Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-08-21
Pruszków: Dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji skóry i błon śluzowych; preparatów do mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego; preparatów do mycia i dezynfekcji narzędzi; preparatów do higieny ciała
Numer ogłoszenia: 216338 - 2015; data zamieszczenia: 21.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kolejowy im. Wł. Roeflera w Pruszkowie sp. z o.o. , ul. Warsztatowa 1, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 22 770 93 08, faks 22 770 93 08.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji skóry i błon śluzowych; preparatów do mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego; preparatów do mycia i dezynfekcji narzędzi; preparatów do higieny ciała.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 1 Preparaty do mycia, dezynfekcji skóry i błon śluzowych. Pakiet Nr 2 Preparaty do mycia i dezynfekcji rąk. Pakiet Nr 3 Preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego. Pakiet Nr 4 Preparaty do dezynfekcji sprzętu medycznego, narzędzi chirurgicznych. Pakiet Nr 5 Preparaty do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych. Pakiet Nr 6 Preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni i wyposażania pomieszczeń. Pakiet Nr 7 Jednorazowe myjki do mycia ciała, jednorazowe czepki do bezwodnego mycia głowy..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. 1. Wysokość wadium wynosi: Pakiet nr 1 - 3 000,00pln Pakiet nr 2 - 1 500,00pln Pakiet nr 3 - 2 500,00pln Pakiet nr 4 - 1 500,00pln Pakiet nr 5 - 150,00pln Pakiet nr 6 - 500,00pln Pakiet nr 7 - 250,00pln 2. Wadium musi zostać wniesione na cały okres związania ofertą. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganej formie zostanie wykluczony z postępowania. 5. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji winny zostać złożone w formie dokumentu oryginalnego. 6. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: nr 34 8004 0002 2008 0013 4587 0002 BANK SPÓŁDZIELCZY Raszyn Filia w Pruszkowie z podaniem tytułu WADIUM POSTĘPOWANIE nr 12/15 - Pakiet nr
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- dla Pakietu nr 1, Pakietu nr 2 (Załącznik nr 5/1, 5/2 do niniejszej SIWZ) Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedstawił koncesję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub zezwolenie na wytwarzanie produktów leczniczych (jeżeli Wykonawca jest wytwórcą) lub import produktów leczniczych lub zezwolenie na prowadzenie składu konsygnacyjnego, wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego; Ocena, o której mowa powyżej, będzie dokonywana w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia, które ma dostarczyć Wykonawca wraz z ofertą, na zasadzie spełnia/nie spełnia. - dla Pakietu nr 3 - 7 (Załącznik nr 5/3, 5/4, 5/5, 5/6, 5/7 do niniejszej SIWZ) - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzającego, że oferowany towar posiada dokumenty dopuszczające jego stosowanie w służbie zdrowia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodne z wymaganiami określonymi odpowiednio w ustawie z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. nr 45 poz. 271 z późn. zm.) ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015r. poz. 876). Natomiast dokumenty, których dotyczy powyższe oświadczenie zostaną udostępnione na każde żądanie Zamawiającego - dotyczy wszystkich pakietów. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ; 2. Dokumenty potwierdzające żądane spektrum i czas działania preparatów, ulotki informacyjne - dotyczy Załącznika nr 5/1, 5/2, 5/3, 5/4, 5/5, 5/6, 5/7 do SIWZ. 3. Dokładne instrukcje sporządzania roztworu roboczego, aktualne Karty Charakterystyki Substancji Niebezpiecznej bądź świadectwo rejestracji Wyrobów Medycznych oraz Środków Biobójczych, jeżeli produkt nie posiada Karty Charakterystyki - dotyczy Załącznika nr 5/1, 5/2, 5/3, 5/4, 5/5, 5/6 do SIWZ. 4. Dokumenty określone w arkuszu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik Nr 5/1, 5/2, 5/3, 5/4, 5/5, 5/6, 5/7 do SIWZ, zgodnie z klasyfikacją