Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-12
Zabrze: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej
dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego nr 1 im. Prof. Stanisława Szyszko - 6 zadań
Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
znajdującego się w Zabrzu przy ul. 3 Maja 13-15.
Numer ogłoszenia: 216403 - 2008; data zamieszczenia: 12.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 im. prof. St. Szyszko Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach , ul. 3-go Maja 13-15, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2716383.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sk1.zabrze.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego nr 1 im. Prof. Stanisława Szyszko - 6 zadań Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach znajdującego się w Zabrzu przy ul. 3 Maja 13-15..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest następująca aparatura medyczna: Zadanie 1 - Torakoskop z oprzyrządowaniem - 1 szt. Zadanie 2 - Instrumentarium do torakoskopii wielokrotnego użytku - 1 szt. Zadanie 3 - Wideomediastinoskop - 1 szt. Zadanie 4 - Zestaw do koagulacji - 1 szt. Zadanie 5 - Aparat ultrasonograficzny z możliwością oceny dopplerowskiej tętnic domózgowych i mózgowych - 1 szt. Zadanie 6 - Aparat do 24-godzinnego monitorowania ciśnienia tętniczego - 1 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.00.00 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.00.00 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego Oryginalny kod CPV: 33.11.20.00 - Sprzęt obrazujący pogłosowy, ultradźwiękowy i dopplerowski Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.20.00 - Sprzęt obrazujący pogłosowy, ultradźwiękowy i dopplerowski .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655). Dla potwierdzenia spełnienia wszystkich warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Wykonawcy dołączą do oferty następujące dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia , Wykonawcy dołączą do oferty następujące dokumenty: Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, składa dokument lub dokumenty określone w § 2 ust.1-3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 87 poz. 605). Zamawiający sprawdzi spełnienie warunków na podstawie złożonych dokumentów metodą spełnia , nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załącznikach do SIWZ nr 2÷7, Zamawiający żąda załączenia do oferty: dokumentów w języku polskim podpisanych przez Wykonawcę, (np.: firmowe materiały informacyjne) zawierających dane techniczne potwierdzające spełnianie przez oferowany przedmiot zamówienia wymaganych przez Zamawiającego parametrów techniczno-użytkowych i warunków granicznych. wypełnionych załączników do SIWZ nr 2 ÷ 7. W załącznikach odpowiednich do oferowanego przedmiotu zamówienia winny być wskazane miejsca, gdzie w załączonych dokumentach zawarte są informacje potwierdzające spełnienie wymagań. wykazu, w którym podane będą potwierdzone przez producenta sprzętu adresy znajdującego się na terenie Rzeczypospolitej Polskiej autoryzowanego serwisu oferowanego przedmiotu zamówienia. wystawionych przez notyfikowane jednostki certyfikujące certyfikatów CE lub wystawionych przez producenta deklaracji zgodności. dokumentu określającego warunki udzielonej Zamawiającemu gwarancji. Uwaga: Niektóre wymagane przez Zamawiającego warunki gwarancji są w niniejszym postępowaniu kryteriami oceny ofert. Brak w/w dokumentów będzie skutkował odrzuceniem oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Okres gwarancji (w miesiącach) - 20
- 3 - Okres dostępu do części zamiennych (w latach) - 10
- 4 - Czas reakcji rozumiany jako przyjęte zgłoszenie - 5
- 5 - Możliwość przyjmowania zgłoszeń 24h/dobę przez 365 dni/rok - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sk1.zabrze.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego. Budynek Dyrekcji. Pokój nr 22..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2008 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego. Budynek Dyrekcji. Pokój nr 25 - Kancelaria..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Torakoskop z oprzyrządowaniem - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Procesor wideo , Ksenonow żródło światła , MonitormedycznyLCD ,Videotorakoskop 45°HD,Videotorakoskop 45SD , Wózek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Okres gwarancji (w miesiącach - 20
- 3. Okres dostępu do części zamiennych (w latach) - 10
- 4. Czas reakcji rozumiany jako przyjęte zgłoszenie - podjęta naprawa (w godzinach). - R. - 5
