Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-10
Warszawa: WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH, PŁYNNYCH, CZYSZCZENIA SEPARATORÓW, OSADNIKÓW ORAZ RÓŻNYCH RODZAJÓW KANALIZACJI, A TAKŻE WYWOZU WYDOBYTYCH ODPADÓW I ICH UTYLIZACJI Z OBIEKTÓW NALEŻĄCYCH DO KANCELARII PREZYDENTA RP
Numer ogłoszenia: 216487 - 2012; data zamieszczenia: 10.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej , ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 695 21 30, faks 22 695 21 33.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja gospodarki budżetowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH, PŁYNNYCH, CZYSZCZENIA SEPARATORÓW, OSADNIKÓW ORAZ RÓŻNYCH RODZAJÓW KANALIZACJI, A TAKŻE WYWOZU WYDOBYTYCH ODPADÓW I ICH UTYLIZACJI Z OBIEKTÓW NALEŻĄCYCH DO KANCELARII PREZYDENTA RP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych, płynnych, czyszczenia separatorów, osadników oraz różnych rodzajów kanalizacji, a także wywóz wydobytych odpadów i ich utylizacja z obiektów należących do Kancelarii Prezydenta RP, zgodnie ze szczegółowym opisem podanym w załączniku nr 2 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma prawo zapoznać się z obiektami, gdzie będzie realizowany przedmiot zamówienia. Wykonawca składając ofertę przyjmuje do wykonania zamówienie bezwarunkowo, jeśli nie skorzystał z możliwości zapoznania się z obiektami, ryzyko obciąża Wykonawcę. Zamówienie jest podzielone na następujące części: a) Część I - Wywóz nieczystości z obiektów położonych na terenie Warszawy i Klarysewa; b) Część II - Wywóz nieczystości z Rezydencji Prezydenta RP na Mierzei Helskiej; c) Część III - Wywóz nieczystości z Dworku Prezydenta RP w Ciechocinku; d) Część IV - Wywóz nieczystości z Rezydencji Prezydenta RP w Wiśle; e) Część V - Wywóz nieczystości z Rezydencji Prezydenta RP Promnik położonej w Rudzie Tarnowskiej; f) Część VI - Wywóz nieczystości płynnych z Rezydencji Prezydenta RP Promnik położnej w Rudzie Tarnowskiej; g) Część VII - Czyszczenie kanalizacji, separatorów tłuszczu, osadników oraz wywóz i utylizacja wydobytych odpadów na terenie Warszawy i Klarysewa. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. Warunki ogólne realizacji przedmiotu zamówienia: Wywóz nieczystości stałych, płynnych, czyszczenie separatorów i osadników oraz różnych rodzajów kanalizacji: a) Kontenery powinny być oznakowane w widocznym miejscu napisami określającymi rodzaj odpadów, na jakie są przeznaczone. b) Kontenery z odpadami należy opróżniać z częstotliwością oraz w terminie podanym w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. c) W cenę wywozu należy wliczyć koszt dezynfekcji pojemników 1 raz w miesiącu. d) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany w ilościach dostarczanych i odbieranych przez Wykonawcę kontenerów do odpadów selekcjonowanych i nieselekcjonowanych. e) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany częstotliwości wywozu odpadów stałych, płynnych oraz usług czyszczenia wykonywanych przez Wykonawcę. f) Oprócz wywozu nieczystości zgodnie z harmonogramem podanym w załączniku nr 1 do umowy, Wykonawca zobowiązany jest odbierać odpady na każde wezwanie Zamawiającego, także w sobotę, niedzielę i święto w ciągu 4 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia. g) W koszt wywozu nieczystości Wykonawca zobowiązany jest wliczyć koszt dostarczenia i używania przez Zamawiającego kontenerów na wywóz nieczystości stałych oraz koszt utylizacji wydobytych innych nieczystości. h) Usługi zlecone przez Zamawiającego będą wykonywane za pomocą sprzętu Wykonawcy. i) Podczas zabierania odpadów Wykonawca zobowiązany jest do pozostawienia uprzątniętego terenu znajdującego się wokół pojemników, separatorów oraz osadników. j) Odbiór nieczystości przez Wykonawcę musi być potwierdzony przez upoważnionego pracownika Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.40.00.00-1, 90.51.36.00-2, 90.47.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) decyzję właściwego terytorialnie organu administracji publicznej na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości 2) decyzję właściwego terytorialnie organu administracji publicznej na prowadzenie działalności dotyczącej gospodarki odpadami niebezpiecznymi oraz innymi niż niebezpieczne objętymi przedmiotem zamówienia w zakresie odbioru, transportu, składowania i unieszkodliwienia odpadów - dotyczy części VII
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia, o łącznej wartości minimum: a) dla części I - 270 000 zł brutto; b) dla części II - 40 000 zł brutto; c) dla części III - 15 000 zł brutto; d) dla części IV - 29 000 zł brutto; e) dla części V - 25 000 zł brutto; f) dla części VI - 13 000 zł brutto; g) dla części VII - 140 000 zł brutto; oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; 2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ); 3. formularz cenowy (załącznik nr 8 do SIWZ). 4. w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w sytuacji gdy dotyczy ona zmiany stawki podatku (VAT) na usługi będące przedmiotem zamówienia - w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT. Wówczas wynagrodzenie umowne brutto ulegnie modyfikacji proporcjonalnie do tej zmiany
