Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-08
Katowice: ŚWIADCZENIE USŁUG W 2008 ROKU W ZAKRESIE WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU SZKOŁY POLICJI W KATOWICACH.
Numer ogłoszenia: 216400 - 2007; data zamieszczenia: 08.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policji, ul. Gen. Jankego 276, 40-684 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2029004, 2028635, fax 032 2029004 w. 305.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.szkolapolicji.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG W 2008 ROKU W ZAKRESIE WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU SZKOŁY POLICJI W KATOWICACH..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w 2008 roku w zakresie: wywozu odpadów niesegregowanych (zmieszanych), odpadów komunalnych oraz odpadów komunalnych segregowanych i gromadzonych selektywnie wraz z najmem 7 pojemników z terenu Szkoły Policji w Katowicach. (CPV - 901.21; 901.22; PKWiU - 90.00.2; CPC - 940) 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, określanej w dalszej części niniejszego dokumentu skrótem SIWZ. 3. Pojemność i typ pojemników na odpady będących przedmiotem najmu, określone zostały w kolumnie 6 Załącznika nr 2 do SIWZ. 4. Wykonawca obowiązany jest wpisać w kolumnie 6 Załącznika nr 2 do SIWZ, pojemność i typ pojemnika oferowanego do wynajmu, zgodny z wymaganiami Zamawiającego. UWAGA ! Niewypełnienie kolumny 6 Załącznika nr 2 do SIWZ, bądź zaoferowanie do wynajmu pojemników innego typu lub innej pojemności od wskazanych w kolumnie 6 Załącznika nr 2 do SIWZ, równoznaczne będzie z odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.10.00 - Ogólne usługi gospodarki odpadami Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów Oryginalny kod CPV: 90.12.20.00 - Usługi uzdatniania odpadów specjalnych Kod CPV wg słownika 2008: 90.52.00.00 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawcy: 1/Prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą. 2/Posiadali decyzję właściwego organu na prowadzenie przez przedsiębiorców działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Nr 132 poz. 622 ze zmianami) 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy przeprowadzona będzie na podstawie dokumentów wymienionych w rozdziale VI niniejszego SIWZ, przedstawionych przez Wykonawcę wraz z ofertą. Fakt spełnienia warunków wynikać winien z treści tychże dokumentów i ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia. UWAGA! Nie spełnienie chociażby jednego z warunków udziału w przetargu nieograniczonym spowoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, którego wzór stanowi Załącznika Nr 3 do SIWZ.Oświadczenie to należy wypełnić, podpisać i załączyć do oferty. 2. Wykonawcy przystępujący do przetargu obowiązani są do przedłożenia następujących dokumentów: 1/ W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: A/Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B/ Decyzji właściwego organu /wójta, burmistrza, lub prezydenta miasta/ na prowadzenie przez przedsiębiorców działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Nr 132 poz. 622 ze zmianami). 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to zgodnie z § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. Nr 87 poz. 605/, składa odpowiednio do wskazanych w pkt. 2 dla podmiotów krajowych, jeden lub więcej n/w dokumentów: A/ Zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 Rozporządzenia: 1) pkt 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. B/ Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2 Rozporządzenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. C/ Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 Rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.katowice.szkolapolicji.gov.pl/zamowienia/wszczete.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZKOŁA POLICJI W KATOWICACH,40-684 KATOWICE, ul. Gen. Jankego 276, bud. administracyjny D, pokój Nr D-33.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2007 godzina 10:00, miejsce: SZKOŁA POLICJI W KATOWICACH, 40-684 KATOWICE, ul. Gen. Jankego 276, Sekretariat Wydziału Finansów, bud. administracyjny D, pokój Nr D-04.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Wykonanie dokumentacji na "Przebudowa węzła cieplnego c.o, c.w.u, wewn. inst. c.o, c.w.u, gazu i instalacji elektr., klatki schodowej wraz z rob. tow. w budynku przy ul. Skłodowskiej 42 w Katowicach"
- Wykonanie przeglądów okresowych i prac konserwacyjnych: urządzeń wentylacyjno - klimatyzacyjnych w budynkach Głównego Instytutu Górnictwa Państwowego Instytutu Badawczego
- Obsługa serwisowa aparatury neurochirurgicznej - L
- MODERNIZCJA ELEMENTÓW TUNELU - PRZYWRÓCENIE PEŁNEJ SPRAWNOŚCI 3 WENTYLATORÓW STRUMIENIOWYCH FLAKTWOODS JTS063-3-9 ZAMONTOWANYCH W TUNELU KATOWICKIM
- Dostawa kompletnych stanowisk do nauczania w zawodzie technik robotyk w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
- "Usługi sportowo-rekreacyjne dla pracowników Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach i osób im towarzyszącym".
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Oczyszczanie i naprawa urządzeń podczyszczających wody opadowe z pasa drogowego zlokalizowanych w ciągu ulic na terenie miasta Bielska-Białej
- ODBIÓR I UTYLIZACJA ODPADÓW MEDYCZNYCH
- Przegląd i czyszczenie separatorów substancji ropopochodnych i tłuszczu będących w zarządzie RARR S.A.
więcej: Usuwanie i obróbka odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.