eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskDostawa autoklawu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-08

Słupsk: Dostawa autoklawu
Numer ogłoszenia: 216402 - 2007; data zamieszczenia: 08.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, ul. Szarych Szeregów 21, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8422021 do 23, fax 059 8427449.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krwiodawstwo.slupsk.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa autoklawu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Parametr)warunek Parametry wymagane STERYLIZATOR PAROWY 1. Sterylizator wyposażony w prostopadłościenną przelotową komorę tak 2. Pojemność komory: 100 - 130 litrów tak 3. Sterylizator fabrycznie wyposażony we własną wytwornicę pary tak 4. Sterownik mikroprocesorowy z wyświetlaczem LCD tak 5. Sterownik wyposażony w złącze umożliwiające podłączenie do zewnętrznego systemu komputerowego tak 6. Wyświetlane komunikaty tekstowe na wyświetlaczu oraz opisy zewnętrzne na sterylizatorze w języku polskim tak 7. Wyświetlanie informacji tekstowych o zaistniałych awariach tak 8. Programy sterylizacyjne: 110, 117, 121 i 1340C z fazą frakcjonowanej próżni wstępnej tak 9. Programy testowe: Bowie-Dick i test szczelności tak 10. Wbudowana drukarka parametrów sterylizacji. tak 11. System autodiagnostyki kontrolujący poprawność procesu w trakcie jego trwania tak 12. Możliwość dokonywania zmian w ustawieniach parametrów sterylizacji przez użytkownika tak 13. Rozwiązania gwarantujące dostęp do ustawień sterylizatora według stopnia kompetencji personelu tak 14. Dostęp do ustawień parametrów procesów sterylizacji zabezpieczony kodem cyfrowym tak 15. Dane w sterowniku zabezpieczone przed utratą na skutek awarii zasilania elektrycznego tak 16. Sterylizator fabrycznie wyposażony w system oszczędzania wody chłodzącej tak 17. Kosze sterylizacyjne: 2 komplety tak 18. Oblachowanie zewnętrzne, komora, drzwi oraz rama sterylizatora wykonane ze stali kwasoodpornej tak 19. Niezależne układy czujników dla sterowania i rejestracji procesu tak 20. Pomiar ciśnienia w komorze niezależny od ciśnienia atmosferycznego tak 21. Drzwi do sterylizatora przesuwne w płaszczyźnie pionowej i zamykane i otwierane automatycznie tak 22. Drzwi uszczelniane przy pomocy uszczelki dociskanej parą tak 23. Konstrukcja sterylizatora musi umożliwiać przeprowadzenie procedury walidacyjnej zgodnie z PN EN 554 lub równoważną tak 24. Sterylizator oznaczony znakiem CE tak 25. System uzdatniania wody do zasilania wytwornicy pary. Jakość wody ma spełniać parametry określone w normie PN EN 285 lub równoważnej tak

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.11.10 - Autoklawy Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.11.10 - Autoklawy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Zatwierdzenie projektu umowy. Załącznik nr 4 4. Świadectwa dopuszczenia sprzętu do użytkowania w Polsce. 5. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w punkcie IV SIWZ, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 6. Udzielenie minimum 2-letniej gwarancji na dostarczony sprzęt 7. Oczekiwany czas na reakcję serwisu od momentu zgłoszenia awarii 48 godzin. 8. Bezpłatne przeglądy autoklawu nie rzadziej niż 1 raz w roku w trakcie trwania gwarancji i po każdej naprawie wykonywanej w okresie gwarancji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy na załączonym druku. Załącznik nr 1 2. Oświadczenie oferenta potwierdzające spełnienie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 oraz o nie podleganiu wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 1 - 3 ustawy z dn. 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 167 poz. 1163). Załącznik nr 3. 3. Dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej należy przedstawić dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 8 lub art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy 5. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lun Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskała przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą otwarcia ofert) 6. Deklaracja zgodności z CE lub świadectwo zgodności CE 7. Oświadczenie o gwarancji i serwisie zgodnie z pkt. II ppkt. 2 litery e, f, g. Charakterystyki Przedmiotu Zamówienia - załącznik nr 5 Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia do oferentów o uzupełnienie brakujących dokumentów lub wyjaśnienie treści złożonych ofert. Uwaga!: Nie spełnienie któregokolwiek z w/w. warunków lub nie złożenie któregokolwiek z w/w. dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krwiodawstwo.slupsk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ul. Szarych Szeregów 21 76-200 Słupsk pok.82 sekretariat.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2007 godzina 13:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ul. Szarych Szeregów 21 76-200 Słupsk pok.82 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.