wyroby wynikającą z opisu przedmiotu zamówienia odpowiednio dla każdej pozycji: - dla przedmiotu zamówienia będącego wyrobem medycznym, zgodnie z klasyfikacją danego wyrobu, Dyrektywami UE i ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych: deklaracja zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego I sterylna, I z funkcją pomiarową, II a, II b, III). - dla przedmiotu zamówienia będącego wyrobem biobójczym - pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu biobójczego zgodnie z ustawą z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (Dz. U. 2015 poz. 242), - dla preparatów niebezpiecznych - Karta charakterystyki substancji i preparatów niebezpiecznych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. 2011 Nr 63 poz. 322 z późn. zm.), - dla przedmiotu zamówienia będącego wyrobem leczniczym - pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271 z późn. zm.), - dla przedmiotu zamówienia będącego wyrobem kosmetycznym - potwierdzenie przekazania danych do krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach wprowadzanych do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 30 marca 2001 r. o kosmetykach (tekst jednolity: Dz. U. 2013 poz. 475).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin dostawy - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. w zakresie zmian w komparycji umowy (dotyczących np: nazwy, siedziby), literówek, systematyki umowy, podstaw prawnych aktów prawnych przywołanych w umowie, osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy, podwykonawców, zasad realizacji umowy, warunków płatności, 2. gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 3. w zakresie wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany przepisów powszechnie obowiązujących dotyczących zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy - jeżeli Wykonawca, wykaże, że zmiany te miały wpływ na koszty wykonania przez niego zamówienia. Zmiana jest dopuszczalna, jeżeli Wykonawca udowodni przedstawiając odpowiednie dokumenty, że w związku z ww. zmianą i z jej powodu poniesie stratę z tytułu realizacji umowy (koszty realizacji całej Umowy przekroczą ustalone w umowie wynagrodzenie). W takiej sytuacji dopuszczalna jest zmiana wysokości Wynagrodzenia Wykonawcy za jeszcze niewykonany przedmiot umowy, poprzez jego zwiększenie w stopniu nie większym niż koszt realizacji niewykonanej części umowy; 4. w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. 2002 nr 200 poz. 1679 z późn. zm.). Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia, jeżeli Wykonawca udowodni że zatrudnia pracowników na umowę o pracę w celu wykonywania usług objętych niniejszą Umową, poprzez przedstawienie odpowiednich dokumentów Zamawiającemu. 5. w zakresie obniżenia wynagrodzenia, w przypadku obniżenia cen przez producenta; 6. w zakresie wydłużenia terminu realizacji umowy, w przypadku niewykorzystania wartości umowy do dnia jej zakończenia, z zastosowaniem cen określonych w umowie, do momentu wyczerpania wartości umowy 7. w zakresie dokonywania zmian ilościowych w ramach określonego w umowie przedmiotu zamówienia do wysokości wartości umowy określonej dla danego zadania, w związku z uzasadnionymi potrzebami Zamawiającego, czego nie dało się przewidzieć w chwili przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia; 8. w zakresie zmiany zakresu rzeczowego, w przypadku wycofania przez producenta któregokolwiek z produktów przedmiotu umowy (zaprzestania dystrybucji lub produkcji, w tym czasowego zaprzestania o ile Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającego zamiennik produktu o tych samych właściwościach co pierwotnie zaoferowany produkt w cenie nie wyższej niż ta, która została określona w umowie za wycofany produkt; 9. innych zmian, których nie można przewidzieć w chwili zawierania Umowy pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Kolejowy im. dr med. Wł. Roeflera w Pruszkowie Sp. z o.o.;
ul. Warsztatowa 1;
05-800 Pruszków;