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prezydent.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria Prezydenta RP ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2012 godzina 13:00, miejsce: Kancelaria Prezydenta RP ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wywóz nieczystości z obiektów położonych na terenie Warszawy i Klarysewa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych, płynnych, czyszczenia separatorów, osadników oraz różnych rodzajów kanalizacji, a także wywóz wydobytych odpadów i ich utylizacja z obiektów należących do Kancelarii Prezydenta RP, zgodnie ze szczegółowym opisem podanym w załączniku nr 2 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma prawo zapoznać się z obiektami, gdzie będzie realizowany przedmiot zamówienia. Wykonawca składając ofertę przyjmuje do wykonania zamówienie bezwarunkowo, jeśli nie skorzystał z możliwości zapoznania się z obiektami, ryzyko obciąża Wykonawcę.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.40.00.00-1, 90.51.36.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wywóz nieczystości z Rezydencji Prezydenta RP na Mierzei Helskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych, płynnych, czyszczenia separatorów, osadników oraz różnych rodzajów kanalizacji, a także wywóz wydobytych odpadów i ich utylizacja z obiektów należących do Kancelarii Prezydenta RP, zgodnie ze szczegółowym opisem podanym w załączniku nr 2 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma prawo zapoznać się z obiektami, gdzie będzie realizowany przedmiot zamówienia. Wykonawca składając ofertę przyjmuje do wykonania zamówienie bezwarunkowo, jeśli nie skorzystał z możliwości zapoznania się z obiektami, ryzyko obciąża Wykonawcę.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.40.00.00-1, 90.51.36.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wywóz nieczystości z Dworku Prezydenta RP w Ciechocinku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych, płynnych, czyszczenia separatorów, osadników oraz różnych rodzajów kanalizacji, a także wywóz wydobytych odpadów i ich utylizacja z obiektów należących do Kancelarii Prezydenta RP, zgodnie ze szczegółowym opisem podanym w załączniku nr 2 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma prawo zapoznać się z obiektami, gdzie będzie realizowany przedmiot zamówienia. Wykonawca składając ofertę przyjmuje do wykonania zamówienie bezwarunkowo, jeśli nie skorzystał z możliwości zapoznania się z obiektami, ryzyko obciąża Wykonawcę.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.10.00-2, 90.40.00.00-1, 90.51.36.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wywóz nieczystości z Rezydencji Prezydenta RP w Wiśle.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych, płynnych, czyszczenia separatorów, osadników oraz różnych rodzajów kanalizacji, a także wywóz wydobytych odpadów i ich utylizacja z obiektów należących do Kancelarii Prezydenta RP, zgodnie ze szczegółowym opisem podanym w załączniku nr 2 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma prawo zapoznać się z obiektami, gdzie będzie realizowany przedmiot zamówienia. Wykonawca składając ofertę przyjmuje do wykonania zamówienie bezwarunkowo, jeśli nie skorzystał z możliwości zapoznania się z obiektami, ryzyko obciąża Wykonawcę.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.40.00.00-1, 90.51.36.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wywóz nieczystości z Rezydencji Prezydenta RP Promnik położonej w Rudzie Tarnowskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych, płynnych, czyszczenia separatorów, osadników oraz różnych rodzajów kanalizacji, a także wywóz wydobytych odpadów i ich utylizacja z obiektów należących do Kancelarii Prezydenta RP, zgodnie ze szczegółowym opisem podanym w załączniku nr 2 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma prawo zapoznać się z obiektami, gdzie będzie realizowany przedmiot zamówienia. Wykonawca składając ofertę przyjmuje do wykonania zamówienie bezwarunkowo, jeśli nie skorzystał z możliwości zapoznania się z obiektami, ryzyko obciąża Wykonawcę.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.40.00.00-1, 90.51.36.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wywóz nieczystości płynnych z Rezydencji Prezydenta RP Promnik położnej w Rudzie Tarnowskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych, płynnych, czyszczenia separatorów, osadników oraz różnych rodzajów kanalizacji, a także wywóz wydobytych odpadów i ich utylizacja z obiektów należących do Kancelarii Prezydenta RP, zgodnie ze szczegółowym opisem podanym w załączniku nr 2 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma prawo zapoznać się z obiektami, gdzie będzie realizowany przedmiot zamówienia. Wykonawca składając ofertę przyjmuje do wykonania zamówienie bezwarunkowo, jeśli nie skorzystał z możliwości zapoznania się z obiektami, ryzyko obciąża Wykonawcę.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.40.00.00-1, 90.51.36.00-2, 90.47.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Czyszczenie kanalizacji, separatorów tłuszczu, osadników oraz wywóz i utylizacja wydobytych odpadów na terenie Warszawy i Klarysewa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych, płynnych, czyszczenia separatorów, osadników oraz różnych rodzajów kanalizacji, a także wywóz wydobytych odpadów i ich utylizacja z obiektów należących do Kancelarii Prezydenta RP, zgodnie ze szczegółowym opisem podanym w załączniku nr 2 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma prawo zapoznać się z obiektami, gdzie będzie realizowany przedmiot zamówienia. Wykonawca składając ofertę przyjmuje do wykonania zamówienie bezwarunkowo, jeśli nie skorzystał z możliwości zapoznania się z obiektami, ryzyko obciąża Wykonawcę.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.40.00.00-1, 90.51.36.00-2, 90.47.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usuwanie i zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w tym odpady z targowisk oraz nieczystości ciekłych z posesji będących w zarządzie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kłobucku.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Zębowice oraz opróżnianie koszy ulicznych i pojemników z odpadami z czyszczenia ulic i placów..........
- Zagospodarowanie i wariantowo odbieranie i zagosp. odpadów komunalnych niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne odebranych i gromadzonych przez ZUK z terenów niezamieszkałych gminy Błonie (...).
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów z cmentarzy komunalnych oraz nieruchomości niezamieszkałych będących własnością Gminy Przeciszów w 2025 r.
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz letnie i zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Rzepin
- ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY GRYFÓW ŚLĄSKI
więcej: Usługi utylizacji nieczystości »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.