- 5. Możliwość przyjmowania zgłoszeń 24h/dobę przez 365 dni/rok - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Instrumentarium do torakoskopii wielokrotnego użytku - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzie 3 częściowe (wkład + uchwyt z zamkiem z przyłączem do diatermii + płaszcz) , średnica 5 mm, długość 330 mm, mocno trzymające, długość szczęk 26 mm, -szt.6 Narzędzie 3 częściowe (wkład + uchwyt bez zamka + płaszcz) , średnica 5 mm, długość 330 mm, Typ Johann, długość szczypiec 40 mm, -szt.1Narzędzie 3 częściowe (wkład + uchwyt bez zamka + płaszcz), średnica 5 mm, długość 330 mm, typ Mini - Metzenbaum, -szt. 3 Narzędzie 3 częściowe (wkład + uchwyt z zamkiem z przyłączem do diatermii + płaszcz), średnica 5 mm, długość 330 mm, typ Maryland, długość szczypiec 21 mm,-3szt Narzędzie 3 częściowe (wkład + uchwyt z zamkiem z przyłączem do diatermii + płaszcz), średnica 5 mm, długość 330 mm, typ Maryland, długość szczypiec 21 mm, -3szt Elektroda do elektroresekcji haczyk wyposażona w kanał do oddymiania, długość 330 mm, średnica 5 mm,-szt.3 Uchwyt do tuby ssąco- płuczącej, kanał ssący o średnicy min 8 mm z niezależnymi przyciskami otwierającymi ssanie/płukanie w formie dźwigni,-szt1 Tuba ssąco-płucząca o średnicy 5 - 5,3 mm i długości roboczej 360 mm ? 10%, z min. 5 otworami ssącymi od strony roboczej, - szt.1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Okres gwarancji (w miesiącach) - 20
- 3. Okres dostępu do części zamiennych (w latach) - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Wideomediastinoskop - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Videomediastinoskop kompletny:z rurką ssąco płuczącą z dwoma kanałami, długość robocza 160 mm ? 5 mm z bocznym podłączeniem światłowodu, z regulowanym kątem rozchylenia oraz regulowanym zakresem rozwarcia, Światłowód długości min.2,3m , średnica wiązki min 3,5mm - szt. 2,Kleszczyki biopsyjne o średnicy 3mm i długości roboczej 270mm -szt. 3,Rurka do odsysania dymu do oferowanego videomediastinoskopu- szt. 1,Elektroda koagulująco ssąca ,uchwyt z kanałem ssącym i gniazdem podłączeniem kabla diatermii, długość robocza ok. 210 mm śr. 3,1 mm, typ elektrody - podgięta -szt.3,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Okres gwarancji (w miesiącach) - 20
- 3. Okres dostępu do części zamiennych (w latach) - 10
- 4. Czas reakcji rozumiany jako przyjęte zgłoszenie - podjęta naprawa (w godzinach). - R. - 5
- 5. Możliwość przyjmowania zgłoszeń 24h/dobę przez 365 dni/rok - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Zestaw do koagulacji - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Moc cięcia monopolarnego min. 300 W.Moc koagulacji monopolarnej min. 120 W. Moc koagulacji bipolarnej min. 120 W.Koagulacja typu spray Dedykowany program do resekcji w środowisku wodnym. Dedykowany program do resekcji w soli fizjologicznej. Wielorazowa elektroda bierna wraz kablem łączącym -szt.1, Pedał aktywujący-sterujący szt.1 Sterownik diatermii wyposażony w moduł komunikacyjny umożliwiający komunikację urządzenia z centralnym systemem/siecią urządzeń endoskopowych bloku operacyjnego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Okres gwarancji (w miesiącach) - 20
- 3. Okres dostępu do części zamiennych (w latach) - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - Aparat ultrasonograficzny z możliwością oceny dopplerowskiej tętnic domózgowych i mózgowych - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa kompaktowa - technika cyfrowa,Budowa kompaktowa - technika cyfrowa,Min. 3 gniazda sond pomiarowych,Min. 3 sondy pomiarowe,Moduł zdalnego sterowania,Drukarka kolorowa,Oprogramowanie diagnostyczne do badania TCD,Oprogramowanie diagnostyczne do detekcji MES - jednokanałowe z automatyczną detekcją MES.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.20.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Okres gwarancji (w miesiącach) - 20
- 3. Okres dostępu do części zamiennych (w latach) - 10
- 4. Czas reakcji rozumiany jako przyjęte zgłoszenie - podjęta naprawa (w godzinach). - R. - 5
- 5. Możliwość przyjmowania zgłoszeń 24h/dobę przez 365 dni/rok - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Aparat do 24-godzinnego monitorowania ciśnienia tętniczego - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pamięć wewnętrzna zapewniająca: nie mniejszą niż 200 pomiarów na dobę bezpieczeństwo danych badania bez konieczności zasilania urządzenia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.20.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Okres gwarancji (w miesiącach) - 20
- 3. Okres dostępu do części zamiennych (w latach) - 10
- 4. Czas reakcji rozumiany jako przyjęte zgłoszenie - 5
- 5. Możliwość przyjmowania zgłoszeń 24h/dobę przez 365 dni/rok - 5
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- DOSTAWA MATERIAŁÓW HUTNICZYCH
- Elektroniczne karty przedpłacone dla pracowników ZPEC Spółka z o.o. w Zabrzu
- Wykonanie trasy tematycznej/lekcji edukacyjnej Mistrzowie Pierwszej Pomocy, zlokalizowanej w podziemiach Sztolni Królowa Luiza
- 11/TP/I/25 SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH, HIGIENICZNYCH I GOSPODARCZYCH
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu tj. kabiny do naświetleń promieniowaniem UVB, BIS do stanowiska do znieczulenia, USG dermatologicznego do badań skóry.
- DOSTAWA ODCZYNNIKóW I AKCEWESORII DO ANALIZATORA PARAMETRóW KRYTYCZNYCH 1 ZADANIE
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa leków, śr.narkotycznych, antybiotyków , heparyn drobnocząst, płynów infuzyjnych, środków dezynfekcyjnych, środków kontrastowych niejonowych, leków stosowanych w chir. oka, żywienia dożylnego i dojelitowego, odczynników do laboratorium.
- Implanty kręgosłupowe.
więcej: Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.