eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JaktorówBudowa sieci wodociągowej w m. Budy Zosine, Chylice, Budy-Grzybek gm. Jaktorów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-08

Jaktorów: Budowa sieci wodociągowej w m. Budy Zosine, Chylice, Budy-Grzybek gm. Jaktorów.
Numer ogłoszenia: 216489 - 2007; data zamieszczenia: 08.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jaktorów, ul. Warszawska 33, 96-313 Jaktorów, woj. mazowieckie, tel. 046 8564026, 8564069, fax (046) 855 21 88.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaktorow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej w m. Budy Zosine, Chylice, Budy-Grzybek gm. Jaktorów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sieci wodociągowej w m. Budy Zosine, Chylice, Budy-Grzybek gm. Jaktorów w tym: sieć wodociągowa z rur PCV o śr. 160 - 270 mb, śr. 110 - 100 mb, łącznie 370 mb wraz z przejściem przez przeszkody i uzbrojeniem, przyłącza wodociągowe z rur PE o śr. 40 - 146 mb, o śr. 50 - 220 mb wraz z przejściami przez przeszkody i uzbrojeniem, zakończenie przyłączy wraz z montażem wodomierzy - 6 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 24.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi, - dysponują osobą z uprawnieniami do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami Prawa budowlanego w specjalności sanitarnej, - posiadają doświadczenie gwarantujące wykonanie zamówienia, tj: wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości i rodzaju nie mniejszym niż wartość robót dot. niniejszego zamówienia określona przez wykonawcę w kosztorysie ofertowym, - zapewnią okres gwarancji minimum 3 lat od odbioru końcowego przedmiotu zamówienia,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Ofertę wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ wg załączonego wzoru podpisana przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy - Kosztorys ofertowy szczegółowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ zawierający wszystkie elementy robót niezbędne do prawidłowej realizacji przetargu zgodnie z normami technicznymi i przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa robót. Na końcu kosztorysów ofertowych szczegółowych należy podać globalną wartość robocizny, pracy sprzętu i wartości materiałów. - Zapewnienie okresu gwarancji minimum 3 lat od odbioru końcowego przedmiotu zamówienia - zał. Nr 1 do siwz. - Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust.1-3 Prawo zamówień publicznych (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ) oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 pkt 1-9. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Kserokopię uprawnień zawodowych kierownika robót w specjalności sanitarnej. - Zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej Izby Inżynierów kierownika robót. - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości i rodzaju nie mniejszym niż wartość robót dot. niniejszego zamówienia określona przez wykonawcę w kosztorysie ofertowym, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminy.pl/jaktorow

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać od poniedziałku do piątku w siedzibie Zamawiającego w godz. 9-14. Urząd Gminy pok. 4 ul. Warszawska 33 96-313 Jaktorów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2007 godzina 13:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego. Urząd Gminy pok. 8 ul. Warszawska 33 96-313 Jaktorów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.