędnych badań lekarskich (przeprowadzonych przez lekarza medycyny pracy mających na celu stwierdzenie zdolności do odbycia kursu oraz podjęcia zatrudnienia zgodnego z kierunkiem szkolenia), jeżeli specyfika kursu tego wymaga. Koszt należy uwzględnić w ogólnej cenie kursu. 6.Przekazanie Zamawiającemu po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych i dydaktycznych (wymaganych przez podmioty kontrolujące), 7.Ubezpieczenie uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie oraz w drodze do i z miejsca szkolenia - od pierwszego do ostatniego dnia szkolenia, (kserokopia polisy potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy przekazać Zamawiającemu przed rozpoczęciem szkolenia) 8.Zapewnienie każdego dnia cateringu, w postaci ciepłych i zimnych napojów (kawa, herbata, soki, woda wg potrzeb uczestników), ciastek oraz gorącego posiłku (II danie obiadowe) w przypadku gdy zajęcia trwają 6 i więcej godz. 9.Prowadzenie bieżącej dokumentacji przebiegu kształcenia (m.in. listy obecności uczestników zajęć - potwierdzanie obecności za pomocą własnoręcznego czytelnego podpisu, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, potwierdzenia otrzymania zimnego oraz gorącego poczęstunku w postaci gorącego posiłku, potwierdzenia odbycia kursu BHP) a po zakończeniu kursu przekazania kserokopii tych dokumentów Zamawiającemu wraz z zaświadczeniami potwierdzającymi ukończenie kursu (z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym) ; 10.Niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego (najpóźniej w następnym dniu od zaistniałej sytuacji) o absencji uczestników szkolenia lub rezygnacji z uczestnictwa w trakcie jego trwania a także innych okoliczności mających wpływ na realizację programu nauczania. Zgłoszenia o nieobecności uczestników powinny być dokonane telefonicznie lub e-mailowo do koordynatora projektu. 11.Powiadomienie Zamawiającego, na co najmniej 3 dni przed terminem zakończenia szkolenia, o dacie i godzinie egzaminu sprawdzającego wiadomości i umiejętności uczestników i umożliwienie Zamawiającemu uczestnictwo w egzaminie w charakterze obserwatora, 12.Sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnych zajęć edukacyjnych przewidzianych w programie nauczania tego szkolenia i wydanie egzemplarza imiennego zaświadczenia lub certyfikatu potwierdzającego ukończenie szkolenia (z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym). Potwierdzoną za zgodność kopię w/w dokumentu Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni od ukończenia kursu; 13.Przeprowadzenie krótkiego instruktarzu BHP na początku szkolenia; 14.Przekazywanie Zamawiającemu harmonogramu zajęć wraz z godzinami rozpoczęcia i zakończenia szkolenia na 4 dni przed rozpoczęciem kursu. 15.Wykonawca musi przed rozpoczęciem kursu oznakować pomieszczenie, materiały szkoleniowe i środki techniczne, wszystkie dokumenty sporządzone na potrzeby kursu zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki . 16.Po zakończeniu szkolenia uczestnicy otrzymają dokumenty potwierdzające jego ukończenie - zaświadczenie, o którym mowa w § 18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2014 r., poz. 622) oraz suplement zawierający: 1. informacje o okresie trwania szkolenia, 2. tematy i wymiar godzinowy zajęć edukacyjnych, 3. numer z rejestru zaświadczenia, do którego suplement jest dodatkiem, 4. podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową prowadzącą szkolenie. Zaświadczenia muszą być oznaczone zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. IV)Kurs - Wizaż i stylizacja paznokci 1) Liczba uczestników: 2 osoby 2) Czas trwania: minimum 140 godzin edukacyjnych (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) realizowanych od poniedziałku do piątku między 8 i 17, obejmujących nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, do których wlicza się zarówno czas realizacji zajęć edukacyjnych, jak i przerwy między zajęciami nie później niż do godz.17.00. Zamawiający wymaga, aby większość godzin zegarowych w planie nauczania obejmowała zajęcia praktyczne. 3) Termin realizacji : od dnia podpisania umowy do 31 sierpnia 2014r. Dokładny termin rozpoczęcia kursu Zamawiający ustali z Wykonawcą zamówienia. 4) Cel szkolenia: opanowanie przez uczestnika szkolenia wiedzy z zakresu pracy na stanowisku wizażysty- stylizacji paznokci oraz praktyczne przygotowanie do wykonywania samodzielnej pracy w zakresie wizażu - stylizacji paznokci w salonie kosmetycznym. 5)Wymagania, zakres kursu: 1.Zapewnienie kadry dydaktycznej posiadającej kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzenia zajęć objętych programem nauczania kursu Wizaż i stylizacja paznokci; 2.Program nauczania szkolenia zawierający w szczególności: czas trwania i sposób organizacji kursu, cele kształcenia a także plan nauczania określający nazwę zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej oraz wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, 3.Zapewnienie materiałów i pomocy dydaktycznych (podręczników i poradników potrzebnych do przyswojenia wiedzy teoretycznej a także innych materiałów szkoleniowych i sprzętu niezbędnego do zajęć. Do przeprowadzenia części praktycznej udostępni uczestnikom szkolenia: zestaw kosmetyczny do pielęgnacji ciała ( w szczególności: peeling do ciała, balsam do ciała, żel pod prysznic, krem do twarzy, krem do rąk),maseczki, pudry, podkłady, cienie, tusz do rzęs); przybory niezbędne do stylizacji paznokci oraz lampy;żele, tipsy, akryle, lakiery do paznokci, zmywacz do paznokci;środki dezynfekujące, preparaty pomocnicze które przejdą na własność uczestników kursu. 