eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinREMONT KONTENERÓW I POJEMNIKÓW METALOWYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-10

Koszalin: REMONT KONTENERÓW I POJEMNIKÓW METALOWYCH
Numer ogłoszenia: 216409 - 2011; data zamieszczenia: 10.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Komunalna 5, 75-724 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3484444, faks 094 3484434.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkoszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT KONTENERÓW I POJEMNIKÓW METALOWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w poniższym zakresie: Kontener KP-10 ( zakryty) max.30 szt. KP-7 (zakryty)-maksymalnie 40szt - wycinanie uszkodzonego poszycia blaszanego (około 30-40%), uszkodzonych elementów konstrukcji pojemnika, - trasowanie, cięcie blach, dorabianie drzwiczek, regeneracja klapy, - spawanie - wymiana uszkodzonych elementów poszycia i konstrukcji pojemnika, - czyszczenie pojemnika, - malowanie farbą podkładową i nawierzchniową. Orientacyjne użyte materiały do remontu kontenera: - blacha 2000x1000x1,5 - 3 arkusze, - blacha 2000x1000x3,0 - 2 arkusze, - farba podkładowa - 6 l, - farba nawierzchniowa - 5 l, (zielona - RAL 6029). Kontener KP-7 (odkryty) max. 10sztuk - wycinanie uszkodzonego poszycia blaszanego (około 30-40%), uszkodzonych elementów, konstrukcji pojemnika, - trasowanie, cięcie blach, regeneracja klapy, - spawanie - wymiana uszkodzonych elementów poszycia i konstrukcji pojemnika, - czyszczenie pojemnika, - malowanie farbą podkładową i nawierzchniową. Orientacyjne użyte materiały do remontu kontenera: - blacha 2000x1000x1,5 - 2 arkusze, - blacha 2000x1000x3,0 - 2 arkusze, - farba podkładowa - 6 l, - farba nawierzchniowa - 5 l, (zielona - RAL 6029). Kontener budowlany KB-5 max. 30szt. - wycinanie uszkodzonego poszycia blaszanego (około 25%), uszkodzonych elementów, konstrukcji pojemnika, - trasowanie, cięcie blach, - spawanie - wymiana uszkodzonych elementów poszycia i konstrukcji pojemnika, - czyszczenie pojemnika, - malowanie farbą podkładową i nawierzchniową. Orientacyjne użyte materiały do remontu kontenera: - blacha 2000x1000x3,0 - 2 arkusze, - farba podkładowa - 4 l, - farba nawierzchniowa - 3 l, (zielona - RAL 6029). Kontener budowlany KB-3 max. 10 szt. - wycinanie uszkodzonego poszycia blaszanego (około 30%), uszkodzonych elementów, konstrukcji pojemnika, - trasowanie, cięcie blach, - spawanie - wymiana uszkodzonych elementów poszycia i konstrukcji pojemnika, - czyszczenie pojemnika, - malowanie farbą podkładową i nawierzchniową. Orientacyjne użyte materiały do remontu kontenera: - blacha 2000x1000x3,0 - 2 arkusze, - farba podkładowa - 3 l, - farba nawierzchniowa - 2 l, (zielona - RAL 6029) Pojemnik na stłuczkę szklaną maksymalnie 30 sztuk - wycinanie uszkodzonego poszycia (do 30%), prostowanie, regeneracja klapy spustowej z zamknięciem, - trasowanie, cięcie blach, - spawanie, - czyszczenie pojemnika, - malowanie farbą podkładową i nawierzchniową. Orientacyjne użyte materiały do remontu pojemnika: - blacha 2000x1000x1,5 - 1 arkusz, - farba podkładowa - 2 l, - farba nawierzchniowa - 2 l, (pomarańcz - RAL 2003 ).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego - zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, o ile zajdzie konieczność zwiększenia ilości remontu kontenerów.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.40.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojemników metalowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie wiedzy i doświadczenia- Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w przypadku wykonawców którzy wykonali dwie usługi, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują odpowiednim potencjałem technicznym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizacje zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne na rzecz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych; - oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków na rzecz właściwego Urzędu Skarbowego;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy - zgodnie z art. 144 ustawy PZP w zakresie: - zmniejszenia ilości remontowanych kontenerów, - zmiany terminu realizacji umowy, - zmiany terminu zapłaty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości remontowanych kontenerów i pojemników metalowych niż w przewidywanych ilościach z powodu zmian okoliczności, których nie można było przewidzieć, na które Zamawiający nie miał wpływu, a tym samym do proporcjonalnego obniżenia wynagrodzenia. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia względem Zamawiającego Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony w zgodzie z art. 144 ust. 1 Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie zwiększenia ilości remontu kontenerów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkkoszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o. o. ul. Komunalna 5 75-724 Koszalin Budynek D pokój nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2011 godzina 11:45, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o. o. ul. Komunalna 5 75-724 Koszalin Budynek A Sekretariat Przedsiębiorstwa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.