eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁapyDostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-17

Łapy: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 216325 - 2013; data zamieszczenia: 17.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łapach , ul. Korczaka 23, 18-100 Łapy, woj. podlaskie, tel. 085 814 24 38, faks 085 814 24 82.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbialostocki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na okres 14 miesięcy 2. Przedmiot zamówienia jest wyszczególniony w Załączniku 1 (Formularz asortymentowo - cenowy) do niniejszej specyfikacji..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.10-6, 33.14.12.20-8, 33.14.13.00-3, 33.14.13.20-9, 33.14.12.20-0, 33.18.15.20-3, 33.14.13.00-3, 33.14.13.24-7, 33.14.12.00-2, 33.14.14.20-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunków określonych nastąpi poprzez złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie niezbędnym do spełniania warunku Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży wykaz wykonanych min 2 głównych dostaw sprzętu medycznego jednorazowego użytku - o wartości, co najmniej taka jaka została określona dla poszczególnych pakietów w Rozdz IX ust. 1 pkt. 1.2 - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykonane oraz załączą dowody, że zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunków określonych nastąpi poprzez złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunków określonych nastąpi poprzez złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia warunku Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w kwocie odpowiadającej minimum wartościom określonym przez Zamawiającego dla poszczególnych pakietów w Rozdz. IX ust. 1 pkt. 1.4.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca winien załączyć do oferty: Oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymogom ustawy o wyrobach medycznych (Ustawa o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r., Dz. U. Nr 107, poz. 679 ze zm.) - w tym oświadczenie o posiadaniu i dostarczeniu na żądanie Zamawiającego aktualnych dokumentów w ww. zakresie (wypełniony Załącznik nr 5 - zawierający szczegółową treść przedmiotowego oświadczenia);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbialostocki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Korczaka 23 18-100 Łapy w budynku administracji (sekretariat).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Korczaka 23 18-100 Łapy w budynku administracji (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: RĘKAWICE JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice chirurgiczne sterylne pudrowane, rękawice lateksowe bez pudrowe, rękawice winylowe bezpudrowe - ilość pozycji 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.00-4, 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SPRZĘT DO INIEKCJI,PRZETOCZEŃ, DRENAŻU, CEWNIKI I POZOSTAŁY SPRZĘT MEDYCZNY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĘT DO INIEKCJI,PRZETOCZEŃ, DRENAŻU, CEWNIKI I POZOSTAŁY SPRZĘT MEDYCZNY, ilość pozycji - 102.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: POJEMNIKI NA ODPADY MEDYCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki na odpady medyczne 0,7l; 1l; 2l; 5l; 10l;60l ilość pozycji - 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.16.94.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: IGŁY I CEWNIKI NACZYNIOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: IGŁY I CEWNIKI NACZYNIOWE - ilość pozycji 14.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.24-7, 33.14.13.28-5, 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PRZEWODY TETNICZO-ŻYLNE DO HEMODIALIZY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewody tętniczo żylne do aparatu sztucznej nerki typu Gambro AK 90, 95, 95S, 200S, w komplecie z workiem, ilość pozycji 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: SPRZĘT JEDNORAZOWY DO BADAŃ LABORATORYJNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Probówki, nakłuwacze palca, kapilary, bagietki. ilość pozycji 15.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.25.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dializatory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dializatory z błon syntetycznych sterylizowane parą wodną lub promieniami Gamma o powierzchni 1,0 m2 - 1,3 m2 ; 1,4 -1,5 m2; 1,7 m2 ilość pozycji - 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.18.15.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: SYSTEM ZAMKNIĘTEGO POBIERANIA KRWI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawko-probówka i ilość pozycji 13.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.