Pokój nr 8 (Zamówienia Publiczne)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2015 godzina 10:30, miejsce: Szpital Kolejowy im. dr med. Wł. Roeflera w Pruszkowie Sp. z o.o.; ul. Warsztatowa 1; 05-800 Pruszków; sekretariat na I piętrze..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Preparaty do mycia, dezynfekcji skóry i błon śluzowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 1 - Preparat do dezynfekcji ran i błon śluzowych. Gotowy do uzycia. Bezbarwny. Zawierający dichlorowodorek octenidyny, bez chlorheksydyny. 250ml z atomizerem, opakowanie - wielkość zamówienia - 1000 op. poz. 2 - Preparat do dezynfekcji ran i błon śluzowych. Gotowy do uzycia. Bezbarwny. Zawierający dichlorowodorek octenidyny, bez chlorheksydyny. 1L, opakowanie - wielkość zamówienia - 600 op. poz. 3 - Preparat bezbarwny do dezynfekcji skóry przed zabiegami operacyjnymi, cewnikowaniem żył, opatrywaniem ran, zdejmowaniem szwów (wskazania potwierdzone w ChPL). Gotowy do użycia. 250ml z atomizerem, opakowanie - wielkość zamówienia - 800 op. poz. 4 - Preparat bezbarwny do dezynfekcji skóry przed zabiegami operacyjnymi, cewnikowaniem żył, opatrywaniem ran, zdejmowaniem szwów (wskazania potwierdzone w ChPL). Gotowy do użycia. 1L, opakowanie - wielkość zamówienia - 150 op. poz. 5 - Preparat barwiony do dezynfekcji skóry przed zabiegami operacyjnymi, cewnikowaniem żył, opatrywaniem ran, zdejmowaniem szwów (wskazania potwierdzone w ChPL). Gotowy do użycia. 250ml z atomizerem, opakowanie - wielkość zamówienia - 20 op. poz. 6 - Preparat barwiony do dezynfekcji skóry przed zabiegami operacyjnymi, cewnikowaniem żył, opatrywaniem ran, zdejmowaniem szwów (wskazania potwierdzone w ChPL). Gotowy do użycia. 1L, opakownie - wielkość zamówienia - 150 op. poz. 7 - Preparat antybakteryjny do dezynfekcji błony śluzowej jamy ustnej. Gotowy do użycia. Bezbarwny. Zawierający dichlorowodorek octenidyny. Bez alkoholu, poliheksanidyny i chlorheksydyny. Kosmetyk. 250ml, opakowanie - wielkość zamówienia - 200 op. poz. 8 - Preparat w żelu do nawilżania i oczyszczania ran z pozostałości tkanek martwiczych, biofilmu. Gotowy do użycia. 20ml, opakowanie - wielkość zamówienia - 350 op. poz. 9 - Preparat w płynie do oczyszczenia, dekontaminacji i nawilżania ran. Usuwający biofilm bakteryjny, pozostałości po opatrunkach. Gotowy do użycia. Zawierający dichlorowodorek octenidyny. Bez poliheksanidyny, alkoholu, środków konserwujących. Bezbarwny, bezwonny. Wyrób medyczny. 350ml, opakowanie - wielkość zamówienia - 50 op. poz. 10 - Preparat alkoholowy do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk. Gotowy do użycia. 500ml, opakownie - wielkość zamówienia - 450 op. poz. 11 - Preparat alkoholowy w żelu do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk. Gotowy do użycia. 500ml z pompką, opakowanie - wielkość zamówienia - 100 op. poz. 12 - Preparat do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk. Gotowy do użycia. Z możliwością zastosowania także do mycia ciała i włosów pacjenta. Syntetyczny, bez zawartości mydła. 500 ml, opakowanie - wielkość zamówienia - 900 op. poz. 13 - Preparat do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk. Gotowy do użycia. Z możliwością zastosowania także do mycia ciała i włosów pacjenta. Syntetyczny, bez zawartości mydła. 1L, opakowanie - wielkość zamówienia - 25 op. poz. 14 - Preparat w formie emulsji do pielęgnacji skóry rąk. Oparty na koncepcji wody w oleju. Nie osłabiający efektu mikrobiologicznego po dezynfekcji rąk. Kompatybilny z preparatami do dezynfekcji i mycia rąk z 3 pozycjami powyżej. 500 ml, opakowanie - wielkość zamówienia - 50 op. poz. 15 - Preparat do dezynfekcji skóry przed zakładaniem cewników centralnych i obwodowych. Zawierający dichlorowodorek octenidyny i izopropanol. Bez etanolu, chlorheksydyny i związków amoniowych. Bezbarwny. Produkt leczniczy. 250ml z atomizerem, opakowanie - wielkość zamówienia - 50 op. poz. 16 - Preparat antybakteryjny w formie rękawic do mycia i dekontaminacji ciała pacjentów. Nie wymagający użycia wody i nie wymagający spłukiwania. pH 5,5. Zawierający dichlorowodorek octenidyny. Bez mydła, triclosanu, poliheksanidyny, chlorheksydyny, alkoholu. Kosmetyk 10 szt. opakowanie - wielkość zamówienia - 50 op. poz. 17 - Żel przeznaczony do oczyszczania, nawilżania oraz eradykcji MRSA z przedsionka nosa. Gotowy do użycia, bezbarwny, bezwonny. Zawierający dichlorowodorek octenidyny. Bez chlorheksydyny i poliheksanidyny. Kosmetyk. 