eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług w zakresie druku ulotek, naklejek, oraz materiałów szkoleniowych WZP-2965/11/114/F

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-10

Warszawa: Świadczenie usług w zakresie druku ulotek, naklejek, oraz materiałów szkoleniowych WZP-2965/11/114/F
Numer ogłoszenia: 216359 - 2011; data zamieszczenia: 10.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Stołeczna Policji , ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6038608. 6037691, faks 022 6037642.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie druku ulotek, naklejek, oraz materiałów szkoleniowych WZP-2965/11/114/F.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie druku ulotek, naklejek, oraz materiałów szkoleniowych. 2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do : a) wydruku odpowiednio ulotek/naklejek/materiałów szkoleniowych, o treści zgodnej z przekazaną przez Zamawiającego, b) transportu ulotek/naklejek/materiałów szkoleniowych do Komendy Stołecznej Policji przy ul. Nowolipie 2 oraz rozładunku do miejsca wskazanego przez Zamawiającego 3.Tekst stanowiący treść (odpowiednio do zadania) ulotek/naklejek/materiałów szkoleniowych Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu zawarcia umowy, w wersji papierowej i w formacie PDF. 4. Wymagania co do materiałów wykorzystanych przy realizacji usługi zostały opisane przez Zamawiającego w SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany tekstu wydruku, o czym Wykonawca zostanie poinformowany na co najmniej 5 dni roboczych przed rozpoczęciem wydruku nakładu. 2.Zamawiający dopuszcza zmianę ceny jednostkowej za nakład oraz wartość umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, która na dzień składania ofert wynosi % (zgodnie z ofertą Wykonawcy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.policja.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Stołeczna Policji,00-150 Warszawa, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Nowolipie 2 (opłata za SIWZ: 27,05 PLN,wpłata na konto: 4910101010005691500000), nieodpłatnie-ze strony www..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2011 godzina 12:00, miejsce: Komenda Stołeczna Policji, 00-150 Warszawa, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Nowolipie 2..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie przeprowadzane dla potrzeb projektu Cyberprzestępczość a elektroniczne instrumenty finansowe realizowanego w ramach programu UE Zapobieganie i zwalczanie przestępczości-ISEC.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Druk ulotek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Druk i dostawa ulotek w łącznej ilości 60 000 sztuk, w tym: a) druk 20 000 sztuk ulotek w języku polskim, b) druk 20 000 sztuk ulotek w języku rumuńskim, c) druk 20 000 sztuk ulotek w języku angielskim 2. Usługa zrealizowana zostanie w 3 nakładach, każdy po 20 000 sztuk ulotek w wersji językowej: polskiej, rumuńskiej i angielskiej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Druk naklejek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Druk i dostawa naklejek w łącznej ilości 20 000 sztuk, w tym: a) druk 10 000 sztuk naklejek w języku polsko-angielskim b) druk 10 000 sztuk naklejek w języku polsko-rumuńskim 2.Usługa zrealizowana zostanie w 2 nakładach, każdy po 10 000 sztuk naklejek w wersji językowej: polsko-angielskiej i polsko-rumuńskiej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Druk materiałów szkoleniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1Druk i dostawa materiałów szkoleniowych w łącznej ilości 750 sztuk, w tym: a)500 sztuk w języku polskim, b) 250 sztuk w języku rumuńskim 2. Usługa zrealizowana zostanie w ramach 1 nakładu, obejmującego 500 sztuk materiałów szkoleniowych w języku polskim oraz 250 sztuk materiałów szkoleniowych w języku rumuńskim..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.