Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-20
Świecie: Karosacja ciężkiego samochodu pożarniczego JELCZ dla OSP w Wiągu
Numer ogłoszenia: 216478 - 2010; data zamieszczenia: 20.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna w Wiągu , Wiąg 55, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 331 98 01, faks 52 33 32 355.
- Adres strony internetowej zamawiającego: nie posiada
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Karosacja ciężkiego samochodu pożarniczego JELCZ dla OSP w Wiągu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kabina - naprawa oblachowania kabiny pełnym zakresie, - lakierowanie kabiny, - wyłożenie wykładziną miękką sufitu, ścian i tapicerki drzwi (jednolity kolor) - rodzaj wykładziny do uzgodnienia, - naprawa siedzeń, - naprawa (wymiana) zamków, klamek, podnośników szyb, - wymiana wsporników i lusterek na nowy typ, - wymiana dywaników na podłodze - założenie nowych chlapaczy przy kabinie, - wymiana uszczelek przednich drzwi kabiny, - tapicerowanie siedzeń kierowcy i dowódcy oraz dwóch siedzeń dodatkowych 2. Nadwozie pożarnicze - konstrukcja z profili stalowych zamkniętych zabezpieczonych antykorozyjnie, - poszycie zewnętrzne z materiału nierdzewnego (kompozyt aluminiowy) mocowanego metodą klejenia, - żaluzje aluminiowe 5 szt. typu zachodniego, anodowane, zwijane, ze wspomaganiem sprężynowym otwarcia, zamykane na 1 klucz, - w schowkach uchwyty do mocowania prądownic, rozdzielacza, przełączników, zbieracza, smoka, stojaka hydrantowego, kluczy pożarniczych, pływaka itp., - w schowkach stojaki na węże tłoczne 52 i 75 wykonane z czarnej sklejki wodoodpornej z taśmami zabezpieczającymi przed wypadnięciem, - spód i ściany boczne schowków wyłożone blachą aluminiową łezkową, - dach pojazdu użytkowy wyłożony blachą aluminiową, - na dachu uchwyty na węże ssawne i drabinę nasadkową itp. - drabinka rurowa wejściowa na dach, 3. Instalacja wodno-pianowa - zbiornik wodny o pojemności 6000 l z falochronami i włazem rewizyjnym, stalowy, - zbiornik wyposażony w instalację napełniania z hydrantu; króciec 75, - zbiornik wyposażony w instalację przelewową i grawitacyjnego opróżniania, - montaż instalacji tłocznej z autopompy, 2 zawory kulowe 75, - układ obniżający ciśnienie z zaworem kulowym - tłoczący wodę z autopompy do zbiornika, - wyprowadzenie na działko na dach z zaworem kulowym 75, - działko wodno-pianowe, - dozownik środka pianotwórczego z zasysaczem piany - zbiornik środka pianotwórczego z blachy nierdzewnej 150 l, - szybkie natarcie z wężem ciśnieniowym 25 o długości 40 mb i prądownicą, - autopompa o wydajności minimalnej 3200 l:min., - montaż tablicy autopompy z zespołem dźwigni sterujących, manometrem, manowakuometrem, wskaźnikami pracy silnika, obrotomierzem, itd. 4. Instalacja elektryczna - oznakowanie pojazdu uprzywilejowanego (3 lampy niebieskie oraz sygnał dźwiękowy 4-tonowy z mikrofonem, - oświetlenie kabiny załogi, schowków bocznych, - montaż lamp obrysowych, - montaż nowych tylnych lamp zespolonych, - montaż oświetlenia tablicy rejestracyjnej, - montaż 6 lamp oświetlenia pola pracy wokół samochodu, - naprawa instalacji elektrycznej podwozia, - montaż dodatkowego ogrzewania spalinowego 5. Lakierowanie samochodu lakierami akrylowymi dobrej klasy, konserwacja podwozia; lakierowanie proszkowe elementów wyposażenia nadwozia 6. Wykonanie napisów bocznych (OSP oraz numery operacyjne).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie 34.21.00.00 - Nadwozia pojazdów mechanicznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zgodnie z SIWZ pkt. V
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zgodnie z SIWZ pkt V
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zgodnie z SIWZ pkt V
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zgodnie z SIWZ pkt V
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zgodnie z SIWZ pkt VI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip3.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, 86 - 100 Świecie, pok. nr 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, 86 - 100 Świecie (pok. nr 21) w sekretariacie, I piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi dnia 28 lipca 2010 r. o godz. 10:30 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, 86 - 100 Świecie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚWIECIA
- Pakiet badań diagnostycznych, profilaktycznych - Laboratorium
- Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B (III) w ramach projektu "Kształcenie dla zawodowej przyszłości"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu " Jak radzić sobie ze stresem w pracy"
- Świadczenie usługi kompleksowej polegającej na dostawie energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zdrowia Psychicznego w Świeciu
więcej: przetargi w Świeciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup lekkiego pojazdu dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Biestrzykowicach- Miodary" w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021-2027
- "Dostawa samochodu z drabiną mechaniczną o wysokości ratowniczej min. 30 m dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Dąbrowie".
- Zakup lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Jednostki OSP Uherce Mineralne
- Zakup sprzętu i wyposażenia do prowadzenia akcji ratowniczych na terenie gmin: Nysa, Kamiennik, Pakosławice i Otmuchów
- "Zakup używanego, średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Piotrkowicach"
- Wykonanie modernizacji samochodu pożarniczego Mercedes Benz 13.290 (mototruck) z napędem 4x4
więcej: Wozy strażackie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.