5ml, opakowanie - wielkość zamówienia - 40 op. poz. 18 - Gotowy do użycia preparat do mycia ciała i włosów pacjentów skolonizowanych MRSA oraz przed zabiegami operacyjnymi. 1L, opakowanie - wielkość zamówienia - 340 op. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Arkusz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 5/1 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 33.71.15.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Preparaty do mycia i dezynfekcji rąk..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 1 - Preparat mikrobiologicznie czysty przez cay okres użytkowania nie zawiera substancji potencjalnie drażniących, konserwantów, substancji bakteriostatycznych, barwników. W formie żelu ułatwiającej właściwe rozprowadzanie preparatu na dłoniach ( nie spływający). 0,7 L opakowanie - wielkość zamówienia - 1000 op. poz. 2 - Preparat o wysokiej czystości mikrobiologicznej. Produkt w płynie do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk i ciała , nie zawierający substancji potencjalnie drażniących, konserwantów, substancji bakteriostatycznych, barwników. 0,7L opakowanie - wielkość zamówienia - 2500 op. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Arkusz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 5/2 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 1 - Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego. Płynny, w koncentracie. Zawierający czwartorzędowe związki amonowe, izopropanol, pochodne alkoholowe (fenoksyetanol) i niejonowe związki powierzchniowo czynne. Bez aldehydów, związków nadtlenowych, chloru, fenolu oraz biguanidów. 5L, opakowanie - wielkość zamówienia - 50 op. poz. 2 - Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego. Płynny, w koncentracie. Zawierający czwartorzędowe związki amonowe, izopropanol, pochodne alkoholowe (fenoksyetanol) i niejonowe związki powierzchniowo czynne. Bez aldehydów, związków nadtlenowych, chloru, fenolu oraz biguanidów. 2L, opakowanie - wielkość zamówienia - 5 op. poz. 3 - Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni oraz sprzętu medycznego. Płynny, w koncentracie. Zawierający chlorek benzalkoniowy, aminoalkiloglicynę, pochodne alkoholowe (fenoksyetanol) i izopropanol. Z dodatkiem niejonowych związków powierzchniowo czynnych. Bez aldehydów, związków nadtlenowych, chloru, fenolu oraz biguanidów. 2L, opakowanie - wielkość zamówienia - 5 op. poz. 4 - Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni oraz sprzętu medycznego. Płynny, w koncentracie. Zawierający chlorek benzalkoniowy, aminoalkiloglicynę, pochodne alkoholowe (fenoksyetanol) i izopropanol. Z dodatkiem niejonowych związków powierzchniowo czynnych. Bez aldehydów, związków nadtlenowych, chloru, fenolu oraz biguanidów. 5L, opakowanie - wielkość zamówienia - 100 op. poz. 5 - Preparat płynny w koncentracie do codziennego oraz intensywnego mycia powierzchni podłóg. Usuwający także stare pozostałości środków dezynfekcyjnych. Redukujący przywieranie brudu do powierzchni podłogi. 2L, opakowanie - wielkość zamówienia - 100 op. poz. 6 - Alkoholowy preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego. Gotowy do użycia, bezbarwny. Zawierający 25g etanolu i 35g 1-propanolu w 100g płynu. Z dodatkiem amfoterycznych związków powierzchniowo czynnych. 1L, opakowanie z otworem zabezpieczone kapslem - wielkość zamówienia - 2000 op. poz. 7 - Alkoholowy preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego. Gotowy do użycia, bezbarwny. Zawierający 25g etanolu i 35g 1-propanolu w 100g płynu. Z dodatkiem amfoterycznych związków powierzchniowo czynnych. 250ml z atomizerem, opakowanie - wielkość zamówienia - 20 op. poz. 8 - Alkoholowy preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego. Gotowy do użycia, bezbarwny. Zawierający 25g etanolu i 35g 1-propanolu w 100g płynu. Z dodatkiem amfoterycznych związków powierzchniowo czynnych. 