4.Zapewnienie odpowiedniego miejsca prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych wyposażonego w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia uczestnikowi szkolenia oddzielnego stanowiska pracy, zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki. Dopuszcza się przeprowadzenie zajęć (do 25 km ) poza terenem Gminy. Koszt dojazdu uczestników na zajęcia i z powrotem pokrywać będzie Wykonawca zamówienia. W ofercie należy dokładnie wskazać miejsce, w którym będą odbywać się zajęcia. 5.Wykonawca jest zobowiązany do sfinansowania kosztów przeprowadzenia niezbędnych badań lekarskich (przeprowadzonych przez lekarza medycyny pracy mających na celu stwierdzenie zdolności do odbycia kursu oraz podjęcia zatrudnienia zgodnego z kierunkiem szkolenia), jeżeli specyfika kursu tego wymaga. Koszt należy uwzględnić w ogólnej cenie kursu. 6. Przekazanie Zamawiającemu po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych i dydaktycznych (wymaganych przez podmioty kontrolujące), 7.Ubezpieczenie uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie oraz w drodze do i z miejsca szkolenia - od pierwszego do ostatniego dnia szkolenia, (kserokopia polisy potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy przekazać Zamawiającemu przed rozpoczęciem szkolenia); 8. Zapewnienie każdego dnia cateringu, w postaci ciepłych i zimnych napojów (kawa, herbata, soki, woda wg potrzeb uczestników), ciastek oraz gorącego posiłku (II danie obiadowe) w przypadku gdy zajęcia trwają 6 i więcej godz. 9. Prowadzenie bieżącej dokumentacji przebiegu kształcenia (m.in. listy obecności uczestników zajęć - potwierdzanie obecności za pomocą własnoręcznego czytelnego podpisu, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, potwierdzenia otrzymania zimnego oraz gorącego poczęstunku w postaci gorącego posiłku, potwierdzenia odbycia kursu BHP) a po zakończeniu kursu przekazania kserokopii tych dokumentów Zamawiającemu wraz z zaświadczeniami potwierdzającymi ukończenie kursu (z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym) 10. Niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego (najpóźniej w następnym dniu od zaistniałej sytuacji) o absencji uczestników szkolenia lub rezygnacji z uczestnictwa w trakcie jego trwania a także innych okoliczności mających wpływ na realizację programu nauczania. Zgłoszenia o nieobecności uczestników powinny być dokonane telefonicznie lub e-mailowo do koordynatora projektu. 11. Powiadomienie Zamawiającego, na co najmniej 3 dni przed terminem zakończenia szkolenia, o dacie i godzinie egzaminu sprawdzającego wiadomości i umiejętności uczestników i umożliwienie Zamawiającemu uczestnictwo w egzaminie w charakterze obserwatora, 12. Sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnych zajęć edukacyjnych przewidzianych w programie nauczania tego szkolenia i wydanie egzemplarza imiennego zaświadczenia lub certyfikatu potwierdzającego ukończenie szkolenia (z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym). Potwierdzoną za zgodność kopię w/w dokumentu Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni od ukończenia kursu. 13. Przeprowadzenie krótkiego instruktarzu BHP na początku szkolenia 14. Przekazywanie Zamawiającemu harmonogramu zajęć wraz z godzinami rozpoczęcia i akończenia szkolenia na 4 dni przed rozpoczęciem kursu. 15. Wykonawca musi przed rozpoczęciem kursu oznakować pomieszczenie, materiały szkoleniowe i środki techniczne, wszystkie dokumenty sporządzone na potrzeby kursu zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki . 16. Po zakończeniu szkolenia uczestnicy otrzymają dokumenty potwierdzające jego ukończenie - zaświadczenie, o którym mowa w § 18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2014 r., poz. 622) oraz suplement zawierający: 1. informacje o okresie trwania szkolenia, 2. tematy i wymiar godzinowy zajęć edukacyjnych, 3. numer z rejestru zaświadczenia, do którego suplement jest dodatkiem, 4. podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową prowadzącą szkolenie. Zaświadczenia muszą być oznaczone zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu systemowego Czas na aktywność w gminie Besko realizowanego w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTET VII Promocja integracji społecznej DZIAŁANIE 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji PODDZIAŁANIE 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, dofinansowanego ze środków UNII EUROPEJSKIEJ w ramach EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Krakowski Ośrodek Szkoleniowo - Doradczy SEMEKS, u. Wadowicka 12, 30-415 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32663,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23170,00
Oferta z najniższą ceną: 23170,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23170,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli na potrzeby realizacji projektów w Powiecie Opatowskim
- Organizacja i przeprowadzenie grupowych superwizji realizowanych w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" na lata 2024 - 2028.
- Konsultacje treści sylabusa i treści kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
- Konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Mikrobiologia w ochronie środowiska i rolnictwie praktyczne aspekty" w celu modyfikacji kierunków na Wydziale Biologii UJ.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.