1L, opakowanie ze spryskiwaczem - wielkość zamówienia - 200 op. poz. 9 - Chusteczki z włókniny wiskozowej wyciągane pojedynczo z opakowania plastikowego do dezynfekcji małych powierzchni i sprzętu medycznego (także głowic USG). Chusteczki o wymiarach 20 cm na 20cm nasączone środkiem dezynfekcyjnym zawierającym czwartorzędowe związki amoniowe. opakowanie plastikowe zawierające 200szt. chusteczek, opakowanie - wielkość zamówienia - 100 op. poz. 10 - Chusteczki z włókniny wiskozowej o wymiarach 27cmx20cm do dezynfekcji sprzętu medycznego. Nasączone środkiem dezynfekcyjnym zawierającym etanol i 1-propanol. Bez zawartości innych substancji aktywnych np. aldehydów, chlorheksydyny i związków amoniowych. opakowanie plastikowe zawierające 200szt. chusteczek, opakowanie - wielkość zamówienia - 20 op. poz. 11 - Preparat dwukomponentowy do dezynfekcji i czyszczenia powierzchni wyrobów medycznych. Płynny w koncentracie. 160ml (2x80ml), opakowanie - wielkość zamówienia - 500 op. poz. 12 - Preparat w granulacie do mycia i dezynfekcji powierzchni i wyrobów medycznych. Nie zawierający aldehydów, chloru, fenolu, nadtlenku wodoru, kwasu octowego i czwartorzędowych związków amoniowych. Na bazie nadsiarczanów. Rozpuszczalny w bieżącej wodzie wodociągowej. 40g umożliwiające sporządzenie 2L roztworu roboczego, opakowanie - wielkość zamówienia - 800 op. poz. 13 - Preparat w granulacie do mycia i dezynfekcji powierzchni i wyrobów medycznych. Nie zawierający aldehydów, chloru, fenolu, nadtlenku wodoru, kwasu octowego i czwartorzędowych związków amoniowych. Na bazie nadsiarczanów. Rozpuszczalny w bieżącej wodzie wodociągowej. 900g z miarką, opakowanie - wielkość zamówienia - 80 op. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Arkusz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 5/3 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Preparat do dezynfekcji sprzętu medycznego, narzędzi chirurgicznych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 1 - Preparat enzymatyczny do manualnego mycia i dezynfekcji narzędzi. Płynny, w koncentracie. Nie wymagający stosowania aktywatora. Nadający się także do myjek ultradźwiękowych. Na bazie chlorku didecylodimetyloamonowego, poliheksametyleno biguanidyny, 15-30% niejonowych surfaktantów, kompleks enzymatyczny, substancje zapachowe. 2L, opakowanie - wielkość zamówienia - 5 op. poz. 2 - Preparat enzymatyczny do manualnego mycia i dezynfekcji narzędzi. Płynny, w koncentracie. Nie wymagający stosowania aktywatora. Nadający się także do myjek ultradźwiękowych. Na bazie chlorku didecylodimetyloamonowego, poliheksametyleno biguanidyny, 15-30% niejonowych surfaktantów, kompleks enzymatyczny, substancje zapachowe. 5L, opakowanie - wielkość zamówienia - 5 op. poz. 3 - Preparat do czyszczenia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych, sprzętu anestezjologicznego, kieliszków, termometrów. Płynny, w koncentracie. Nie wymagający stosowania aktywatora. Nadający się także do myjek ultradźwiękowych. Na bazie czwartorzędowych związków amoniowych i pochodnych alkoholowych (fenoksypropanolu). Z dodatkiem pochodnych guanidyny i niejonowych związków powierzchniowo czynnych. 2L, opakowanie - wielkość zamówienia - 30 op. poz. 4 - Preparat płynny, gotowy do użycia. Do dezynfekcji wyrobów medycznych nieodpornych i odpornych na działanie wysokich temperatur: endoskopów, wideoendoskopów oraz sprzetu okulistycznego. Nie powodujący matowienia optyki. 5L, opakowanie - wielkość zamówienia - 400 op. poz. 5 - Preparat enzymatyczny do mycia narzędzi chirurgicznych, sprzętu anestezjologicznego i endoskopów giętkich. Z zawartością niejonowych tenzydów i alkoholi. pH około 7,0. Z możliwością użycia w myjkach ultradźwiękowych. Preparat kompatybilny z preparatami z Poz. 2, 3. Wyrób medyczny kl. I. 2L, opakowanie - wielkość zamówienia - 10 op. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Arkusz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 5/4 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Preparat do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 1 - Preparat w koncentracie do manualnego mycia i dezynfekcji zanieczyszczonych narzędzi chirurgicznych, zawierający w swoim składzie kompleks trójenzymatyczny (proteaza, amylaza, lipaza) oraz polihexanid bez zawartości alkiloamin. Możliwość zastosowania do wstępnego mycia i dezynfekcji endoskopów oraz w myjkach ultradźwiękowych. Preparat nie wykazujący korozji wżerowej wobec narzędzi. 1L, opakowanie - wielkość zamówienia - 62 op. poz. 2 - Preparat do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych i endoskopów. Na bazie nadwęglanu sodu nie wymagający aktywatora, o krótkim czasie osiągania działania biobójczego. 1 kg, opakowanie - wielkość zamówienia - 20 op. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Arkusz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 5/5 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni i wyposażania pomieszczeń..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 1 - Preparat do mycia i dezynfekcji wyrobów medycznych, powierzchni i wyposażania pomieszczeń. Może być stosowany do powierzchni i wyrobów medycznych mających kontakt z żywnością oraz na oddziałach noworodkowych. 5L, opakowanie z pompką dozującą - wielkość zamówienia - 50 op. poz. 2 - Preparat chlorowy w tabletkach z zawartością tenzydów do jednoczesnego mycia i dezynfekcji powierzchni. Opakowanie plastikowe zawierające 200 tabletek, opakowanie - wielkość zamówienia - 200 op. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Arkusz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 5/6 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Jednorazowe myjki do mycia ciała, jednorazowe czepki do bezwodnego mycia głowy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 1 - Jednorazowa myjka do mycia ciała nasączona srodkami o neutralnym PH 5,5 wykonana w całości z poliestru, rozmiar 12cmx20cm, gramatura 90 gr/m2. 1 opakowanie a 24 szt - wielkość zamówienia - 150 op. poz. 2 - Jednorazowa myjka do mycia ciała nasączona obustronnie środkami myjącymi o nautralnym PH 5,5, wykonana w całości z poliestru, rozmiar 12cmx20cm, gramatura 150g z dodatkiem aloesu oraz rumianku. 1 opakowanie a 10szt - wielkość zamówienia - 150 op. poz. 3 - Jednorazowa myjka do mycia ciała nasączona środkami myjącymi o nautralnym PH 5,5, wykonana w całości z pianki poliuretanowej, rozmiar 12cmx20cmx1cm. 1 opakowanie a 20 sztuk - wielkość zamówienia - 100 op. poz. 4 - Jednorazowy czepek do bezwodnego mycia głowy nasączony substancjami myjącymi oraz odżywką. Nie wymagający namoczenia oraz spłukania. sztuka - wielkość zamówienia - 100 szt. poz. 5 - Jednorazowy, antybakteryjny czepek do bezwodnego mycia głowy nasączony substancjami myjącymi oraz odżywką. Nie wymagający namoczenia oraz spłukania. sztuka - wielkość zamówienia - 200 szt. poz. 6 - Jednorazowa gąbka nasączona 25 ml nasączona substancjami myjącymi oraz 4 % roztworem chlorheksydyny ( nie zawierająca mydła ). Rozmiar 12cmx8cmx2,5cm, wykonana z poliuretanu. Wyrób medyczny. sztuka - wielkość zamówienia - 200 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Arkusz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 5/7 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Usługa sprzątania obiektów na terenie Miasta Pruszkowa: parkingu wielopoziomowego, naziemnych parkingów P&R, kładki nad torami wraz z dojściami zlokalizowanej
- Wykonanie remontów uszkodzonych chodników, elementów pasa drogowego, nawierzchni z kostki betonowej w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego (2)
- Przedłużenie subskrypcji licencji VDA
- Świadczenie usług dozoru i ochrony mienia MSCZ
- Rozbudowa i przebudowa układu drogowego składającego się z ulic: Moniuszki, Przemysłowej, Olszowej, Szczęsnej i Grafitowej w Pruszkowie
- Zakup nowego fortepianu.
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych
- Zakup i sukcesywną dostawę preparatów na bazie oktenidyny dla grupy zakupowej prowadzonej przez Centrum Medyczne "Żelazna" sp. z o.o. sygnatura sprawy 46-W-D-11-2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.